To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-04-04
Ogłoszenie nr 500072287-N-2018 z dnia 04-04-2018 r.
Miasto Ełk: BUDOWA ULICY ŚW. M. M. KOLBE, UL. ŚW. FRANCISZKA, UL. ŚW. DOMINIKA SAVIO I UL. MATKI TERESY Z KALKUTY Z BUDOWĄ SEPARATORA WRAZ Z SYSTEMEM PODCZYSZCZANIA W UL. MATKI TERESY Z KALKUTY W EŁKU
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 517727-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Ełk, Krajowy numer identyfikacyjny ,
ul. ul. M. J. Piłsudskiego
4,
19300
Ełk, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
087 73 26 200, e-mail
zium@um.elk.pl, faks
087 73 26 230.
Adres strony internetowej (url): www.elk.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BUDOWA ULICY ŚW. M. M. KOLBE, UL. ŚW. FRANCISZKA, UL. ŚW. DOMINIKA SAVIO I UL. MATKI TERESY Z KALKUTY Z BUDOWĄ SEPARATORA WRAZ Z SYSTEMEM PODCZYSZCZANIA W UL. MATKI TERESY Z KALKUTY W EŁKU
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):O-ZP.271.10.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia Przedmio tem zamówienia jest budowa odci nków ulic św. M.M. Kolbego, św. Franciszka, św. Dominika Savio i Matki Teresy z Ka lkuty oraz układu podczyszczającego ścieki opadowe kanalizacji deszczowej w ul. M atki Teresy z Kalkuty. W ramach budowy ulicy św. Franciszka oraz brakujących odcinków ulic św. M. M. Kolbe, św. Dominika Savio, Matki Teresy z Kalkuty oraz c iągu pieszego łączącego ulicę św. Dominika Savio z ul. M. M. Kolbe należy wykonać nawierzchnię j ezdni z betonu asfaltowego oraz na wierzchnię jezdni z kostki brukowej betonowej wraz z wykonaniem na wierzchni wjazdów, chodników oraz ciągu pieszego z kostki brukowej betonowej. W ramach zadan ia należy wykonać wszystkie r oboty objęte dokumentacją projektową w tym m.in. kanalizacj ę deszczową, oświetlenie ulicz ne w technologii LED, kanalizację teletechniczną, przebudowę urząd zeń kolidujących oraz wszystkie pozostałe roboty do wykonania ujęte w dokumentacji projektowe j. W ramach zadania należy wybud ować separator wraz z systemem podczyszczania ścieków kanalizacj i deszczowej zlokalizowany prz y ulicy Matki Teresy z Kalkuty. Charakterystyka robót do wykonania w ramach zadania: 1.1. W ram ach budowy układu podczyszczającego z dokumentacji pr ojektowej o nazwie "Budowa u kładu podczyszczającego ścieki deszczowe na os. Jeziorna - ul. Mat ki Teresy z Kalkuty w Ełku" w zakres prac do wykonania wchodzi: a. wykonanie prac prz ygotowawczych na placu budowy, b. wykonanie projektu organizacji ruchu, c. budowa układu podczyszczaj ącego ścieki deszczowe - os adnik wirowy dwukomorowy i separator lamelowy o przepustowości nominalnej 160/1600, d. wyk onanie sygnalizacji alarmowej poziomu osadu i oleju z modułem GSM i zasilaniem bateryjnym - w wykonaniu wandaloodpornym, e. montaż nowych studni deszczowyc h betonowych: DN2000 z fabryczną kinetą, DN2500 bez kinety (wymiana istn.), DN2500 na podmurów ce z przegrodą żelbetową w o tulinie ze stali kwasoodpornej jako przegrodą przelewową (na i stn. kanale), f. przebudowa zwie ńczenia istn. studni deszczowej, g. przebudowa istn. kolektora de szczowego DN1000mm na odcinku ok. 20mb na rury PP SN8, h. zasypanie wykopów wraz z zagę szczeniem do odpowiednich parametr ów - bez wymiany gruntu, i. przebudowa wylotu prefabrykowanego do Jeziora Ełckiego wraz z w ykonaniem zabezpieczeń skarpy i wylotu w postaci obrukowania oraz zabezpieczeniem wylotu kratą i balustradą stalową, j. przeprowadzenie inspekcji tv wykonanego kanału deszczowego, k. zdjęcie humusu wraz z odtworzeniem terenów zielonyc h zdewastowanych po pracach, l. od tworzenie ścieżki /ciągu pieszo- rowerowego z kostki brukowej, m . wywiezienie nadmiaru urobku na odległość do 7 km w miejsce wskazane przez Zamawiającego, n. w ykonanie utwardzenia żwiroweg o przy separatorze, o. wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzem plarzach: - projekt tymczas owej organizacji ruchu, - dokumentacja geodezyjna powykonawc za, - oświadczenia kierownika budowy, - inspekcja TV wykonanych kolektorów deszczowych DN1000, - protokoły z badań i pomiarów przeprowadzonych w trakcie prowadzonych prac, - ate sty i certyfikaty wbudowanych m ateriałów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia sta nowi projekt budowy układu podczyszcza jącego: - projekt budowlany, -specyfikacje techniczne w ykonania i odbioru robót. 1.2. W rama ch budowy odcinków ulic z dokumentacji projektowej o nazwie "Budowa ulicy Św. Franciszka wraz z odcinkami ulic przyległych na osiedlu Jeziorna w Ełku" w zakres prac do wykonania wchodzi: a. wykonanie robót rozbiórkowych, b. wykonanie robót ziemnych, c. budowa kanalizacji deszczowej, d. regulacja pionowa urządzeń wod- kan, e. budowa oświetlenia ulic znego w technologii LED, f. budo wa kanalizacji teletechnicznej, g. przebudowa urządzeń kolidujących z planowanym zakresem robót, h . wykonanie podbudów pod nawierzchnie utwardzone, i. wykona nie nawierzchni jezdni z beto nu asfaltowego oraz nawierzchni jezdni z kostki brukowej betonow ej, j. wykonanie nawierzchni wj azdów, chodników, ciągu pieszego z kostek brukowych betonowych, k. wykonanie oznakowania poziomego i pionowego, l. wykonanie zieleni drogowej wraz z nasad zeniami, m. wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, w tym między innym i: - projekt tymczasowej organ izacji ruchu, - dokumentacja geodezyjna powykonawcza, - oświad czenia kierowników robót i kie rownika budowy, - protokoły z badań i pomiarów przeprowadzonyc h w trakcie prowadzonych prac, - atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów, - inne dokumenty niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. Szczegółowy opis przedmiotu zamów ienia stanowią: - Projekt budo wlany - Projekt zagospodarowania terenu, - Projekt architekt oniczno budowlany - Projekt branży d rogowej, - Projekt architektoniczno budowlany - Projekt stałej organizacji ruchu, - Projekt archite ktoniczno budowlany - Projekt branży elektrycznej, - Projekt architektoniczno budowlany - Projekt br anży sanitarnej, - Szczegółowe specyfikacje techniczne wykona nia i odbioru robót. W ramach zao ferowanej ceny wykonawca zobowiązany będzie: a. zaopatrzyć się w energię elektryczną i w odę na okres realizacji robót budowlanych, b. przekazać materiały z rozbiórki, nadające się d o ponownego zastosowania dla zamawiającego we wskazane mie jsce w odległości do 10km, c. pozy skać aktualną mapę geodezyjną przedstawiającą rzeczywisty sta n uzbrojenia terenu ze względu n a możliwe wbudowane urządzenia podziemne nieuwidocznione na załączonych mapach, d. zachować or az chronić przed uszkodzeniem znajdujące się w bezpośredni ej bliskości punkty geodezyjne, w p rzypadku uszkodzenia lub kolizji odtworzyć zgodnie z właściwymi pr zepisami, e. zapewnić obsługę serwisową zainstalowanych urządzeń w zakresie niezbędnym do utrzymania ich właściwej prac y w okresie udzielonej gwarancji, f. uczestniczyć w przeglądach gwar ancyjnych obiektu (należy przyją ć 2 przeglądy rocznie) zwoływanych na wezwanie zamawi ającego w okresie udzielonej gwar ancji. Przedmiary robót są przykładowe. Załączone przedmi ary robót określają orientacyjny zakres robót przewidzianych do wykonania zamówienia, ułatwiając ty m samym skalkulowanie ceny. Wykonawca powinien przeanalizować załączony projek t budowlany i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Załączony przedmiar ni e stanowi podstawy do późniejsze go rozliczenia umowy - umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podl ega zmianie w trakcje realizacj i. Wykonawca wyłoniony w ramach niniejszego postępowania zobow iązany będzie do przedłożenia Zam awiającemu, przed podpisaniem umowy: 1) kosztorys ofertowy, 2) harmonogram rzeczowo-finansowy , 3) kopie dokumentów (np. referencje) potwierdzające doświ adczenie kierownika budowy, zgo dne z zadeklarowanym w złożonej ofercie, 4) kopię opłaconej pol isy ubezpieczenia od odpowiedzia lności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związane j z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 500 000,00 PLN, 5) dokument potwierdzający wni esienie zabezpieczenia należ ytego wykonania umowy. 1.3. Wymagania ogólne Zamawiającego w z akresie realizacji prac oraz użytych materiałów. Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykona nia przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane z późn. z mianami oraz ustawy z dnia 16 k wietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych z późn. zmianami. Dokumen tacja projektowa, specyfik acje techniczne wykonania i odbioru robót lub przedmiary robót m ogą wskazywać dla niektóryc h materiałów lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawia jący dopuszcza oferowanie mate riałów lub urządzeń równoważnych w stosunku do wskaza nych w dokumentacji projektowe j, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub prze dmiarach robót pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w d okumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych w ykonania i odbioru robót oraz będą nie gorsze pod względem charakteru użytkowego, parametrów technicznych (wytrzymałość, t rwałość) oraz parametrów bezpieczeństwa użytkowania. UWAGA : Wszystkie materiały przed ic h wbudowaniem należy przedstawić do akceptacji Za mawiającemu. Wykonawca będzie zobow iązany do wykonania prac budowlanych pod nadzorem osób uprawnionych zgodnie z ustawą "Pr awo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r z późn. zmianami". 1.4. Wymagan ia Zamawiającego w zakresi e zatrudnienia pracowników przy realizacji przedmiotu zamówie nia. 1.4.1. Zamawiający wymaga zat rudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podw ykonawcę osób wykonujących wskaza ne poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) roboty rozbiórkowe, b) roboty ziemne, c) roboty związane z wykonaniem kanalizacji deszczow ej, d) roboty związane z wykonan iem oświetlenia ulicznego, e) roboty związane z budową separato ra, f) roboty związane z wykon aniem nawierzchni utwardzonych, g) inne czynności związane z wykonywaniem bezpośrednio prac bud owlanych związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. (Wy móg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw . pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób kierujących budową, wykonującyc h usługę geodezyjną itp.) 1 .4.2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający upraw niony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1. 4.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1. żądania oświadczeń i dok umentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywan ia ich oceny, 2. żądania wyja śnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3. przeprowadzan ia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 1.4.3. W tra kcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu ter minie wykonawca przedłoży zamaw iającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełn ienia wymogu zatrudnienia na p odstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.4.1. czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oś wiadczenie wykonawcy lub podwykonaw cy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezw anie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne okre ślenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oś wiadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umow y o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pr acę i wymiaru etatu oraz p odpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imi eniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez w ykonawcę lub podwykonawcę kopię u mowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakre s obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów pow inna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodni e z przepisami ustawy z dni a 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególnoś ci bez adresów, nr PESEL pra cowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizac ji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być m ożliwe do zidentyfikowania; ( Uwaga: Wyliczenie ma charakter przykładowy. Umowa o pracę może zawierać również inne dane, któ re podlegają anonimizacji. Każda umowa powinna zostać przeanal izowana przez składającego pod kąt em przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych os obowych; zakres anonimizac ji umowy musi być zgodny z przepisami ww. ustawy.) 1.4.4. Z tyt ułu niespełnienia przez wyk onawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umow y o pracę osób wykonujących wskaz ane w punkcie 1.4.1. czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty prze z wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy (we wzor ze umowy) w sprawie zamówienia publicznego. Niezłoż enie przez wykonawcę w wyznaczon ym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawi ającego dowodów w celu potwierdze nia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnien ia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnie nia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.4.1. czynności. 1. 4.5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lu b podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzen ie kontroli przez Państwową Ins pekcję Pracy. 2. GWARANCJA - minimalny wymagany okres gwaran cji 36 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego dla każdej części przedmiotu zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV: 45111000-8, 45310000-3, 45316110-9, 45231000-5, 45232452-5, 45231300-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1123729.05
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo - Handlowe Józef Gajek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1622550.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Zakup samochodu 4x4 typu SUV
- Wykonanie powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 1874N na odcinku Prostki - Długosze
- Budowa kortów tenisowych wraz z zadaszeniem przy Zespole Szkół nr 1 w Ełku
- Remont elewacji Budynku Oświaty Nauki i Kultury- Szkoła Artystyczna w Ełku przy ulicy Armii Krajowej 21
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- "Przebudowa toalet szkolnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Leżajsku przy ul. Mickiewicza 51"
- Przebudowa dróg gminnych w Chojnowie: ul. Reymonta i ul. Ogrodowa (część 1),oraz ul. Konarskiego i ul. Królowej Jadwigi (część 2)
- Poprawa stanu technicznego infrastruktury drogowej na terenie Gminy Nowy Żmigród w miejscowościach Makowiska, Brzezowa, Toki, Mytarka, Desznica, Nowy Żmigród
- Racjonalizacja gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Drohiczyn
- " Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców w obrębie terenów po byłym PGR w Niegowie poprzez inwestycję drogową" objętego dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład -Program inwestycji strategicznych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.