Ogłoszenie nr 500071223-N-2018 z dnia 03-04-2018 r.
Gliwice: Przeprowadzenie szkoleń i kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli organizowanych w ramach projektu: Szkoła - Pracodawcy - Uczelnie - wspólnie podnosimy jakość edukacji zawodowej (3) Część nr 8 Szkolenie z obsługi programu Planista OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu:
Szkoła - Pracodawcy - Uczelnie - wspólnie podnosimy jakość edukacji zawodowej. Zamówienie realizowane jest przez Zamawiającego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Działanie 11.2. Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy - kształcenie zawodowe uczniów, Poddziałanie 11.2.1. Wsparcie szkolnictwa zawodowego - ZIT.
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Na mocy porozumienia zawartego pomiędzy Urzędem Miejskim w Gliwicach (44-100), ul. Zwycięstwa 21 a Zespołem Szkół Budowlano-Ceramicznych (44-100), ul. Bojkowska 16 prowadzenie niniejszego postępowania na rzecz Zespołu Szkół Budowlano-Ceramicznych zostało powierzone Urzędowi Miejskiemu w Gliwicach (Wydział Zamówień Publicznych).
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych, Krajowy numer identyfikacyjny 27625533500000,
ul. Ul. Zwycięstwa
21,
44100
Gliwice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 238 55 30, e-mail
za@um.gliwice.pl, faks
32 238 55 27.
Adres strony internetowej (url): www.gliwice.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie szkoleń i kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli organizowanych w ramach projektu: Szkoła - Pracodawcy - Uczelnie - wspólnie podnosimy jakość edukacji zawodowej (3) Część nr 8 Szkolenie z obsługi programu Planista
Numer referencyjny
ZA.271.159.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
A. INFORMACJE PODSTAWOWE
1. Przedmiotem zamówienia są szkolenia i kursy zawodowe
dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Budowlano - Ceramicznych w Gliwicach organizowane w ramach projektu
o tytule Szkoła - Pracodawcy - Uczelnie - wspólnie podnosimy jakość edukacji zawodowej. Zamówienie realizowane jest
przez Zamawiającego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Działanie 11.2. Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego
do potrzeb lokalnego rynku pracy - kształcenie zawodowe uczniów, Poddziałanie 11.2.1. Wsparcie szkolnictwa zawodowego - ZIT.
2. Celem realizowanych w ramach projektu kursów i szkoleń zawodowych jest zwiększenie zdolności do zatrudnienia wśród uczniów i uczennic ZSBC w Gliwicach oraz poszerzenie kwalifikacji zawodowych nauczycieli zatrudnionych w Zespole Szkół Budowlano - Ceramicznych w Gliwicach.
3. Data rozpoczęcia realizacji szkoleń/kursów winna być uzgodniona i zaakceptowana przez dyrektora Zespołu Szkół Budowlano - Ceramicznych w Gliwicach (zwanym dalej Odbiorcą Usługi).
4. Dokładne daty rozpoczęcia zajęć dla kolejnych grup będą zależały od decyzji Odbiorcy usługi.
5. Szkolenia/kursy będą odbywały się na terenie Gliwic
od poniedziałku do piątku w godzinach wskazanych
przez Odbiorcę usługi. Za zgodą Odbiorcy usługi zajęcia mogą odbywać się również w weekendy oraz w dni wolne od zajęć dydaktyczno-wychowawczych dla uczniów.
6. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia zajęć zgodnie
z kwartalnym harmonogramem form wsparcia opracowanym przez Odbiorcę Usługi.
7. Odbiorca usługi zastrzega sobie możliwość odwołania
lub przesunięcia zajęć w określonych dniach na inny termin,
o czym poinformuje Wykonawcę w formie pisemnej, faksem
lub za pomocą poczty elektronicznej z dwudniowym wyprzedzeniem. W przypadku odwołania zajęć suma godzin zajęć nie ulegnie zmniejszeniu, a Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
8. Wykonawca zezwoli osobom upoważnionym przez Odbiorcę usługi na udział w zajęciach w każdym czasie, w celu przeprowadzenia oceny realizacji usługi.
9. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu Wykonawcy
do miejsca prowadzenia zajęć.
10. Wykonawca zobowiązany jest do:
a) przedstawienia do akceptacji Odbiorcy usługi programu zajęć w terminie do 14 dni od dnia zawarcia umowy;
b) prowadzenia pełnej dokumentacji, tj. dziennika zajęć
dla każdej grupy, miesięcznych kart czasu pracy;
c) uczestniczenia w zaplanowanych przez dyrektora szkoły spotkaniach z kadrą, jeśli dyrektor szkoły uzna takie uczestnictwo za konieczne. Wykonawca będzie informowany z siedmiodniowym wyprzedzeniem o terminie spotkania;
d) niezwłocznego (do dwóch dni od daty zajęć) informowania dyrektora szkoły o nieobecnościach uczestników
na zajęciach. Informacja taka powinna zostać przesłana pocztą elektroniczną na adres: dyrekcja@zsb.gliwice.pl;
e) prowadzenia zajęć zgodnie z kwartalnym harmonogramem form wsparcia opracowanym w uzgodnieniu z dyrektorem szkoły;
f) wydania zaświadczeń lub certyfikatów dla uczestników szkoleń/kursów (1 oryginał i 1 kopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem).
B. INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE:
Część nr 8
Szkolenie z obsługi programu Planista
Liczba grup: 5 uczniów i 1 grupa nauczycieli.
Łączna liczba uczniów: 50, łączna liczba nauczycieli: 7.
Kurs realizowany w wymiarze 16 godzin zegarowych dla każdej grupy
Czas trwania kursu dla poszczególnych grup:
3 grupy uczniów od dnia podpisania umowy do 30 kwietnia 2018 r., pozostałe 3 grupy (2 grupy uczniów + 1 grupa nauczycieli) od kwietnia 2018 r. do 30 czerwca 2019 r.
Zakres tematyczny:
1. Wprowadzenie w problematykę. Podstawy harmonogramowania, metody CPM, PERT, TCM,
2. Ścieżka krytyczna a łańcuch krytyczny. Metodyka zarządzania
z uwzględnieniem ścieżki krytycznej. Wyznaczanie cykli realizacyjnych z uwzględnieniem prawdopodobieństwa terminu wykonania robót,
3. Cele i założenia metodyki łańcucha krytycznego,
4. Obliczanie cykli realizacyjnych z zastosowaniem metodyki łańcucha krytycznego, szacowanie kontyngencji czasu i kosztu przedsięwzięcia,
5. Komputerowa analiza harmonogramów z uwzględnieniem metodyki łańcucha krytycznego (przykłady liczbowe),
6. Wykorzystanie programów kosztorysowych w procesie planowania w budownictwie
Rejestracja danych w programie Planista,
7. Praktyka importu kosztorysów do programu Planista - import pozycjami/elementami robót, - szablony importu,
8. Budowa i modyfikacja harmonogramu,
9. Modyfikacja kosztorysów w Planiście,
10. Tworzenie harmonogramów bez powiązania z kosztorysem.
Dodatkowo dla grupy nauczycielskiej Wykonawca zobowiązany będzie przeprowadzić imienny dla każdego nauczyciela pre test oraz post test oraz zestawienie zbiorcze dla uzyskanych w obu tych badaniach wyników.
Po zakończeniu szkolenia uczestnik/czka musi otrzymać zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia, które powinno być zgodne
z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych z dnia 18 sierpnia 2017 r. (Dz. U. z 2017 r. poz. 1632). W przypadku firm szkoleniowych prowadzących działalność gospodarczą, zajmujących się organizacją
i prowadzeniem szkoleń w formach pozaszkolnych dopuszcza się wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia na drukach własnych,
z zastrzeżeniem że zaświadczenie musi zawierać wszystkie elementy zaświadczenia, którego wzór zawiera przywołane rozporządzenie.
Dodatkowo zaświadczenia powinny być opatrzone znakiem funduszy europejskich z nazwą programu - Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020 oraz logo Unii Europejskiej z nazwa funduszu - Europejski Fundusz Społeczny według wzoru zamieszczonego na stronie:
http://rpo.slaskie.pl/czytaj/zasady_promocji_do_31_grudnia_2017
Wykonawca zapewni przestrzeganie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony zdrowia na etapie realizacji szkolenia.
II.5) Główny Kod CPV:
80530000-8
Dodatkowe kody CPV:
80533200-1
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
W przeprowadzonym, z podziałem na części, w trybie przetargu nieograniczonego postępowaniu pod nazwą "Przeprowadzenie szkoleń i kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli organizowanych w ramach projektu: Szkoła - Pracodawcy - Uczelnie - wspólnie podnosimy jakość edukacji zawodowej" przedmiotem zamówień była m.in. część 8 Szkolenie z obsługi programu Planista.
Postępowanie w zakresie tej części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, tj. do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty.
Tym samym zachodzą przesłanki udzielenia zamówienia z wolnej ręki, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, tzn. w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały istotnie zmienione.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
P.A.NOVA S.A.,
szkolenia@panova.pl,
ul. Górnych Wałów 42,
44-100,
Gliwice, kraj/woj.
śląskie
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Modernizacja obiektu - remont sanitariatów (SP - 18)
- Termomodernizacja budynku przy ul. Dworskiej 11 w Gliwicach wraz z podłączeniem do miejskiej sieci ciepłowniczej
- Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych - podziały geodezyjne nieruchomości zajętych pod pas drogowy drogi powiatowej
- Modernizacja obiektu - remont sanitariatów (SP - 18)
- Świadczenie usług pocztowych oraz kurierskich dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Dostawa wyposażenia laboratoriów dydaktycznych. Znak sprawy: IA1.282.22.2024.MW
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kurs kosmetyczny
- Kierowca operator wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z wyłączeniem wózków z wysięgnikiem oraz wózków z osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem
- Przeprowadzenie kursów zawodowych oraz kursów prawa jazdy kat. B dla uczestników projektu pn. "Zdobądź nowe umiejętności" , Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów prowadzących do uzyskania dodatkowych umiejętności i kwalifikacji dla uczestników projektu "Młodzi przyszłością regionu!"
- Usługa przeprowadzenia kursów specjalistycznych prowadzących do zdobycia/podniesienia kwalifikacji/kompetencji zawodowych dla uczniów szkół branżowych i techników - w podziale na 12 zadań.
- Wykonanie usługi zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń i kursów zawodowych dla młodzieży OHP w wieku 17-25 lat oraz młodzieży ze środowiska lokalnego w wieku 18-25 lat
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.