Ogłoszenie nr 500071240-N-2017 z dnia 07-12-2017 r.
Wrocław:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 624789-N-2017
Data: 30/11/2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego, Krajowy numer identyfikacyjny 28901200000,
ul. Borowska
213,
50-556
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
71 733 11 40, e-mail
dzp@usk.wroc.pl, faks
071 733 11 49.
Adres strony internetowej (url): www.usk.wroc.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
III
Punkt:
1.3
W ogłoszeniu jest:
Określenie warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu; b) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Za spełnienie warunku posiadania zdolności technicznej Zamawiający uzna wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, przez Wykonawcę min. 3 (słownie: trzech) wykonanych (wykonywanych) usług o zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia, gdzie wartość łączna usług wynosiła minimum: 6 150,00 zł brutto - dla Pakietu nr 2 3 900,00 zł brutto - dla Pakietu nr 3 1 600,00 zł brutto - dla Pakietu nr 4 4 300,00 zł brutto - dla Pakietu nr 5 3 400,00 zł brutto - dla Pakietu nr 6 1 600,00 zł brutto - dla Pakietu nr 7 8 300,00 zł brutto - dla Pakietu nr 8 2 400,00 zł brutto - dla Pakietu nr 9 5 500,00 zł brutto - dla Pakietu nr 10 1 800,00 zł brutto - dla Pakietu nr 12 14 700,00 zł brutto - dla Pakietu nr 15 7 000,00 zł brutto - dla Pakietu nr 16 1 600,00 zł brutto - dla Pakietu nr 18 16 500,00 zł brutto - dla Pakietu nr 20 19 000,00 zł brutto - dla Pakietu nr 22 1 600,00 zł brutto - dla Pakietu nr 23 1 200,00 zł brutto - dla Pakietu nr 26 wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie .
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
W ogłoszeniu powinno być:
Określenie warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu; b) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Za spełnienie warunku posiadania zdolności technicznej Zamawiający uzna wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, przez Wykonawcę min. 3 (słownie: trzech) wykonanych (wykonywanych) usług o zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia, gdzie wartość łączna usług wynosiła minimum: 6 150,00 zł brutto - dla Pakietu nr 2 3 900,00 zł brutto - dla Pakietu nr 3 1 600,00 zł brutto - dla Pakietu nr 4 4 300,00 zł brutto - dla Pakietu nr 5 3 400,00 zł brutto - dla Pakietu nr 6 1 600,00 zł brutto - dla Pakietu nr 7 8 300,00 zł brutto - dla Pakietu nr 8 2 400,00 zł brutto, lub przedstawienie autoryzacji producenta - dla Pakietu nr 9 5 500,00 zł brutto - dla Pakietu nr 10 1 800,00 zł brutto - dla Pakietu nr 12 14 700,00 zł brutto - dla Pakietu nr 15 7 000,00 zł brutto - dla Pakietu nr 18 16 500,00 zł brutto - dla Pakietu nr 20 19 000,00 zł brutto - dla Pakietu nr 22 1 600,00 zł brutto - dla Pakietu nr 23 1 200,00 zł brutto - dla Pakietu nr 26 wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie .
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV
Punkt:
6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-12-11 godz.11:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-12-13 godz.11:00
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wymiana stolarki budowlanej - drzwi wejściowe do budynków mieszkalnych stanowiących własność TBS Wrocław Sp. z o.o.Zamówienie podzielone na 2 zadania
- Wymiana okien segmentu A budynku Sądu Okręgowego we Wrocławiu przy ul. Sądowej 1.
- WM/SZP/TP/38/2024/G_Usługi czyszczenia przewodów kominowych dymowych, wentylacyjnych oraz spalinowych wraz z wykonaniem inwentaryzacji oraz przeglądów kominowych w nieruchomościach Gminy Wrocław
- SZP/242-078/2024 Dostawa optycznego profilometru 3D z funkcjami pomiarowymi CAD w ramach potrzeb Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej.
- Druk, magazynowanie i dostawę formularzy "zwrotne potwierdzenie odbioru" wg wzoru ustalonego przez Zamawiającego.
- Dostawa urządzeń, rozbudowa systemu wideonadzoru na skrzyżowaniach z sygnalizacją świetlną na terenie miasta Wrocławia oraz włączenie tych urządzeń do systemu Monitoringu Prewencyjnego Wrocławia
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.