eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Połaniec › Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Połaniec oraz innych jednostek

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-07

Ogłoszenie nr 500071089-N-2017 z dnia 07-12-2017 r.

Gmina Połaniec: Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Połaniec oraz innych jednostek

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 603298-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Gmina Połaniec, ul. Ruszczańska 27, 28-230 Połaniec, NIP 866-15-80-228, REGON 830409710, osoba do kontaktu: Rafał Kiliański, Tel. 15 8650 305
Centrum Kultury i Sztuki,ul. Czarnieckiego 5, 28-230 Połaniec, NIP 8661001443, REGON 000804313, osoba do kontaktu: Rafał Kiliański, Tel. 15 8650 305
Miejsko-Gminna Biblioteka Publiczną im. A. Mickiewicza w Połańcu, ul. Czarnieckiego 5, 28-230 Połaniec, NIP 866-10-01-472, REGON 291204435, osoba do kontaktu: Rafał Kiliański, Tel. 15 8650 305
Ośrodek Sportu i Rekreacji w Połańcu, ul. Witosa 1, 28-230 Połaniec, NIP 8661733695, REGON 260578329, osoba do kontaktu: Rafał Kiliański, Tel. 15 8650 305
Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Ruszczańska 27, 28-230 Połaniec, NIP 866-11-70-269, REGON 005660451, osoba do kontaktu: Rafał Kiliański, Tel. 15 8650 305
Warsztat Terapii Zajęciowej w Połańcu, ul. Lipowa 20, 28-230 Połaniec, NIP 866-15-11-581, REGON 260382804, osoba do kontaktu: Rafał Kiliański, Tel. 15 8650 305
Samodzielny Publicznym Zakładem Opieki Zdrowotnej Przychodni Zdrowia w Połańcu, ul. Ruszczańska 3, 28-230 Połaniec, NIP 866-14-57-195, REGON 830036515, osoba do kontaktu: Rafał Kiliański, Tel. 15 8650 305 Ogłoszenie nr 603298-N-2017 z dnia 2017-10-17 r. https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=4c774... 1
Środowiskowy Dom Samopomocy w Połańcu, ul. Kościuszki 37, 28-230 Połaniec, NIP 866-173-62-16, REGON 363279587, osoba do kontaktu: Rafał Kiliański, Tel. 15 8650 305
Przedszkole Publiczne w Połańcu, ul. Madalińskiego 1, 28-230 Połaniec, NIP 866-15-21-757, REGON 830258084, osoba do kontaktu: Rafał Kiliański, Tel. 15 8650 305
Publiczną Szkołą Podstawową im. T. Kościuszki, ul. Żapniowska 1, 28-230 Połaniec, NIP 866-152-16-80, REGON 000267915, osoba do kontaktu: Rafał Kiliański, Tel. 15 8650 305
Publiczna Szkołą Podstawową w Zrębinie, Zrębin 38, 28-230 Połaniec, NIP 866-15-21-763, REGON 001187762, osoba do kontaktu: Rafał Kiliański, Tel. 15 8650 305
Zespół Placówek Oświatowych w Ruszczy, Ruszcza 2, 28-230 Połaniec, NIP 866-169-75-51, REGON 260037148, osoba do kontaktu: Rafał Kiliański, Tel. 15 8650 305
Ochotnicza Straż Pożarna w Maśniku, Maśnik, 28-230 Połaniec, NIP 8661619999, REGON 292380499, osoba do kontaktu: Rafał Kiliański, Tel. 15 8650
Ochotnicza Straż Pożarna w Połańcu, ul. Ruszczańska 20, 28-230 Połaniec, NIP 8661540536, REGON 291234117, osoba do kontaktu: Rafał Kiliański, Tel. 15 8650 305
Ochotnicza Straż Pożarna w Ruszczy, Ruszcza, ul. Knothego 6, 28-230 Połaniec, NIP 8661632563, REGON 292380447, osoba do kontaktu: Rafał Kiliański, Tel. 15 8650 305
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Połańcu Sp. z o.o., ul. Krakowska 11, 28-230 Połaniec, NIP 866-000-13-98, REGON 830337375, osoba do kontaktu: Rafał Kiliański, Tel. 15 8650 305
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe PROPOL Sp. z o.o., ul. Połaniecka 25, 28-221 Osiek, NIP 866-140-83-11, REGON 830339173, osoba do kontaktu: Rafał Kiliański, Tel. 15 8650 305


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Połaniec, Krajowy numer identyfikacyjny 83040971000000, ul. Ruszczańska 27, 28-230 Połaniec, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 158 650 305, e-mail katarzyna.bak@poczta.polaniec.eu, faks 158 650 328.
Adres strony internetowej (url): www.polaniec.bip.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Zamawiający upoważniony do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - Gmina Połaniec. Wszyscy Zamawiający będą zawierać każdy odrębną umowę na dostawę energii elektrycznej z wyłonionym w postępowaniu wykonawcą.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Połaniec oraz innych jednostek

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

TI.271.248.2017.TIK

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej o łącznym szacowanym wolumenie w ilości 3 503 260 kWh. 2. Szczegółowy zakreszamówienia został określony w załączniku nr 2 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej SIWZ). Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy sprzedaży energii elektrycznej - załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo energetyczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r., poz. 220) oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi w szczególności ze standardami jakości obsługi odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 18 sierpnia 2011 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 1200). 4. Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnej umowy zawartej przez Zamawiającego z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, tj. PGE Dystrybucja S.A. 5. Wymagania stawiane Wykonawcy: Zamawiający udzieli wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy pełnomocnictwa do: a) zgłoszenia w imieniu Zamawiającego umowy sprzedaży do Operatora Systemu Dystrybucyjnego w celu realizacji zawartej umowy sprzedaży energii elektrycznej, b) reprezentowania Zamawiającego w procesie zmiany sprzedawcy. 6. W Załączniku nr 2 do SIWZ wskazano parametry dystrybucyjne (moc umowna/grupa taryfowa), które mogą podlegać zmianie w trakcie trwania umowy na sprzedaż energii elektrycznej w obrębie grup taryfowych ujętych w SIWZ oraz wycenionych w formularzu oferty. 7. Podana wielkość wolumenu energii elektrycznej określona w pkt 1 jest wartością szacowaną na podstawie dotychczasowego zużycia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia łącznej ilości zakupionej energii elektrycznej względem ilości określonej w pkt. 1, spowodowanej zmniejszonym lub zwiększonym zużyciem energii elektrycznej w ilości odpowiadającej rzeczywistemu zapotrzebowaniu Zamawiającego niezależnie od szacunkowej prognozy jej zużycia. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie pobrania przez Zamawiającego przewidywanej ilości energii elektrycznej. Ewentualna zmiana szacowanego zużycia określonego w pkt. 1 nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii elektrycznej wg cen określonych w umowie. Zaistnienie okoliczności, o których mowa spowoduje odpowiednie zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu Umowy. 8. Standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia opisane są w: a) ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo energetyczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r., poz. 220), b) rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r., Nr 93, poz.623, z późn. zm.), c) rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 18 sierpnia 2011 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r., poz. 1200 z późn. zm.). 9. Nazwy i kody opisujące przedmiot zamówienia (CPV): 09300000-2 - energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa 09000000-3 - produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii 09310000-5 - elektryczność 10. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, i podania nazw (firm) podwykonawców. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. Zgodnie z art. 36ba ust. 2 ustawy Pzp jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 11. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09300000-2


Dodatkowe kody CPV: 09000000-3, 09310000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 823266.13
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TAURON Sprzedaż Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Łagiewnicka 60
Kod pocztowy: 30-417
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 933159.17
Oferta z najniższą ceną/kosztem 933159.17
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 994950.35
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.