eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Libiąż › Dostawa i wdrożenie systemów informatycznych oraz dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Przyjazny Cyfrowy Urząd w Libiążu".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-07

Ogłoszenie nr 500071127-N-2017 z dnia 07-12-2017 r.

Gmina Libiąż Urząd Miejski w Libiążu: Dostawa i wdrożenie systemów informatycznych oraz dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Przyjazny Cyfrowy Urząd w Libiążu".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Przyjazny Cyfrowy Urząd w Libiążu" z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 2. Cyfrowa Małopolska, Działanie 2.1. E Administracja i otwarte zasoby, Poddziałanie 2.1.1. Elektroniczna administracja, z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, nr umowy RPMP.02.01.01-12-0021/16-00-XVII/22/FE/17.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 604852-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Libiąż Urząd Miejski w Libiążu, Krajowy numer identyfikacyjny 27625798900000, ul. ul. Działkowa 1, 32590 Libiąż, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 326 271 311, e-mail urzad@libiaz.pl, faks 326 249 290.
Adres strony internetowej (url): www.libiaz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa i wdrożenie systemów informatycznych oraz dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Przyjazny Cyfrowy Urząd w Libiążu".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.24.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostawy pn. Dostawa i wdrożenie systemów informatycznych oraz dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Przyjazny Cyfrowy Urząd w Libiążu". 2.Zamówienie podzielono na cztery części: 1)Część I: Uruchomienie punktu potwierdzania profili zaufanych. W ramach zamówienia w Urzędzie Miejskim w Libiążu ma zostać uruchomiony punkt potwierdzający profil zaufany ePUAP (dalej także: PPPZ), co przyczyni się do zwiększenia dostępności do usług elektronicznych. Zgodnie z ustawą z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, "Punkt potwierdzający profil zaufany ePUAP dokonuje potwierdzenia profilu zaufanego ePUAP, które polega na weryfikacji zgodności danych zawartych w profilu użytkownika ze stanem faktycznym oraz nadaniu uprawnień wynikających z posiadania profilu zaufanego ePUAP, jak również dokonuje przedłużenia ważności i unieważnienia profilu zaufanego ePUAP". Do pełnienia funkcji punktu potwierdzającego wymagane jest uzyskanie zgody ministra właściwego ds. informatyzacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9.1 do SIWZ. 2)Część II: Dostawa i wdrożenie elektronicznego systemu dialogu społecznego i systemu komunikacji mobilnej".Zakres zamówienia obejmuje dostawę i wdrożenie systemów informatycznych wraz z przeszkoleniem użytkowników (instruktaż stanowiskowy), w tym: a)Elektroniczny system dialogu społecznego, b)System komunikacji mobilnej.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9.2 do SIWZ. 3)Część III: Dostawa i wdrożenie systemów informatycznych.Zakres zamówienia obejmuje dostawę i wdrożenie systemów informatycznych wraz z przeszkoleniem użytkowników, w tym: a)Portal informacyjno-płatniczy, b)System obiegu dokumentów, c)System elektronicznej komunikacji między gminnymi jednostkami organizacyjnymi, d)Wdrożenie e-usług publicznych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9.3 do SIWZ. 4)Część IV: Dostawa sprzętu komputerowego. Zakres zamówienia obejmuje dostawę 5 szt. komputerów z systemem operacyjnym i monitorem, 2 szt. serwerów, oprogramowanie zarządzające - 1 szt., UPS z dodatkową baterią - 1 szt., urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt., skaner - 2 szt., oprogramowanie antywirusowe do serwera - 1 szt., oprogramowanie antywirusowe do stacji roboczych - 4 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9.4 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 72246000-1


Dodatkowe kody CPV: 72261000-2, 79212200-5, 80511000-9, 48422000-2, 48517000-5, 72268000-1, 72265000-0, 72263000-6, 72262000-9, 48613000-8, 48442000-8, 30200000-1, 48822000-6, 30213300-8, 30200000-1, 48000000-8, 48900000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Uruchomienie punktu potwierdzania profili zaufanych.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W dniu 15.11.2017 r. zamawiający unieważnił Część I postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. Dostawa i wdrożenie systemów informatycznych oraz dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Przyjazny Cyfrowy Urząd w Libiążu", Część I - Uruchomienie punktu potwierdzania profili zaufanych. Zgodnie z treścią art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp., zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek, o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. W postępowaniu wpłynęła jedna oferta złożona przez Volvox Consulting Bartłomiej Czauderna, ul. Szczyrkowska 8, 43-360 Bystra, która została odrzucona na postawie art. 89 ust. 1 pkt 1) i 8) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.).

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa i wdrożenie elektronicznego systemu dialogu społecznego i systemu komunikacji mobilnej".

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 160000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: E-MSI Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Stablewskiego 47/2N
Kod pocztowy: 60-213
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 135300.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 135300.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 196800.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostawa i wdrożenie systemów informatycznych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 486350.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: E-MSI Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Stablewskiego 47/2N
Kod pocztowy: 60-213
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 552270.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 552270.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 627177.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W dniu 02.11.2017 r. zamawiający unieważnił Część IV postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. Dostawa i wdrożenie systemów informatycznych oraz dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Przyjazny Cyfrowy Urząd w Libiążu", Część IV: Dostawa sprzętu komputerowego.Zgodnie z treścią art. 93 ust.1 pkt. 1) ustawy Pzp., zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3 ustawy Pzp. Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 31.10.2017 r. do godz. 7:45 nie wpłynęła żadna oferta w w/w Części postępowania o udzielanie zamówienia publicznego.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.