eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Boguszów-Gorce › Przebudowa oświetlenia drogowego wraz z wykonaniem systemu sterowania/zarządzania oświetleniem drogowym w dzielnicy Gorce w Boguszowie-Gorcach, realizowanego w formule " Zaprojektuj i wybuduj", w ramach przedsięwzięcia pn. "Ograniczenie niskiej emisji na terenie Miasta Boguszów-Gorce poprzez budowę systemu zarządzania energią, drogi rowerowej oraz obiektów P & R wraz z modernizacją systemu oświetlenia drogowego"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-07

Ogłoszenie nr 500071682-N-2017 z dnia 07-12-2017 r.

Gmina Miasto Boguszów-Gorce: Przebudowa oświetlenia drogowego wraz z wykonaniem systemu sterowania/zarządzania oświetleniem drogowym w dzielnicy Gorce w Boguszowie-Gorcach, realizowanego w formule " Zaprojektuj i wybuduj", w ramach przedsięwzięcia pn. "Ograniczenie niskiej emisji na terenie Miasta Boguszów-Gorce poprzez budowę systemu zarządzania energią, drogi rowerowej oraz obiektów P & R wraz z modernizacją systemu oświetlenia drogowego"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WD 2014-2020, Oś priorytetowa 3 - Gospodarka niskoemisyjna, Działanie 3.4 - Wdrożenie strategii niskoemisyjnych, Poddziałanie 3.4.4 - Wdrożenie strategii niskoemisyjnych - ZIT AW.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 591812-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasto Boguszów-Gorce, Krajowy numer identyfikacyjny 89071818800000, ul. Pl. Odrodzenia 1, 58370 Boguszów-Gorce, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 74 8449311 w. 32, e-mail u.gajewska@boguszow-gorce.pl, faks 748 449 165.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa oświetlenia drogowego wraz z wykonaniem systemu sterowania/zarządzania oświetleniem drogowym w dzielnicy Gorce w Boguszowie-Gorcach, realizowanego w formule " Zaprojektuj i wybuduj", w ramach przedsięwzięcia pn. "Ograniczenie niskiej emisji na terenie Miasta Boguszów-Gorce poprzez budowę systemu zarządzania energią, drogi rowerowej oraz obiektów P & R wraz z modernizacją systemu oświetlenia drogowego"

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3. Opis przedmiotu zamówienia. 3.1. Przedmiotem umowy jest wykonanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w zakresie wymiany oświetlenia drogowego w dzielnicy "Gorce" w Boguszowie-Gorcach w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Ograniczenie niskiej emisji na terenie Miasta Boguszów-Gorce poprzez budowę systemu zarządzania energią, drogi rowerowej oraz obiektów P&R wraz z modernizacją systemu oświetlenia drogowego". 3.2. Podstawą do wykonania prac projektowych jest Program funkcjonalno - użytkowy (PFU). 3.4. Zakres umowy obejmuje : a) wykonanie dokumentacji projektowej, uzyskanie w imieniu Zamawiającego niezbędnych decyzji i uzgodnień, wykonanie robót budowlanych wraz z usługami i pracami towarzyszącymi niezbędnymi do prawidłowego wykonania zamówienia oraz uzyskanie przez Wykonawcę decyzji o pozwoleniu na użytkowanie lub/i skuteczne złożenie przez Wykonawcę i przyjęcie przez właściwy organ zawiadomienia o zakończeniu budowy, do którego nie zgłoszono sprzeciwu w drodze decyzji. b) wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z następującymi dokumentami: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), Program Funkcjonalno- Użytkowy pn.: "Przebudowa oświetlenia drogowego w ciągu ulic Traugutta, Górniczej, Pl. Zwycięstwa, Grunwaldzkiej, J. Słowackiego, Staszica, Chopina, Warszawskiej, T. Kościuszki, J. Kochanowskiego, Różanej, Wł. Broniewskiego, Słonecznej, Spokojnej, Cichej, Partyzantów, Olimpijskiej, Zachodniej (dawna ul. Wesołowskiego-Masalskiego) w Boguszowie-Gorcach" opracowany przez mgr inż. Marka Matyjaska. Analiza wpływu wymiany oświetlenia drogowego w ciągu ulic Traugutta, Górniczej, Pl. Zwycięstwa, Grunwaldzkiej, J. Słowackiego, Staszica, Chopina, Warszawskiej, T. Kościuszki, J. Kochanowskiego, Różanej, W. Broniewskiego, Słonecznej, Spokojnej, Cichej, Partyzantów, Olimpijskiej, Zachodniej (dawna ul. Wesołowskiego-Masalskiego) w Boguszowie-Gorcach. Audyt efektywności energetycznej dla zadania. c) Komplet dokumentacji projektowej opracowanej w ramach niniejszej umowy ma zawierać w szczególności: Projekt budowlany - 4 egz, Projekt wykonawczy - 3 egz. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 1 egz. Komplet dokumentacji w wersji elektronicznej (pliki PDF) - 1 kpl. 3.5. Ewentualne podane w opisach zawartych w SIWZ nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 oraz 30 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w Programie Funkcjonalno- Użytkowym (PFU). Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażanie zawarte w SIWZ oraz w PFU, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w PFU mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z PFU oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w PFU. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne. 3.6. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności zgodnie z: a) ustawą o odpadach z 27 kwietnia 2001 r. ( Dz.U. z 2016r., poz 1987 ), b) ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska ( Dz.U. z 2017r., poz. 519), c) rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 31 grudnia 2014 r. w sprawie wzoru dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów ( Dz. U. z 2014 r., poz. 1973), 3.7. rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2014 r., poz. 1923). 3.8. Wszystkie obowiązki i wymagania związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia zawarte są w projekcie umowy dołączonym do SIWZ (zał.nr 4). 3.9. Istotne postanowienia dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę zawarte są w § 21 projektu umowy (załącznik nr 4 do SIWZ). 3.10. Dodatkowe informacje Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania niezbędnych warunków technicznych od gestorów sieci znajdujących się w granicach opracowania projektowego (o ile takie wystąpią), uzgodnień, pozwoleń, decyzji, zgód właścicieli działek na dysponowanie nieruchomością na cele budowlane i wszystkich innych dokumentów niezbędnych do uzyskania decyzji o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzielającej pozwolenia na budowę oraz decyzji o pozwoleniu na użytkowanie lub/i skuteczne złożenie przez Wykonawcę i przyjęcie przez właściwy organ zawiadomienia o zakończeniu budowy, do którego nie zgłoszono sprzeciwu w drodze decyzji. b) Szczegółowy zakres prac projektowych będzie wynikał z dokumentów wskazanych w pkt.3.11. oraz uzyskanych przez Wykonawcę warunków technicznych oraz uzgodnień dokonanych w trakcie realizacji prac projektowych. c) Wykonawca we własnym zakresie oraz na koszt własny pozyska aktualne wypisy z MPZP, z rejestru gruntów, mapy ewidencji gruntów i sporządzi wykaz działek zajmowanych pod inwestycję oraz mapy do celów projektowych. d) Wykonawca zobowiązany jest czynnie uczestniczyć w procesie uzyskiwania wszystkich opinii, uzgodnień i decyzji związanych z przedmiotem umowy. e) Wykonawca w ramach przedmiotu umowy przeprowadzi instruktaż obsługi wszystkich zamontowanych urządzeń i systemu. f) W chwili obecnej Gmina realizuje zadanie inwestycyjne, polegające między innymi na wykonaniu systemu sterowania/zarządzania oświetleniem drogowym w dzielnicy Kuźnice w Boguszowie-Gorcach (system zarządzania po istniejących kablach zasilających). Wskazane jest aby przewidziany w ramach zadania system sterowania/zarządzania oświetleniem drogowym w dzielnicy Gorce w Boguszowie-Gorcach mógł działać jako jedna instalacja/system (miał możliwość "współpracy" z systemem wybudowanym w obszarze Kuźnice Świdnickie w Boguszowie-Gorcach). g) Zadanie realizowane będzie zarówno na działkach Gminy Boguszów-Gorce jak i na działkach innych właścicieli, w tym między innymi będących w zarządzie: Dolnośląskiej Służby Dróg i Kolei (DSDiK) we Wrocławiu (droga wojewódzka nr 367 ul. Traugutta) oraz Zarządu Powiatu w Wałbrzychu (droga powiatowa ul. Zachodnia- dawna ul. Wesołowskiego- Masalskiego), h) Wynagrodzenie brutto za opracowanie dokumentacji zrealizowanej w ramach przedmiotu zamówienia (suma wynagrodzenia za etap i i etap II umowy) nie może przekroczyć 5% wynagrodzenia brutto za realizację robót budowlanych (etap III umowy).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71240000-2


Dodatkowe kody CPV: 71248000-8, 45231400-9, 45316100-6, 45316000-5, 45316110-9, 45232200-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1495000.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PHU "TEL-BUD" Jakub Pachacz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wańkowicza 20
Kod pocztowy: 58-304
Miejscowość: Wałbrzych
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1838850.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1838850.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3025800.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.