eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie specjalistycznego oświetlenia przestrzeni wystawienniczej na potrzeby organizowania wystaw czasowych w budynku Podchorążówki

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-12-08

Ogłoszenie nr 500072545-N-2017 z dnia 08-12-2017 r.

Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie: Wykonanie specjalistycznego oświetlenia przestrzeni wystawienniczej na potrzeby organizowania wystaw czasowych w budynku Podchorążówki

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie, Krajowy numer identyfikacyjny 1096372000000, ul. ul. Agrykoli 1, 00460 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 50 60 197, 50 60 174, e-mail przetargi@lazienki-krolewskie.pl, faks 22 50 60 174.
Adres strony internetowej (url): http://www.lazienki-krolewskie.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa Instytucja Kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie specjalistycznego oświetlenia przestrzeni wystawienniczej na potrzeby organizowania wystaw czasowych w budynku Podchorążówki

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

52/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oświetlenia wystawienniczego w budynku Podchorążówki na terenie Muzeum Łazienki Królewskie przy ul. Agrykoli 1 w Warszawie. Celem zadania jest wprowadzenie nowoczesnych rozwiązań z zastosowaniem profesjonalnych technologii oświetlenia w przestrzeni wystawienniczej Podchorążówki. Dzięki realizacji zadania możliwe będzie organizowanie wystaw o różnej tematyce, charakterze i formie. Zamówienie obejmuje między innymi wykonanie instalacji elektrycznych z wykorzystaniem istniejących szachtów instalacyjnych (wykonanie tras kablowych i okablowania dla niezbędnych instalacji elektrycznych i teletechnicznych), modernizację rozdzielni, montaż instalacji zasilania oświetlenia, dostawa i montaż szynoprzewodów i oświetlenia, wykonanie i montaż podkonstrukcji (2 rampy ruchome), dostawa, zasilenie i montaż instalacji wyciągowej dla podkonstrukcji ruchomej, zakup i montaż szynoprzewodów, systemów sterowania, projektorów LED różnego typu oraz demontaż istniejącego oświetlenia ekspozycyjnego w Sali Musztry zgodnie z załączoną dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 8 Zaproszenia, oraz Opisu przedmiotu zamówienia stanowiącym (dalej: OPZ) Załącznik nr 1 Zaproszenia. Zamówienie powinno być zrealizowane w sposób kompletny, umożliwiający natychmiastowe uruchomienie całości instalacji. Realizacja zamówienia nastąpi, zgodniej z warunkami zawartymi w niniejszej Zaproszeniu, dokumentacją projektową oraz OPZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera OPZ stanowiący Załącznik nr 1 Zaproszenia, oraz dokumentacja projektowa Załącznik nr 5 Zaproszenia. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w istotnych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 4 Zaproszenia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 31520000-7


Dodatkowe kody CPV: 31524120-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 312090.62
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EL-BUD Stanisław Bereda,
Email wykonawcy: biuro@el-bud.pl
Adres pocztowy: ul. Batorego 4
Kod pocztowy: 05-250
Miejscowość: Radzymin
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 377610.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 377610.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 377610.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego wpłynęła jedna oferta która została odrzucona na podstawie art 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia, warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione, została przeprowadzone negocjacje i wybrany wykonawca.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.