eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bochnia › Budowa kanalizacji opadowej ulicy Orackiej w Bochni



Ogłoszenie z dnia 2017-12-08

Ogłoszenie nr 500072241-N-2017 z dnia 08-12-2017 r.

Bochnia: Budowa kanalizacji opadowej ulicy Orackiej w Bochni
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 544982-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 50020666-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Bochnia, Krajowy numer identyfikacyjny 52389600000, ul. ul. Kazimierza Wielkiego 2, 32700 Bochnia, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 014 61 49 100, e-mail umb@um.bochnia.pl, faks 014 611 83 99.
Adres strony internetowej (url): www.bochnia.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa kanalizacji opadowej ulicy Orackiej w Bochni

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.21.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zakres robót obejmuje: budowę i renowację (remont) sieci kanalizacji opadowej w ulicy Orackiej, w zakresie od studni D3 do studni D7. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: dokumentacja projektowa, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz wzór umowy. 3. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania projektu czasowej organizacji ruchu na czas realizacji robót. 4. Zgodnie z art. 29 ust. 3a. Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca i jego Podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę, przez cały okres realizacji umowy, wszystkie osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z robotami budowlanymi, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy minimum 3 osób, zatrudnionych na stanowisku montażysty sieci kanalizacji, co zostało wyliczone na podstawie roboczogodzin z kosztorysu inwestorskiego. Konieczność zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy m.in. osób kierujących budową, świadczących usługi dostawcze, transportowe i najmu sprzętu oraz geodezyjne. 5. W celu prawidłowego sporządzenia oferty Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji w terenie.


II.4) Główny kod CPV: 45232410-9
Dodatkowe kody CPV:

45111200-0,

45233142-6

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
1. Ustala się następujące terminy realizacji umowy: 1)rozpoczęcie prac nastąpi po protokolarnym przekazaniu Wykonawcy przez Zamawiającego terenu budowy, 2)zakończenie wszelkich prac nastąpi w terminie 50 dni od dnia podpisania umowy tj. do 17 października 2017 r. Termin zmieniono aneksem nr 1 z dnia 23.10.2017 r. zakończenie wszelkich prac nastąpi do 67 dni od podpisania umowy tj. 03.11.2017 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 28/08/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Firma Handlowo Usługowa INSTBUD Stanisław Boguta Spółka Jawna , biuro@instbud.eu, Nieznanowice 50, 32-420, Gdów, kraj/woj. małopolskie

INSTBUD Sp. z o.o., , Nieznanowice 50, 32-420, Gdów, kraj/woj. małopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 208964.45 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
16/11/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Zwiększenie wynagrodzenia o kwotę w wysokości 2 618,39 zł

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
art. 144 ust. 1 pkt 6, ustawy prawo zamówień publicznych, w związku ze sporządzonym protokołem konieczności z dnia 16.11.2017r. oraz przedłożeniem przez Wykonawcę kosztorysu powykonawczego przewyższającego wartość wynagrodzenia Wykonawcy wynikającą z kosztorysu ofertowego, wykazaną w § 12 ust. 1 umowy o kwotę w wysokości 2 618,39 zł brutto.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.