eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Usługa druku i dostawa książki, informatora z broszurą oraz zeszytów naukowo- artystycznych dla Akademi Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-05

Ogłoszenie nr 500072594-N-2018 z dnia 05-04-2018 r.

Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie: Usługa druku i dostawa książki, informatora z broszurą oraz zeszytów naukowo- artystycznych dla Akademi Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 526642-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500048121-N-2018,500051021-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 27578300000, ul. Plac Matejki 13, 31157 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 122 992 041, e-mail zp@asp.krakow.pl, faks 124 226 566.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa druku i dostawa książki, informatora z broszurą oraz zeszytów naukowo- artystycznych dla Akademi Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZP-3942-8/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest Usługa druku i dostawa książki, informatora z broszurą oraz zeszytów naukowo - artystycznych dla Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych z uwzględnieniem podziału zakresu zamówienia na następujące części: część 1 - Druk i dostawa książki - Paweł Taranczewski "Wspominając Akademię. Napisane, wybrane, okazane", t. 1 część 2 - Druk i dostawa Informatora dla kandydatów wraz z broszurą część 3 - Druk i dostawa zeszytów naukowo - artystycznych "Zeszyty Malarstwa" Nr 12. 3. Druk publikacji będzie realizowany na materiałach własnych Wykonawcy 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) dla każdej części: Część nr 1 - Nakład 500 egzemplarzy Druk w technice offsetowej format: 14,5 (szer.) x 20,5 (wys.) cm ilość stron 1024 (wnętrze) druk wnętrza czarny dwustronny 1+1, 32 arkusze (składki po 32s.), offset Speed 80 g" oprawa twarda + okleina 4 + 0 kreda mat karton 135 g. + folia mat 1 str. grzbiet zaokrąglony tektura 2,5 mm wyklejka biała bez druku 0 + 0 offset 140 g. oprawa szyta nićmi + klejona kapitałka biała Publikacja posiada numer ISBN Materiały do druku będą przekazane wykonawcy w formie elektronicznej - plik pdf Tom 1 będący przedmiotem zamówienia nie powinien odbiegać jakościowo ani wizualnie od t. 2 i 3 Wspominając Akademię. Napisane, wysłuchane, zapisane. Dla porównania zdjęcia wydanych tomów poniżej Realizacja zamówienia w terminie nie dłuższym niż 20 dni od dnia dostarczenia do Wykonawcy plików do druku (planowany termin realizacji: kwiecień 2018 r.). Użytkownik: Wydawnictwo ASP, Małgorzata Płazowska, Jacek Dembosz, tel. 602 251 112 Zamawiający zastrzega, że nazwy własne, oznaczenia lub parametry wskazujące na konkretny produkt należy zawsze traktować to jako rozwiązania przykładowe i można zastosować rozwiązania równoważne na przyjętych warunkach opisanych w SIWZ. Część nr 2 - Druk i dostawa Informatora dla kandydatów z dodaną broszurą Planowany termin realizacji: marzec 2018 r. (druga połowa) Szczegółowe informacje na temat zamówienia: 1. Informator dla kandydatów Nakład 2000 egzemplarzy Druk w technice offsetowej Format w cm (po obcięciu) 27 x 20,5 cm Liczba stron 184 +/- 4 Rodzaj papieru (wnętrze) - Arctic Volume White 115 g Liczba kolorów druku 4 + 4 Oprawa miękka 4 strony Otabind Rodzaj kartonu na okładkę - kreda mat 300g Liczba kolorów okładki 4+0 Uszlachetnienie okładki - 1 strona: folia mat i folia UV wybiórczo Element do załączenia broszury (16 s.) w formacie 25,5 x 19 cm (przeźroczysta kieszonka) Informator posiada numer ISBN 2. Broszura do Informatora Nakład 1200 egzemplarzy Druk w technice offsetowej Format w cm (po obcięciu) - 25,5 x 19 cm Rodzaj papieru - Cyklus 90g lub równoważny Liczba kolorów druku - 2 + 2 Pantone Liczba stron - 16 Broszura nie posiada numeru ISBN Inne informacje istotne dla zamówienia - insertowanie Dotyczy informatora i broszury: Materiały do druku będą przekazane wykonawcy w formie elektronicznej - plik pdf Wymagana wysoka jakość druku. Realizacja zamówienia w terminie nie dłuższym niż 8 dni od dnia dostarczenia do Wykonawcy plików do druku (planowany termin realizacji: druga połowa marca 2018 r.). Użytkownik: Wydawnictwo ASP, Małgorzata Płazowska tel. 12 299 20 61 Zamawiający zastrzega, że nazwy własne, oznaczenia lub parametry wskazujące na konkretny produkt należy zawsze traktować to jako rozwiązania przykładowe i można zastosować rozwiązania równoważne na przyjętych warunkach opisanych w SIWZ. Część nr 3 - Druk i dostawa zeszytów naukowo - artystycznych "Zeszyty Malarstwa" Nr 12 Planowany termin realizacji: druga połowa marca/kwiecień 2018r. Szczegółowe informacje na temat zamówienia: Druk w technice offsetowej Nakład - 500 egzemplarzy Format: wysokość 220 mm szerokość 155 mm środek: 208 stron papier Amber Graphfic 120 g zarduk 2+2 (czerń i Panthone) okładka: 1. papier Amber Graphic 300 g zadruk 4+0 2. papier Pop'Set Sunshine Yellow 240 g wym. 90 mm (przód okładki) + 15 mm (grzbiet) + 150 mm (tył okładki) = 241,5 mm przyklejone na okładkę (na przedniej stronie ma odstawać) zadruk: sitodruk (czarny) 1+0 oprawa: szyto-klejona "Zeszyty malarstwa" posiadają nr ISSN Materiały do druku będą przekazane wykonawcy w formie elektronicznej - plik pdf Realizacja zamówienia w terminie nie dłuższym niż 12 dni od dnia dostarczenia do Wykonawcy plików do druku. Zamawiający zastrzega, że nazwy własne, oznaczenia lub parametry wskazujące na konkretny produkt należy zawsze traktować to jako rozwiązania przykładowe i można zastosować rozwiązania równoważne na przyjętych warunkach opisanych w SIWZ. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje również: dostarczenie wydrukowanych nakładów książki, informatora z broszurą oraz zeszytów naukowo - artystycznych (transport na ryzyko i koszt Wykonawcy) oraz rozładunek i wniesienie do miejsc wskazanych przez Zamawiającego w siedzibie: 1) (dla części pierwszej i drugiej) - Wydawnictwo Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, 31-041 Kraków, Mały Rynek 4; 2) (dla część trzeciej) - Wydział Malarstwa Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, 31-157 Kraków, Plac Matejki 13 6. Koszty związane z dostawą gotowego przedmiotu zamówienia do jednostki organizacyjnej Zamawiającego winny zostać wliczone do ceny usług poligraficznych. 7. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 8. Wszelkie prace i czynności nieopisane w SIWZ, a zdaniem Wykonawcy niezbędne dla właściwego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia należy traktować jako oczywiste, uwzględnić w kosztach realizacji zamówienia i wliczyć do ceny oferty. 9. Odbiór wydrukowanego nakładu objętego daną częścią zamówienia będzie się odbywał w momencie jego wydania upoważnionemu do odbioru pracownikowi Zamawiającego i zostanie potwierdzony jego podpisem na protokole odbioru bez zastrzeżeń, stanowiącym załącznik do wzoru umowy. 10. Podpisanie protokołu odbioru bez zastrzeżeń, nie oznacza potwierdzenia przez Zamawiającego braku wad fizycznych i prawnych przedmiotu umowy. 11. Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do dowolnej liczby części zamówienia. Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy. 12. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ - OPZ (odpowiednio do części, której dotyczy oferta) zostaną odrzucone. 13. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, w przypadku podania przez Zamawiającego w SIWZ (załącznik nr 1 OPZ) nazw materiałów lub znaków towarowych Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, jednak o parametrach techniczno - jakościowych nie gorszych niż wskazane lub stanowiące dokładne odpowiedniki materiałów/produktów wymienionych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 1 do SIWZ. Ewentualne wskazane nazwy produktów oraz ich producentów przez Zamawiającego mają na celu jedynie przybliżyć wymagania, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. Wykonawca oferując materiał równoważny do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego. 14. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych, obowiązkiem Wykonawcy jest udowodnienie równoważności. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp "Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez zamawiającego". W przypadku wątpliwości związanych z równoważnością materiałów Zamawiający będzie mógł poprosić o dodatkowe wyjaśnienia do Wykonawcy i/lub niezależnych jednostek badawczych mogących potwierdzić spełnienie wymagań. 15. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 16. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia - w zakresie nie stanowiącym kluczowej części zamówienia - Podwykonawcom. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w formularzu ofertowym, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, zakresu (część) zamówienia, którego wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania firm Podwykonawców (zgodnie z art. 36 b ust. 1 ustawy Pzp). Jeżeli Wykonawca nie zamieści w ofercie ww. informacji, wówczas zamawiający uzna, że Wykonawca zrealizuje zamówienie bez udziału Podwykonawców. W przypadku powierzenia realizacji części zamówienia Podwykonawcy, Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jego działania jak za własne. 17. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby osoby pracujące przy obsłudze maszyn drukarskich, wykonujące czynności objęte przedmiotem zamówienia w zakresie druku, byli zatrudnieni przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (tekst jednolity Dz.U. z 2018 r., poz.108). Wyżej określony wymóg dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane powyżej czynności. Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób Zamawiający pozostawia w gestii Wykonawcy. 18.Obowiązki Wykonawcy oraz kary umowne za nie wywiązywanie się z obowiązków w tym zakresie zostały uregulowane we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 19.Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Druk i dostawa książki - Paweł Taranczewski "Wspominając Akademię.Napisane, wybrane,okazane" t.1."

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 14000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Włodzimierz Skleniarz DRUKARNIA SKLENIARZ
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Juliusza Lea 118 Kraków
Kod pocztowy: 30-133
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 14175.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12589.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 22050.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Druk i dostawa informatora dla kandydatów wraz z broszurą

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 28900.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Pasaż Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Rydlówka 24 Kraków
Kod pocztowy: 30-363
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 22440.24
Oferta z najniższą ceną/kosztem 22440.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 40440.00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Druk i dostawa zeszytów naukowo - artystycznych "Zeszyty Malarstwa" nr 12

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "KNOW-HOW" Piotr Kaczmarczyk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Chełmońskiego 255 Kraków
Kod pocztowy: 31-343
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7565.25
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5460.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9345.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.