To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-04-04
Ogłoszenie nr 500072156-N-2018 z dnia 04-04-2018 r.
Gmina Warlubie: Przebudowa drogi gminnej nr 030208C na dz. 52/2 i 35 w obrębie Płochocinek położonej w miejscowości Płochocinek gmina Warlubie, polegającej na wykonaniu nawierzchni asfaltowej.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 521967-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Warlubie, Krajowy numer identyfikacyjny 9235108000000,
ul. ul. Dworcowa
15,
86160
Warlubie, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
523 326 040, e-mail
gospodarka@warlubie.pl, faks
523 326 054.
Adres strony internetowej (url): www.bip.warlubie.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej nr 030208C na dz. 52/2 i 35 w obrębie Płochocinek położonej w miejscowości Płochocinek gmina Warlubie, polegającej na wykonaniu nawierzchni asfaltowej.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SG.271.2.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Nazwa zamówienia: "Przebudowa drogi gminnej nr 030208C na dz. 52/2 i 35 w obrębie Płochocinek położonej w miejscowości Płochocinek gmina Warlubie, polegającej na wykonaniu nawierzchni asfaltowej" o długości 1000 mb wg. dokumentacji projektowej i przedmiaru robót stanowiącej załącznik do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Roboty budowlane w zakresie naprawy dróg 3. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: * Geodezyjnego pomiaru realizacyjnego, * Profilowania z korytowaniem i zagęszczania podłoża wykonane mechanicznie pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, * Wyrównania istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym zagęszczonym mechanicznie, * Oczyszczenia mechaniczne podbudowy i warstwy wyrównawczej, * Skropienia podbudowy i warstwy wyrównawczej emulsją, * Nawierzchni z mieszanki mineralno- bitumicznej asfaltowej (warstwa wiążąca, ścieralna), * Zakupu i montażu 4 znaków drogowych: A-7 Ustąp pierwszeństwa przejazdu i Stop B 20 oraz B-33 Ograniczenie prędkości do 40km/h x 2 znaki. * Zagęszczenia poboczy zagęszczarkami, * Inwentaryzacji geodezyjnej 4. Szczegółowy zakres i warunki wykonania robót określa dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót będący integralną częścią dokumentacji projektowej. 5. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową. 6. Wykonawca przekaże Zamawiającemu wykonany i zaopiniowany projekt tymczasowej i stałej organizacji ruchu z właściwymi Organami. 7. Wykonawca w okresie wykonywania przedmiotu umowy ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. 8. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego 9. Zamawiający informuje, iż materiały z rozbiórek nie nadające się do ponownego wykorzystania są własnością Zamawiającego. Rodzaj materiałów oraz ich ilość nie nadająca się do ponownego wbudowania określi w trakcie realizacji zamówienia inspektor nadzoru. Materiały nie nadające się do wykorzystania, wykonawca zobowiązany będzie przewieźć i złożyć na terenie składowiska odpadów w we własnym zakresie po uprzednim uzgodnieniu z inspektorem nadzoru na koszt wykonawcy. 10. Zamawiający, zgodnie z art. 24 aa ustawy Pzp, przewiduje możliwość w pierwszej kolejności dokonania oceny ofert, a następnie zbada czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 11. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam, gdzie w treści dokumentów składających się na opis przedmiotu zamówienia i w samym opisie zostały wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub normy, Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie, produkty itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. opisanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, ale muszą gwarantować spełnienie zdefiniowanych tam wymagań Zamawiającego. Zamawiający do wszystkich nazw, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dopisuje wyrazy "lub równoważny". 12. Podane w dokumentacji projektowej wymagania dotyczące materiałów i urządzeń są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań o wyższym standardzie. Zastosowanie takich urządzeń i/lub materiałów o wyższym standardzie nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy o zwiększenie wynagrodzenia. 13. Zamawiający wymaga by prowadzone prace były wykonywane z uwzględnieniem wymogów i zaleceń technicznych, jakie zostały określone w dołączonej do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dokumentacji projektowej. W tym zwłaszcza, wszelkie ewentualne zmiany względem projektu budowlanego muszą przed ich wprowadzeniem uzyskać akceptację właściwego projektanta. 14. Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia inwentaryzacji powykonawczej wykonanych robót oraz zgłoszenia zmian do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej oraz uzyskania informacji o przyjęciu zaktualizowanej mapy powykonawczej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. 15. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej czynności, o których mowa w XVII SIWZ w zakresie realizacji zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233142-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
314925.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usług Miejskich Sp. z o.o. - Zakład Robót Budowlanych i Drogowych
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
387357.75
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi wojewódzkiej nr 573 od km 33+170 do km 37+700 odc. Szczawin Borowy - Suserz - nr postępowania 094/24
- Remont nawierzchni w ciągu drogi powiatowej Nr 2925S w Leboszowicach
- Dostawa kruszywa dolomitowego łamanego frakcji 4-31,5 wraz z rozprowadzeniem na drogach na terenie gminy Bychawy w 2024 roku.
- Remont drogi wojewódzkiej nr 544 na wybranych odcinkach: km 80+631 (82+951) - km 81+886 (84+206), 92+157 (94+470) - 92+837 (95+150) i 110+222 (112+542) -111+032 (113+352) - nr postępowania 104/24
- Przebudowa istniejącej drogi przeciwpożarowej nr 8 Odcinek I i Odcinek A
- Modernizacja infrastruktury drogowej w gminie Czernichów - etap II
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.