eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warlubie › Przebudowa drogi gminnej nr 030208C na dz. 52/2 i 35 w obrębie Płochocinek położonej w miejscowości Płochocinek gmina Warlubie, polegającej na wykonaniu nawierzchni asfaltowej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-04

Ogłoszenie nr 500072156-N-2018 z dnia 04-04-2018 r.

Gmina Warlubie: Przebudowa drogi gminnej nr 030208C na dz. 52/2 i 35 w obrębie Płochocinek położonej w miejscowości Płochocinek gmina Warlubie, polegającej na wykonaniu nawierzchni asfaltowej.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 521967-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Warlubie, Krajowy numer identyfikacyjny 9235108000000, ul. ul. Dworcowa 15, 86160 Warlubie, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 523 326 040, e-mail gospodarka@warlubie.pl, faks 523 326 054.
Adres strony internetowej (url): www.bip.warlubie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi gminnej nr 030208C na dz. 52/2 i 35 w obrębie Płochocinek położonej w miejscowości Płochocinek gmina Warlubie, polegającej na wykonaniu nawierzchni asfaltowej.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SG.271.2.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Nazwa zamówienia: "Przebudowa drogi gminnej nr 030208C na dz. 52/2 i 35 w obrębie Płochocinek położonej w miejscowości Płochocinek gmina Warlubie, polegającej na wykonaniu nawierzchni asfaltowej" o długości 1000 mb wg. dokumentacji projektowej i przedmiaru robót stanowiącej załącznik do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Roboty budowlane w zakresie naprawy dróg 3. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: * Geodezyjnego pomiaru realizacyjnego, * Profilowania z korytowaniem i zagęszczania podłoża wykonane mechanicznie pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, * Wyrównania istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym zagęszczonym mechanicznie, * Oczyszczenia mechaniczne podbudowy i warstwy wyrównawczej, * Skropienia podbudowy i warstwy wyrównawczej emulsją, * Nawierzchni z mieszanki mineralno- bitumicznej asfaltowej (warstwa wiążąca, ścieralna), * Zakupu i montażu 4 znaków drogowych: A-7 Ustąp pierwszeństwa przejazdu i Stop B 20 oraz B-33 Ograniczenie prędkości do 40km/h x 2 znaki. * Zagęszczenia poboczy zagęszczarkami, * Inwentaryzacji geodezyjnej 4. Szczegółowy zakres i warunki wykonania robót określa dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót będący integralną częścią dokumentacji projektowej. 5. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową. 6. Wykonawca przekaże Zamawiającemu wykonany i zaopiniowany projekt tymczasowej i stałej organizacji ruchu z właściwymi Organami. 7. Wykonawca w okresie wykonywania przedmiotu umowy ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. 8. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego 9. Zamawiający informuje, iż materiały z rozbiórek nie nadające się do ponownego wykorzystania są własnością Zamawiającego. Rodzaj materiałów oraz ich ilość nie nadająca się do ponownego wbudowania określi w trakcie realizacji zamówienia inspektor nadzoru. Materiały nie nadające się do wykorzystania, wykonawca zobowiązany będzie przewieźć i złożyć na terenie składowiska odpadów w we własnym zakresie po uprzednim uzgodnieniu z inspektorem nadzoru na koszt wykonawcy. 10. Zamawiający, zgodnie z art. 24 aa ustawy Pzp, przewiduje możliwość w pierwszej kolejności dokonania oceny ofert, a następnie zbada czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 11. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam, gdzie w treści dokumentów składających się na opis przedmiotu zamówienia i w samym opisie zostały wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub normy, Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie, produkty itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. opisanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, ale muszą gwarantować spełnienie zdefiniowanych tam wymagań Zamawiającego. Zamawiający do wszystkich nazw, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dopisuje wyrazy "lub równoważny". 12. Podane w dokumentacji projektowej wymagania dotyczące materiałów i urządzeń są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań o wyższym standardzie. Zastosowanie takich urządzeń i/lub materiałów o wyższym standardzie nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy o zwiększenie wynagrodzenia. 13. Zamawiający wymaga by prowadzone prace były wykonywane z uwzględnieniem wymogów i zaleceń technicznych, jakie zostały określone w dołączonej do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dokumentacji projektowej. W tym zwłaszcza, wszelkie ewentualne zmiany względem projektu budowlanego muszą przed ich wprowadzeniem uzyskać akceptację właściwego projektanta. 14. Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia inwentaryzacji powykonawczej wykonanych robót oraz zgłoszenia zmian do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej oraz uzyskania informacji o przyjęciu zaktualizowanej mapy powykonawczej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. 15. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej czynności, o których mowa w XVII SIWZ w zakresie realizacji zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233142-6


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 314925.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usług Miejskich Sp. z o.o. - Zakład Robót Budowlanych i Drogowych
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Cegielniana 4
Kod pocztowy: 86-300
Miejscowość: Grudziądz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 387357.75
Oferta z najniższą ceną/kosztem 387357.75
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 499630.92
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.