eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Adaptacja budynku byłego internatu przy ul. Borki 37 C w Rybniku, w wyniku którego powstanie 26 mieszkań komunalnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-12-07

Ogłoszenie nr 500071807-N-2017 z dnia 07-12-2017 r.

Rybnik: Adaptacja budynku byłego internatu przy ul. Borki 37 C w Rybniku, w wyniku którego powstanie 26 mieszkań komunalnych
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 43086

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 49363 55552

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 111042

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Kościuszki 17, 44200 Rybnik, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 422 12 47, e-mail dzp@zgm.rybnik.pl, faks 324 221 247.
Adres strony internetowej (url): www.zgm.rybnik.pl/bip

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Adaptacja budynku byłego internatu przy ul. Borki 37 C w Rybniku, w wyniku którego powstanie 26 mieszkań komunalnych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

DZP.1120.0005.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest adaptacja budynku byłego internatu przy ul. Borki 37C w Rybniku, w wyniku którego powstanie 26 mieszkań komunalnych. Zakres robót: 1. Roboty rozbiórkowe: a) kominów, b) ścianek działowych, c) posadzek, d) okładzin ściennych i tynków, e) schodów zewnętrznych, f) balustrad schodowych i balkonowych, g) obróbek blacharskich, h) stolarki drzwiowej i okiennej, i) wywóz materiałów z rozbiórki. 2. Roboty remontowe i ogólnobudowlane: a) osadzanie nadproży, b) murowanie ścianek działowych, c) zamurowanie otworów, d) wykonanie wylewek samopoziomujących, e) wykonanie obróbek blacharskich, f) wykonanie orynnowania, g) montaż balustrad balkonowych i schodowych, h) wykonanie schodów żelbetowych zewnętrznych, i) izolacje płyt balkonowych, j) remont kabiny dźwigu osobowego. 3. Adaptacja istniejących pomieszczeń na mieszkania z łazienkami w tym dwa mieszkania dla osób niepełnosprawnych: a) połączenie kilku odrębnych lokali w jedno mieszkanie, b) wydzielenie pomieszczeń kuchni i łazienki, c) przystosowanie 2 mieszkań dla osób niepełnosprawnych ruchowo. 4. Adaptacja piwnic na komórki lokatorskie: a) wydzielenie ściankami działowymi pomieszczeń piwnicznych przynależnych do poszczególnych mieszkań. 5. Budowa nowych kominów spalinowych i wentylacyjnych: a) powiększenie otworów w stropach, b) wykonanie kominów systemowych dla odprowadzenia spalin z kotłów gazowych oraz przewodów wentylacyjnych, c) obmurowanie kominów cegłą klinkierową ponad dachem, d) zwieńczenie kominów czapkami betonowymi. 6. Docieplenie ścian zewnętrznych i dachu z pokryciem: a) przygotowanie ścian pod docieplenie metodą lekką-mokrą, b) przyklejenie płyt styropianowych do ścian, c) mocowanie płyt kołkami, d) zatopienie siatki zbrojącej, e) wykonanie wyprawy elewacyjnej, f) docieplenie ścian piwnicznych z izolacją, g) docieplenie dachu styropapy, h) pokrycie dachu papą termozgrzewalną. 7. Wymiana i montaż stolarki okiennej i drzwiowej: a) wymiana wszystkich okien, b) wymiana i montaż drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, c) wymiana bram garażowych, d) montaż fasady szklanej klatki schodowej. 8. Tynki i okładziny wewnętrzne: a) uzupełnienie tynków ścian i sufitów, b) wykonanie gładzi gipsowych, 9. Instalacja centralnego ogrzewania, a) demontaż istniejącej instalacji, b) montaż orurowania, c) montaż grzejników z zaworami termostatycznymi. 10. Instalacja wodno-kanalizacyjna: a) demontaż istniejącej instalacji, b) montaż orurowania, c) montaż armatury, 11. Instalacja gazowa z osprzętem: a) montaż orurowania, b) montaż kotła cwu, c) montaż kuchenki gazowej, 12. Instalacja elektryczna wraz z osprzętem: a) demontaż istniejącej instalacji, b) montaż instalacji gniazd i światła, c) montaż łączników i gniazd, d) montaż instalacji zasilania wentylatorów dachowych, e) montaż opraw oświetleniowych, f) montaż rozdzielni, g) instalacja odgromowa. 13. Instalacje niskoprądowe (RTV, internet, telefon): a) instalacja antenowa RTV i SAT, b) instalacja sieci internetowej, c) instalacja telefoniczna, d) montaż gniazd wtykowych, e) montaż anten, f) instalacja wyłączenia p.poż. 14. Roboty wykończeniowe: a) malowanie ścian i sufitów, b) układanie glazury ściennej i podłogowej, c) układanie paneli podłogowych, 15. Wykonanie podjazdu dla osoby niepełnosprawnej: a) roboty fundamentowe, b) wykonanie konstrukcji stalowej podjazdu, 16. Zagospodarowanie terenu - miejsca postojowe, chodniki, śmietnik, wiata na rowery: a) rozbiórki chodników i nawierzchni drogowych, b) korytowanie pod ciągi piesze i jezdne, c) wykonanie nawierzchni chodników dojazdów i miejsc postojowych, d) wykonanie wiaty śmietnikowej i rowerowej, e) wykonanie ogrodzonego placu zabaw (2 huśtawki podwójne, zestaw zabawowy ze zjeżdżalnią, bujak na sprężynie, piaskownica). Szczegółowy zakres zamówienia precyzują: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45110000-1,

45110000-1,

45210000-2,

45111000-8,

45300000-0,

45320000-6,

45330000-9,

45400000-1,

45410000-4,

45420000-7,

45430000-0,

45442100-0,

45233250-6,

45260000-7

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do dn 31.10.2017

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
07/12/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmiana wartości wynagrodzenia

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zmiana dotycząca realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy nieobjętych zamówieniem podstawowym

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiana wartości wynagrodzenia o którym mowa § 7 ust. 5 w związku z wystąpieniem robot dodatkowych

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.