To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-08
Ogłoszenie nr 500071941-N-2017 z dnia 08-12-2017 r.
Starostwo Powiatowe w Ostrowie Wielkopolskim: Wyłonienie pełnienia funkcji Inspektora Kontroli Technicznej prac geodezyjnych w zakresie modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz cyfryzacji zasobu w związku z realizacja projektu: "Cyfryzacja geodezyjnych rejestrów publicznych poprzez tworzenie oraz rozwijanie komputerowej bazy danych ewidencyjnych niezbędnej do świadczenia e-usług Powiatu Ostrowskiego"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 599841-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Starostwo Powiatowe w Ostrowie Wielkopolskim, Krajowy numer identyfikacyjny 25086404300000,
ul. al. Powstańców Wielkopolskich
16,
63400
Ostrów Wielkopolski, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
627 378 400, e-mail
przetargi@powiat-ostrowski.pl, faks
627 378 433.
Adres strony internetowej (url): www.powiat-ostrowski.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyłonienie pełnienia funkcji Inspektora Kontroli Technicznej prac geodezyjnych w zakresie modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz cyfryzacji zasobu w związku z realizacja projektu: "Cyfryzacja geodezyjnych rejestrów publicznych poprzez tworzenie oraz rozwijanie komputerowej bazy danych ewidencyjnych niezbędnej do świadczenia e-usług Powiatu Ostrowskiego"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RPZ.272.35.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wyłonienie pełnienia funkcji Inspektora Kontroli Technicznej prac geodezyjnych w zakresie modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz cyfryzacji zasobu w związku z realizacja projektu: "Cyfryzacja geodezyjnych rejestrów publicznych poprzez tworzenie oraz rozwijanie komputerowej bazy danych ewidencyjnych niezbędnej do świadczenia e-usług Powiatu Ostrowskiego" Inspektor Kontroli Technicznej (w skrócie Inspektor)prowadzić będzie w imieniu Zamawiającego czynności nadzoru i kontroli podczas realizacji i wykonania prac przez Wykonawcę/Wykonawców prac geodezyjnych w trakcie trwania zamówienia publicznego pod nazwą: "Prace geodezyjne w zakresie modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz cyfryzacji zasobu", obejmującego modyfikację i utworzenie: - bazy danych obiektowej, numerycznej bazy ewidencji gruntów i budynków, w zakresie granic działek ewidencyjnych, konturów budynków oraz użytków gruntowych i klas gleboznawczych, na podstawie materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, - bazy danych ewidencji budynków oraz aktualizacja isniejących danych, - bazy danych punków adrsowych, - numerycznej bazy rastrowej dokumentów podstawowych przyjętych do państwowego zasobu geodezyjnego i katrograficznego. W celu zapewnienia oczekiwanej przez Zamawiającego jakości prac Inspektor będzie monitorować przebieg prac geodezyjnych i kartograficznych oraz kontrolować będzie sposób ich wykonania Szczegółowy opis przedmoitu zamówienia zawierający załącznik do specyfikacji instonych warunków zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71.70.00.00 - Usługi nadzoru i kontroli
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Wyłonienie pełnienia funkcji Inspektora Kontroli Technicznej prac geodezyjnych w zakresie modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz cyfryzacji zasobu w związku z realizacja projektu: "Cyfryzacja geodezyjnych rejestrów publicznych poprzez tworzenie oraz rozwijanie komputerowej bazy danych ewidencyjnych niezbędnej do świadczenia e-usług Powiatu Ostrowskiego" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
198000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: OPEGIEKA sp. z o.o. w Elblągu
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
249690.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Dostawa aparatury medycznej dla Oddziału Ginekologii
- Naprawy , przeglądy, konserwacje, usługi wulkanizacyjne oraz badania techniczne ambulansów systemowych, transportowych oraz pojazdów administracyjnych
- Dostawa na podstawie umowy najmu samochodu ciężarowego typu hakowiec niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o.
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Przebudowa pomieszczeń dezynfektorni na Zakład Medycyny Pracy w formie zaprojektuj i wybuduj.
- Przebudowa jezdni na ulicy Matejki w Ostrowie Wielkopolskim na odcinku od ul. Jankowskiego do ul. Ledóchowskiego
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zarządzanie targowiskiem miejskim przy ul. Bazarowej oraz targowiskiem wiejskim przy ul. Aleja Leśna w Brodnicy
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn. Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami dla miejscowości Markowce w Gminie Sanok
- Nadzór inwestorski w ramach zadania pn.: "Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1246R Kuryłówka - Tarnogród (gr. pow.) w km 0+009,84 - 8+870 łączącej województwo podkarpackie i lubelskie"
- Przebudowa ulicy Słowackiego wraz z budową kanalizacji deszczowej
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn.: "Przebudowa i budowa nowych dróg zgodnie z projektem zagospodarowanie poscaleniowego wsi Marcinkowice i wsi Pogwizdów, gmina Charsznica
- Renowacja i remont budynku "Pokusówki" w Świnnej
więcej: Usługi nadzoru i kontroli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.