eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk Mazowiecki › Odnawialne źródła energii w Gminie Mińsk Mazowiecki - pompy ciepła, kolektory słoneczne

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-11

Ogłoszenie nr 500072949-N-2017 z dnia 11-12-2017 r.

Gmina Mińsk Mazowiecki: Odnawialne źródła energii w Gminie Mińsk Mazowiecki - pompy ciepła, kolektory słoneczne

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
RPOWM 2014-2020 OŚ priorytetowa IV, działanie IV.1 Odnawialne źródła energiii (OZE)

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 604696-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500052735-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Gmina Mińsk Mazowiecki ul. Józefa Chełmońskiego 14 05-300 Mińsk Mazowiecki Regon: 711582747 NIP: 8222146576
Wspólnota Mieszkaniowa w Janowie ul. Miła 2 Janów, 05-300 Mińsk Mazowiecki, NIP 8221882310, Regon 71163564
Ochotnicza Straż Pożarna w Stojadłach ul. Strażacka 2 Stojadła, 05-300 Mińsk Mazowiecki, NIP 8222072369, Regon 71234287


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Mińsk Mazowiecki, Krajowy numer identyfikacyjny 71158274700000, ul. ul. Chełmońskiego 14, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 257 582 851, e-mail gmina@minskmazowiecki.pl, faks 257 582 489.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Zamawiającym jest: Gmina Mińsk Mazowiecki ul. Józefa Chełmońskiego 14 05-300 Mińsk Mazowiecki działająca w imieniu własnym oraz w imieniu i na rzecz Ochotniczej Straży Pożarnej w Stojadłach ul. Strażacka 2 Stojadła, 05-300 Mińsk Mazowiecki, NIP 8222072369, Regon 71234287, Wspólnoty Mieszkaniowej w Janowie ul. Miła 2 Janów, 05-300 Mińsk Mazowiecki, NIP 8221882310, Regon 71163564 na podstawie art. 16 ust. 1 PZP i Porozumienia w sprawie partnerskiej współpracy w sprawie realizacji projektu: "Odnawialne źródła energii w Gminie Mińsk Mazowiecki". Gmina Mińsk Mazowiecki prowadzi postępowanie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odnawialne źródła energii w Gminie Mińsk Mazowiecki - pompy ciepła, kolektory słoneczne

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RI.271.1.24.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn. "Odnawialne źródła energii w Gminie Mińsk Mazowiecki - pompy ciepła, kolektory słoneczne" poprzez zastąpienie istniejących źródeł energii nowoczesnymi energooszczędnymi i ekologicznymi źródłami ciepła zaopatrujących budynki mieszkalne oraz budynki użyteczności publicznej na terenie Gminy Mińsk Mazowiecki

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09300000-2


Dodatkowe kody CPV: 09310000-5, 09330000-1, 09331000-8, 42511110-5, 45317000-2, 45317300-5, 45311000-0, 44112000-8, 44212000-9, 45330000-9, 45111200-0, 45300000-0, 45331000-6, 71220000-6, 71320000-7, 45111250-5, 45120000-4, 09331100-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3348300.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Ekologika Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Polna 6
Kod pocztowy: 21-560
Miejscowość: Rzeczyca
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2774298.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2774298.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2774298.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.