eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodzisław Śląski › "Dostawa sprzętu komputerowego i biurowego do pracowni usługowych w Zespole Szkół Ekonomicznych w Wodzisławiu Śląskim".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-05

Ogłoszenie nr 500072756-N-2018 z dnia 05-04-2018 r.

Zespół Szkół Ekonomicznych im. Oskara Langego w Wodzisławiu Śl.: "Dostawa sprzętu komputerowego i biurowego do pracowni usługowych w Zespole Szkół Ekonomicznych w Wodzisławiu Śląskim".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu "Nowoczesne pracownie - skutecznym nauczaniem zawodowym w szkołach ponadgimnazjalnych Powiatu Wodzisławskiego" dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa XII "Infrastruktura edukacyjna", Działanie 12.2. Infrastruktura kształcenia zawodowego, Poddziałanie 12.2.2 Infrastruktura kształcenia zawodowego - RIT.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 523950-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500053918-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Szkół Ekonomicznych im. Oskara Langego w Wodzisławiu Śl., Krajowy numer identyfikacyjny 27667138700000, ul. ul. Szkolna 1, 44300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 324 554 056, e-mail szkola@ekonomik.wodzislaw.pl, faks 324 554 056.
Adres strony internetowej (url): http://ekonomik.bip.powiatwodzislawski.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Dostawa sprzętu komputerowego i biurowego do pracowni usługowych w Zespole Szkół Ekonomicznych w Wodzisławiu Śląskim".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZSE: 26.2.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i biurowego do pracowni usługowych w Zespole Szkół Ekonomicznych w Wodzisławiu Śląskim, w ramach projektu "Nowoczesne pracownie - skutecznym nauczaniem zawodowym w szkołach ponadgimnazjalnych Powiatu Wodzisławskiego". Zestawy komputerów stacjonarnych oraz serwer będą wykorzystywane przez Zespół Szkół Ekonomicznych w Wodzisławiu Śląskim (placówka oświatowa) w związku z prowadzoną działalnością dydaktyczną. W przypadku dostawy, o której mowa w art. 83 ust. 1 pkt 26 lit. a) ustawy o podatku od towarów i usług, zamawiający przekaże wykonawcy zamówienie potwierdzone przez organ nadzorujący daną placówkę oświatową, zgodnie z odrębnymi przepisami, w celu możliwości zastosowania stawki podatku w wysokości 0%. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: Część I pn.: "Dostawa sprzętu komputerowego i branżowego". Przedmiot zamówienia części I obejmuje swoim zakresem dostawę sprzętu do: 1) pracowni organizowania i prowadzenia sprzedaży, tj. dostawę: zestawu komputerowego z oprogramowaniem branżowym - 17 zestawów, zestawu do obsługi klienta (kasa fiskalna i waga elektroniczna etykietująca) - 8 zestawów; 2) pracowni hotelarskiej z jednostką mieszkalną, tj. dostawę: zestawu 2 komputerów z oprogramowaniem branżowym - do obsługi gości hotelowych, zestawu wyposażenia uzupełniającego recepcji (drukarka fiskalna, czytnik kart płatniczych, aparat telefoniczny z faxem) - 1 zestaw, telewizora - 1 sztuka; 3) pracowni techniki biurowej, tj. dostawę: zestawu komputerowego z oprogramowaniem branżowym - 17 zestawów, serwera z oprogramowaniem do obsługi sieci - 1 sztuka, urządzenia wielofunkcyjnego kolorowego A3 (obsługującego zadania kserokopiarki, skanera i drukarki) - 1 sztuka; 4) pracowni obsługi gości, tj. dostawę: zestawu komputerowego zawierającego stanowisko POS dla gastronomii z oprogramowaniem oraz urządzeniami peryferyjnymi (drukarką zamówień i drukarką fiskalną) - 1 zestaw, 5) pracowni obsługi turystycznej, tj. dostawę: zestawu komputerowego z oprogramowaniem biurowym i branżowym - 16 zestawów, zestawu komputerowego do biura turystycznego składający się z 2 sztuk komputerów, zestawu urządzeń biurowo - usługowych (kasa fiskalna, czytnik kart płatniczych) - 1 zestaw. Część II pn.: "Dostawa sprzętu biurowego". Przedmiot zamówienia części II obejmuje swoim zakresem dostawę sprzętu dla pracowni techniki biurowej, tj. dostawę: urządzenia do frankowania korespondencji / frankownica - 1 sztuka, urządzenia do kopertowania korespondencji / kopertownica - 1 sztuka. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną przez siebie część lub na obie części przedmiotu zamówienia. Każda z części będzie oceniana odrębnie. 3. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, kompletny, wolny od jakichkolwiek wad, spełniający wszelkie normy bezpieczeństwa, dopuszczające go do użytku, posiadać deklaracje zgodności CE. 4. Wykonawca dostarczy zamawiającemu sprzęt będący przedmiotem umowy na swój koszt i ryzyko bezpośrednio do siedziby Zespołu Szkół Ekonomicznych w Wodzisławiu Śląskim przy ulicy Szkolnej 1, w godzinach pracy Szkoły 7:00-15:00. 5. Zamawiający wymaga gwarancji producenta na całe zamawiane zestawy komputerowe, monitory, serwer oraz stanowisko POS na okres nie krótszy niż 36 miesięcy licząc od dnia dostarczenia sprzętu oraz gwarancji producenta na pozostały sprzęt biurowy i branżowy na okres nie krótszy niż 24 miesiące licząc od dnia dostarczenia sprzętu. Wykonawca jest zobowiązany wypełnić i dołączyć do oferty "Oświadczenie o warunkach gwarancji" - załącznik nr 3/I i/lub 3/II do oferty Dział III SIWZ (okres gwarancji, stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z opisem kryterium w rozdziale XVII - Kryteria oraz zasady oceny ofert). 6. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w dziale II SIWZ "Opis przedmiotu zamówienia".

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30190000-7


Dodatkowe kody CPV: 30200000-1, 30100000-0, 48000000-8, 30000000-9, 32000000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Dotyczy sekcji I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ekonomicznych w Wodzisławiu Śląskim.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: "Dostawa sprzętu komputerowego i branżowego"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 320896.59
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SALES Sp. z o.o.
Email wykonawcy: lukasz@esales.com.pl
Adres pocztowy: Al. Niepodległości 3
Kod pocztowy: 44-240
Miejscowość: Żory
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 302405.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 302405.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 449000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: "Dostawa sprzętu biurowego"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 15083.32
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TOP Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@top-polska.pl
Adres pocztowy: ul. Kurpińskiego 9
Kod pocztowy: 85-950
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 14145.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 14145.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 24900.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.