To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-04-05
Ogłoszenie nr 500073146-N-2018 z dnia 05-04-2018 r.
Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.: Przetarg nieograniczony nr 8/PN/18 na dostawę odczynników wraz z dzierżawą analizatora koagulologicznego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 529334-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 241468653,
ul. ul. W. Lipa
2,
41-703
Ruda Śląska, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
+48322482452, e-mail
zampub@szpitalruda.pl, faks
+48327795912.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalruda.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Sp. z o.o.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony nr 8/PN/18 na dostawę odczynników wraz z dzierżawą analizatora koagulologicznego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):8/PN/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i materiałów eksploatacyjnych wraz z dzierżawą analizatora koagulologicznego spełniającego parametry graniczne opisane w załączniku nr 3 do SIWZ/UMOWY dla Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. 2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w: Ustawie o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 211 z późn. zm.), Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010 r. w sprawie sposobu kwalifikacji wyrobów medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 215, poz. 1416), Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. z 2016 r., poz. 211), Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 23 września 2010 r. w sprawie wzoru znaku CE (Dz. U. z 2010 r. Nr 186, poz. 1252), Dyrektywie 93/42/EWG z dnia 14 kwietnia 1993r - dotyczącej wyrobów medycznych ze zmianami. 3. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oferty pełnej, zawierającej wszystkie wymienione elementy (tj. analizator, wraz z oryginalnymi odczynnikami, kalibratorami, kontrolami i materiałami eksploatacyjnymi do analizatora). Zamawiający wymaga dostarczenia materiałów kontrolnych do wszystkich rodzajów oznaczeń wymienionych w załączniku nr 2. Oferowany analizator, odczynniki, kalibratory, kontrole muszą stanowić kompletny system analityczny. Kontrola PT, APTT na trzech poziomach, po jednym oznaczeniu we wszystkie dni w roku. Każdy z poziomów nastawiany naprzemiennie w kolejnych dniach. Jedna fiolka kontroli przeznaczona na 1 dzień. Ilość kontroli należy zaokrąglić w górę do pełnych opakowań. Kontrola D-DIMERÓW na dwóch poziomach, wykonywane codziennie w każdym dniu roku, naprzemiennie. Ilość kontroli należy wycenić zależnie od stabilności materiału po rozpuszczeniu (bez mrożenia). Ilość kontroli należy zaokrąglić w górę do pełnych opakowań. 4. Zamawiający wymaga wyszczególnienia kosztów: zestawów odczynnikowych, kalibratorów, kontroli- w formie tabeli cen jednostkowych (załącznik nr 2 i 4 do SIWZ/UMOWY, z których sumy zostaną podane w formularzu ofertowym załącznik nr 1 do SIWZ/UMOWY) oraz kosztów: materiałów eksploatacyjnych do analizatora oraz dzierżawy urządzenia - łączne kwoty podane w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ/UMOWY. 5. Wykonawca na swój koszt włączy analizator koagulologiczny do sieci LIS w terminie 14 dni od podpisania protokołu uruchomienia analizatora koagulologicznego. 6. Wszystkie materiały potrzebne do realizacji zamówienia należy obliczyć z należytą starannością. W przypadku wystąpienia braków w odczynnikach, materiałach kontrolnych i akcesoriach potrzebnych do wykonania przedstawionej ilości badań, koszty uzupełniających towarów pokryje Wykonawca. 7. Termin ważności oferowanych odczynników nie może być krótszy niż 4 miesiące od daty dostawy. 8. Dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli oraz materiałów eksploatacyjnych będzie następowała sukcesywnie, w drodze okresowych zamówień pisemnych (w tym poprzez faks) zgłaszanych przez Zamawiającego, do wskazanego pomieszczenia w Medycznym Laboratorium Diagnostycznym Szpitala, transportem Wykonawcy w terminie do 5 dni od daty złożenia zamówienia na koszt Wykonawcy. 9. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie się odbywała każdorazowo na podstawie zamówienia, określającego rodzaj i ilość przedmiotu zamówienia. 10. Ilości przedmiotu zamówienia w załączniku nr 2 i 4 są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający będzie składał w ciągu trwania umowy zamówienia wg rzeczywistych potrzeb. Podane ilości mogą ulec zmniejszeniu. 11. Oferowany analizator będzie objęty gwarancją i bezpłatnym serwisem przez cały okres trwania umowy. Wymagany czas reakcji serwisu 24 godziny. 12.W czasie trwania dzierżawy Wykonawca zapewni obowiązkowe przeglądy techniczne analizatora koagulologicznego co 6 miesięcy. 13. Zamawiający wymaga, aby usługi serwisowe w tym dostawa i wymiana części zamiennych (transport i usługi serwisanta wraz z jego przyjazdem) następowały na koszt Wykonawcy. Zamawiający ponosi tylko i wyłącznie koszt materiałów eksploatacyjnych, które ulegają zużyciu w wyniku normalnej eksploatacji urządzenia (lampy oraz wszystkie inne niezbędne wskazane przez Wykonawcę w tabeli, cześć II w załączniku nr 4). 14. Dostawa i instalacja analizatora koagulologicznego nastąpi w ciągu 21 dni od daty podpisania umowy. Wykonawca dostarczy również bezpłatnie "rozruchowy" pakiet odczynników oraz materiałów eksploatacyjnych. Urządzenie zostanie przekazane protokołem zdawczo-odbiorczym podpisanym przez przedstawicieli obu stron. Koszty dostawy instalacji i szkolenia dla personelu poniesie Wykonawca. 15. Wykonawca dostarczy instrukcję obsługi w języku polskim oferowanego analizatora koagulologicznego oraz wszelkie inne dokumenty związane z urządzeniem najpóźniej w dniu instalacji urządzenia. 16. Wykonawca w dniu podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego urządzenia jest zobowiązany do dostarczenia Kierownikowi Medycznego Laboratorium Diagnostycznego w formie papierowej kopie aktualnych kart charakterystyki substancji niebezpiecznych i preparatów niebezpiecznych zgodnie z ustawą o substancjach i preparatach chemicznych z dnia 11.01.2001 r. (t.j. Dz. U. z 2009 r. Nr 152, poz. 1222 z późn. zm.) dla odczynników posiadających w składzie substancje sklasyfikowane jako niebezpieczne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 28 września 2005 r. w sprawie wykazu substancji niebezpiecznych wraz z ich klasyfikacją i oznakowaniem. 17.Dla odczynników, które nie zawierają substancji sklasyfikowanych jako niebezpieczne należy załączyć oświadczenie producenta, że oferowane odczynniki są bezpieczne. 18. Dostarczony analizator będzie wyposażony we wszystkie akcesoria umożliwiające natychmiastowe podjęcie pełnego zakresu pracy. 19. Wymagane jest oznaczenie zgodności CE dla analizatora, akcesoriów i wszystkich odczynników. 20. Wymagana niezmienność cen odczynników i dzierżaw: 36 miesięcy. 21. Zamówienie może być złożone w formie pisemnej - w tym poprzez przesłanie faksem. 22. Wymagany termin płatności wynosi 60 dni od doręczenia prawidłowo pod względem merytorycznym i formalnym wraz ze wskazaniem numeru umowy, wystawionej faktury Zamawiającemu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
290000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: WERFEN POLSKA SP. Z O.O.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
312871.68
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Miejskiego Przedszkola nr 24 w Rudzie Śląskiej przy ulicy Energetyków 9
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Budowa łącznika pomiędzy ul. Modrzewiową, ul. Ludwika Zamenhofa" wraz z prowadzeniem nadzoru autorskiego
- Modernizacja Młodzieżowego Domu Kultury przy ul. Janasa 28 w Rudzie Śląskiej
- Modernizacja wraz z przebudową lokali mieszkalnych przy ul. Janasa 26/1 i 2, ul. Janasa i 17/2 i ul. Wolności 8/2 i 4 w Rudzie Śląskiej
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników chemicznych do realizacji zajęć dydaktycznych (2)
- Dostawa odczynników do badań z zakresu immunochemii i chorób zakaźnych wraz z dzierżawą analizatora
- Dostawa testów alergologicznych wraz z dzierżawą aparatury
- Dostawy Odczynników laboratoryjnych, testów i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą aparatu do testów multipleks PCR
- Sukcesywne dostawy osłon na mikroskop, kaset, zestawów laryngologicznych, czynnika sterylizującego i odczynników do analizatora dla Szpitali Pomorskich Sp. z o.o.
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do badań z zakresu pracowni immunologii transfuzjologicznej
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.