eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuchola › "Przebudowa dróg powiatowych nr 1030C i 1031C ul. Główna, ul. Wczasowa, ul. Madera, ul. Szkolna w Cekcynie"



Ogłoszenie z dnia 2017-12-08

Ogłoszenie nr 500072410-N-2017 z dnia 08-12-2017 r.

Tuchola: "Przebudowa dróg powiatowych nr 1030C i 1031C ul. Główna, ul. Wczasowa, ul. Madera, ul. Szkolna w Cekcynie"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 43204-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 73231-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi, Krajowy numer identyfikacyjny 9236162800000, ul. ul. Przemysłowa 6, 89500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 525 590 112, e-mail zdp@tuchola.pl, faks 525 590 112.
Adres strony internetowej (url): www.bippowiat.tuchola.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Przebudowa dróg powiatowych nr 1030C i 1031C ul. Główna, ul. Wczasowa, ul. Madera, ul. Szkolna w Cekcynie"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZDP 272-ZPU-1-2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg powiatowych nr 1030C w ciągu ulic Główna, Wczasowa, Madera i nr 1031C ul. Szkolna w Cekcynie. 2. Zakres robót obejmuje w szczególności: 1) rozbiórkę istniejących nawierzchni drogowych; 2) rozbiórkę budynku jednorodzinnego położonego na działce nr 885 przy ulicy Szkolna 10; 3) rozbiórkę ogrodzeń na działkach nr 863, 884 i 885 przy ulicy Szkolna 8-10 wraz z bramami i furtkami; 4) rozbiórkę przepustu w km 0+600,60 ulicy Szkolnej; 5) rozbiórkę muru oporowego na działce nr 814/4 przy Mokrej oraz budowę nowego muru oporowego typu L; 6) budowę muru oporowego typu L w ul. Szkolnej km 0+576; 7) regulację pionową studzienek sieci podziemnych; 8) zabezpieczenie sieci teletechnicznej OPL rurami osłonowymi; 9) wymianę pokryw i ram na typu ciężkiego na studniach OPL; 10) rozwiązanie kolizji elektroenergetycznych z siecią nN 0,4kV, w tym usunięcie kolidującego słupa energetycznego na skrzyżowaniu ulic Szkolna i Główna i przebudowę linii napowietrznej na podziemną wraz z przyłączami; 11) demontaż istniejącego oświetlenia drogowego na słupach energetycznych; 12) budowę oświetlenia ulicznego wraz z przyłączami do istniejącej sieci energetycznej; 13) budowę odwodnienia ulic i skrzyżowań poprzez kanalizację deszczową; 14) budowę przepompowni wód deszczowych; 15) budowę przyłącza do przepompowni wód deszczowych; 16) wykonanie włączenia kanalizacji deszczowej w ulicy Parkowej do projektowanej sieci kanalizacji deszczowej; 17) budowę i regulację rowów przydrożnych przy ul. Wczasowej i Madera na odcinku od km 0+800,00 do km 1+750,00 z obsianiem skarp i dna mieszanką traw oraz lokalnymi umocnieniami skarp i dna rowów płytami betonowymi ażurowymi; 18) budowę przepustów pod zjazdami oraz przepustu pod koroną drogi; 19) rozwiązanie kolizji z siecią wodociągową; 20) przebudowę sieci kanalizacji sanitarnej; 21) przebudowę skrzyżowania dróg powiatowych 1030C i 1031C - ul. Szkolna i ul. Główna - zmiana geometrii skrzyżowania z budową wyspy dzielącej; 22) przebudowę nawierzchni dróg powiatowych z dostosowaniem do obciążenia ruchem KR2 (ul. Szkolna) i KR3 (ul. Główna, Wczasowa, Madera); 23) budowę ciągu pieszo-rowerowego przy drodze powiatowej nr 1030C na odcinku od km 0+158,30 (ul. Wczasowa) do km 1+964,60 (ul. Madera); 24) budowę ciągu pieszo-rowerowego przy drodze powiatowej nr 1031C (ul. Szkolna) na odcinku od km 0+322,60 do 0+724,00; 25) budowę i przebudowę chodników, opasek i zjazdów do posesji; 26) budowę pętli autobusowej na działkach nr 863, 884 i 885 przy ulicy Szkolnej 10 wraz z chodnikami, wiatą autobusową i ławkami; 27) budowę i przebudowę zjazdów na drogi publiczne (gminne); 28) budowę azyli dla pieszych oraz wysp spowalniających ruch; 29) budowę zatoki parkingowej do parkowania prostopadłego przy ul. Szkolnej 2 i 4; 30) budowę zatoki parkingowej do parkowania równoległego na ul. Szkolnej (przy ul. Mokrej); 31) budowę zatok parkingowych do parkowania prostopadłego i równoległego w ulicy Głównej i Wczasowej; 32) budowę zatoki parkingowej przy ulicy Parkowej; 33) budowę zatok do kontroli pojazdów; 34) umocnienia skarp płytami betonowymi ażurowymi; 35) humusowanie i obsianie skarp i powierzchni nieutwardzonych mieszanką traw; 36) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego. 3. Oznaczenie wg wspólnego słownika CPV: 45 00 00 00 - 7 roboty budowlane 45 11 12 00 - 0 roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45 11 27 10 - 5 roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45 23 32 20 - 7 roboty w zakresie nawierzchni dróg 45 23 33 20 - 8 fundamentowanie dróg 45 23 31 62 - 2 roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych 45 23 32 22 - 1 roboty w zakresie układania chodników i asfaltowania 45 23 32 90 - 8 instalowanie znaków drogowych 45 23 13 00 - 8 roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzenia ścieków 45 31 61 10 - 9 instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45 23 24 52 - 5 roboty odwadniające 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie budowlanym, zatwierdzonym decyzją Starosty Tucholskiego Nr CEKC.75.2016 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej z dnia 15 września 2016 r. oraz w projekcie wykonawczym stanowiącymi Załącznik nr 7 do SIWZ (dokumentacja projektowa), a także w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących Załącznik nr 8 do SIWZ. 5. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do: 1) wszelkich robót przygotowawczych, w tym robót porządkowych, organizacji i utrzymania placu budowy, wykonania przyłącza energetycznego dla potrzeb terenu budowy oraz ponoszenia kosztów ich zużycia, 2) oznakowania i zabezpieczenia terenu budowy, 3) poniesienia wszystkich kosztów badań, ekspertyz i opinii koniecznych do oceny jakości robót oraz prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, 4) poniesienia kosztów związanych z odbiorami wykonanych robót, 5) poniesienia kosztów wywozu nadmiaru ziemi w miejsce wyznaczone przez Zamawiającego, 6) wykonania projektu organizacji ruchu na czas wykonywania robót przed wejściem na plac budowy, 7) w przypadku uszkodzenia urządzeń bądź ich części (m. in. sieci gazowej, sieci wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej, elektrotechnicznej, urządzeń melioracyjnych oraz dróg gminnych) w toku realizacji przedmiotu zamówienia - naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, 8) pokrycia kosztów ewentualnych odszkodowań za wejście na grunty i zniszczenie plonów, 9) pokrycia ewentualnych kosztów demontażu, montażu bądź naprawy ogrodzeń posesji oraz innych uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu, 10) pokrycia kosztów odtworzenia nawierzchni dróg, 11) wykonania badań, prób i itp., jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających, 12) zapewnienia i pokrycia kosztów pełnej obsługi geodezyjnej obejmującej wytyczenie oraz bieżącą inwentaryzację geodezyjną powykonawczą w 2 egzemplarzach, 13) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku, 14) zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 15) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, 16) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego. 6. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania wszystkich robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami oraz dokumentacją projektową, umową i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji umowy. 7. Zastosowane materiały i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi. Podane w niniejszej SIWZ, w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń czy wyposażenia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji i dokumentacji budowlanej produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. 8. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć opracowany harmonogram rzeczowo-finansowego uzgodniony z Zamawiającym oraz uproszczony kosztorys ofertowy. 9. Dołączony przedmiar robót stanowi element pomocniczy do opracowania uproszczonego kosztorysu ofertowego.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45111200-0,

45112710-5,

45233220-7,

45233162-2,

45233222-1,

45233290-8,

45231200-8,

45316110-9,

45232452-5

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 29.09.2017 r. przedłużony aneksem nr 1 do umowy do dnia 10.11.2017 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: "Przebudowa dróg powiatowych nr 1030C i 1031C ul. Główna, ul. Wczasowa, ul. Madera, ul. Szkolna w Cekcynie"
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 24/04/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Spółka z o.o., sekretariat@pbdim.pl, ul. Laskowicka 3, 86-100, Świecie, kraj/woj. kujawsko - pomorskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 5412744.08 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
09/11/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia z dnia 10 listopada 2017 r. na dzień 27 listopada 2017 r. Do umowy wprowadza się następujące zmiany: 1) § 7 pkt 2 umowy otrzymuje brzmienie: "2) termin realizacji przedmiotu zamówienia: 27 listopada 2017 r." 2) Harmonogram rzeczowo-finansowy stanowiący załącznik do umowy otrzymuje nowe brzmienie i stanowi Załącznik do niniejszego aneksu do umowy.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia wystąpiły okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć. Powodem przedłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia jest konieczność zastosowania nowych rozwiązań projektowych w wykonaniu przedmiotu zamówienia (m in. zmiana rowów odparowujących na rowy chłonne odwadniane rurą drenarską oraz na kolektor deszczowy) oraz zaistnienie bardzo niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót. Bardzo częste opady wywoływały konieczność wielokrotnego przekładania terminu układania masy bitumicznej. Powyższa zmiana umowy nie powoduje zmiany wartości zamówienia.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie umowy: nr 500026355-N-2017 oraz 500056885-N-2017

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.