To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-09
Ogłoszenie nr 500072651-N-2017 z dnia 09-12-2017 r.
Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza: Dostawa, montaż i ustawienie mebli, dostawa foteli, dostawa krzeseł laboratoryjnych dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 604581-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza, Krajowy numer identyfikacyjny 17490000000,
ul. ul. Powstańców Warszawy
12,
35-959
Rzeszów, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
17 8651250, 8653636, 8653535, e-mail
rraparat@prz.rzeszow.pl, faks
17 8651075, 865383.
Adres strony internetowej (url): www.prz.edu.pl
Adres profilu nabywcy: www.ogloszenia.propublico.pl/prz
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia wyższa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa, montaż i ustawienie mebli, dostawa foteli, dostawa krzeseł laboratoryjnych dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):NA/P/285/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i ustawienie mebli, dostawa foteli, dostawa krzeseł labolatoryjnych dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załaczniku nr 2 do SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39130000-2
Dodatkowe kody CPV: 39113100-8, 39151000-5, 39180000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa, montaż i ustawienie mebli dla Zakładu Matematyki Dyskretnej. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
976
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KOMA R. Kozakiewicz, R. Makowski sp. j.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1740.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa krzesła laboratoryjno-biurowego oraz dwóch taboretów laboratoryjnych dla Wydziałowego Laboratorium Spektrometrii |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
500
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KREO STYL Linda Mazur
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
518.52
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa foteli obrotowych dla Katedry Systemów Elektronicznych i Telekomunikacyjnych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93. ust. 1. pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, z późn. zm.): cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty Kwota oferty przewyższa kwotę jaką zamawiajacy zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dostawa, montaż i ustawienie regału dla Katedry Elektrotechniki i Podstaw Informatyki. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
610
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KOMA R. Kozakiewicz, R. Makowski sp. j.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
988.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Wymiana centrali wentylacyjnej wraz z kompletną automatyką i agregatem skraplającym obsługującej aulę "P2"
- Odcinek O:Przebudowa DW Nr 896 Ustrzyki Dolne - Ustrzyki Górne polegająca na budowie chodnika w km 5+416-5+630 strona lewa, budowie zatoki autobusowej w km 5+607 str. lewa w m.Hoszów - II postępowanie
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do miernika stresu OS30p+ w ramach realizacji projektu pn. "Innowacyjna metoda stymulacji wegetatywnego rozmnażania roślin na przykładzie żurawiny wielkoowocowej...
- Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu poprzez rozbudowę/przebudowę odc. DW polegająca na budowie dróg dla pieszych i rowerów na terenie woj. podkarpackiego Bukowsko, Nadolany.
- Dostawy soczewek wewnątrzgałkowych
- Zakup telefonów w ramach I wyposażenia Drogowego Przejścia Granicznego w Malhowicach
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa krzeseł i foteli
- Dostawa mebli dla IFJ PAN w Krakowie (DZP.260.8.2024)
- Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Jabłonnie
- Dostawa fabrycznie nowych krzeseł obrotowych do Oddziału ZUS w Chrzanowie i Inspektoratów ZUS w Olkuszu, Oświęcimiu, Wadowicach i Suchej Beskidzkiej
- Dostawa mebli dla pracowników w podziale na dwa zadania tj. Zadanie 1 - dostawa 11 zestawów mebli biurowych i/lub Zadanie 2 - dostawa 11 szt. krzeseł biurowych.
- Dostawa mebli wraz z montażem dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze
więcej: Fotele »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.