eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biłgoraj › "Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do obiektów Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Biłgoraju, w okresie od 01.01.2018 roku do 31.12.2018 roku".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-07

Ogłoszenie nr 500071551-N-2017 z dnia 07-12-2017 r.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Biłgoraju: "Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do obiektów Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Biłgoraju, w okresie od 01.01.2018 roku do 31.12.2018 roku".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 618392-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500060971-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Biłgoraju, Krajowy numer identyfikacyjny 95031744800000, ul. Łąkowa 13, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 084 6881852, e-mail agadaj@pgk.bilgoraj.pl, faks 846 881 847.
Adres strony internetowej (url): www.pgk.biuletyn-publiczny.net

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do obiektów Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Biłgoraju, w okresie od 01.01.2018 roku do 31.12.2018 roku".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/DRM/12/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej, w rozumieniu ustawy Prawo energetyczne (Dz. U. z 2017 r., poz. 220 z późn. zm.), zwanej dalej sprzedażą energii elektrycznej, o łącznej szacowanej ilości 2 328 542,05 kWh dla lokali i obiektów Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Biłgoraju, o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwoty 209 000 euro, zgodnie z warunkami zawartymi w niniejszej SIWZ, w okresie od dnia 01.01.2018 r. do 31.12.2018 r., w następujących grupach taryfowych C11 - 24 obiekty, B22 - 4 obiekty, B21 - 1 obiekt, C22A - 1 obiekt, C12A - 1 obiekt, C22B - 1 obiekt, G11 - 6 obiektów, G12W - 1 obiekt (łączna ilość istniejących układów pomiarowych - 39 sztuk). 2. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż energii elektrycznej, w szacowanej ilości 2 328 542,05 kWh dla obiektów Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Biłgoraju, w okresie od dnia 01.01.2018 r. do 31.12.2018 r. 2.2. Przy realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest posiadać aktualną umowę z PGE Dystrybucja S.A. Oddział Zamość umożliwiającą sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej PGE Dystrybucja S.A. Oddział Zamość do obiektów Zamawiającego. Zamawiający posiada zawarte umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na czas nieoznaczony z PGE Dystrybucja S.A., Oddział Zamość dla wszystkich punktów poboru energii elektrycznej wskazanych w Załączniku Nr 6 do niniejszej specyfikacji. 2.3. Wszystkie układy pomiarowo rozliczeniowe Zamawiającego dostosowane są do zasady TPA (zmiany sprzedawcy). 2.4. Dostawa energii elektrycznej powinna obejmować obiekty o szacowanym zapotrzebowaniu na energię w okresie 01.01.2018 r. do 31.12.2018 r. wskazanych w Załączniku Nr 6 do niniejszej specyfikacji. 2.5. Podane powyżej ilości energii na czas obowiązywania umowy dla poszczególnych obiektów są ilościami szacunkowymi, co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy i nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości zamawianej energii elektrycznej dla poszczególnych punktów poboru z zastrzeżeniem iż nie może to przekroczyć ilości wskazanej w punkcie 3.2.1. 2.6. Zamawiający jest zaliczany do III grupy przyłączeniowej (taryfa B) oraz IV i V grupy przyłączeniowej (taryfa C2x, C1x, G x). 2.7. Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu musi posiadać aktualną umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (PGE Dystrybucja S.A.) na świadczenie usług dystrybucji na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczania energii elektrycznej. 2.8. Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do zgłoszenia w imieniu własnym i Zamawiającego, w oparciu o udzielone stosowne pełnomocnictwo, umowy sprzedaży energii elektrycznej do punktów poboru energii Zamawiającego, właściwemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego. Koszty usług dystrybucji energii elektrycznej ponosi Zamawiający na podstawie posiadanych umów na dystrybucję. 2.9. Warunkiem rozpoczęcia dostaw energii elektrycznej dla punktów poboru energii elektrycznej jest pozytywne przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy. Zamawiający informuję, że dla wszystkich punktów poboru energii elektrycznej procedura zmiany sprzedawcy będzie przeprowadzona po raz kolejny. Zamawiający nie posiada punktów poboru energii dla których obowiązują umowy kompleksowe. 2.10. W trakcie realizacji zamówienia rozliczenia z Wykonawcą będą prowadzone na podstawie faktycznie zużytej przez Zamawiającego energii elektrycznej w poszczególnych punktach poboru energii elektrycznej. Należność za zużytą energię Wykonawca zobowiązany będzie każdorazowo wyliczyć na podstawie faktycznych/rzeczywistych danych (odczytów zużycia energii elektrycznej) uzyskanych od Operatora Systemu Dystrybucji. Zamawiający nie dopuszcza fakturowania należności za zużytą energię na podstawie danych szacunkowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 514693.02
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PGE Obrót S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. 8- go Marca 6, 35-959 Rzeszów
Kod pocztowy: 35-959
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 638695.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 638695.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 805386.82
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.