To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-06
Ogłoszenie nr 500071014-N-2017 z dnia 06-12-2017 r.
Gmina Chełmża: ZIMOWE UTRZYMANIE CHODNIKÓW I DRÓG ROWEROWYCH
W SEZONIE 2017/2018 NA TERENIE GMINY CHEŁMŻA
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 615747-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Chełmża, Krajowy numer identyfikacyjny 572224100000,
ul. ul. Wodna
2,
87140
Chełmża, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
056 6756076-78, e-mail
info@gminachelmza.pl, faks
566 756 079.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.gminachelmza.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZIMOWE UTRZYMANIE CHODNIKÓW I DRÓG ROWEROWYCH W SEZONIE 2017/2018 NA TERENIE GMINY CHEŁMŻA
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):OSO.271.18.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest odśnieżania chodników i dróg rowerowych oraz usuwanie gołoledzi na drogach rowerowych w sezonie zimowym 2017/2018 na terenie Gminy Chełmża. 2. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie przez Wykonawcę z wykorzystaniem rodzaju sprzętu wraz z obsługą operatora w planowanych ilościach godzin pracy danego rodzaju sprzętu zgodnie z zapisami zawartymi w SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) odśnieżanie chodników mechaniczne pługiem samobieżnym nie przekraczającym masy 0,5 tony - w planowanej ilości godzin do 50 godzin 2) odśnieżanie i usuwanie gołoledzi na drogach rowerowych mechaniczne pługiem samobieżnym nie przekraczającym masy od 0,5 do 1,8 ton z osprzętem do usuwania gołoledzi - w planowanej ilości godzin do 150 godzin Planowany zakres odśnieżania chodników - ich łączna długość - 4010 mb, Planowany zakres odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach rowerowych- ich łączna długość - 26 755 mb 4. Faktyczna ilość godzin pracy sprzętu zależeć będzie od warunków atmosferycznych i wynikających z tego potrzeb. Zamawiającego, wobec tego przewiduje możliwość zmniejszenia planowanej wielkości przedmiotu zamówienia ( ilości godzin). 5. Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji, o której mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp poprzez zwiększenie planowanej ilości godzin pracy sprzętu i zakłada, że szacowana wielkość prawa opcji wynosi do 50% zamówienia podstawowego, która realizowana będzie z uwzględnieniem poniższych zasad: a) zakres przedmiotowy prawa opcji realizowany będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe, b) cena jednostkowa prawa opcji będzie taka sama jak dla zamówienia podstawowego wynikającego ze złożonej oferty, c) zamówienie w ramach prawa opcji realizowane będzie w terminie obowiązywania umowy, d) realizowanie opcjonalnej części wykonywane będzie na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca zobowiązany będzie podjąć się jej realizacji w ramach zawartej w wyniku postępowania umowy. 6. Zamawiający skieruje Wykonawcę w rejon działania w zależności od stopnia zaśnieżenia chodnika lub drogi rowerowej oraz oblodzenia drogi rowerowej z uwzględnieniem posiadanego przez niego sprzętu. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do współpracy w zakresie odśnieżania oraz usuwania gołoledzi z innymi wykonawcami świadczącymi tę usługę na terenie Gminy Chełmża. 8. Zamawiający zabezpiecza mieszankę soli i piasku do likwidacji gołoledzi wraz z załadunkiem. Materiał składowany jest w miejscowości Kończewice i Grzywna. W celu załadunku mieszanki Wykonawca zobowiązany jest dojechać na miejsce jej składowania wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego, gdzie zostanie mu przekazany materiał . 9. Prace przy odśnieżaniu należy prowadzić w sposób skuteczny do uzyskania przejezdności chodników i dróg rowerowych lub w przypadku gołoledzi do jej usunięcia. 10. Koordynator Zamawiającego przed rozpoczęciem realizacji zamówienia wskaże chodniki i drogi rowerowe, które Wykonawca będzie musiał odśnieżać/usuwać gołoledź oraz ich kolejność. Bezpośrednią realizację oraz miejsce wykonywania usługi koordynator zlecać będzie telefonicznie. 11. Wykonawca musi posiadać możliwość zorganizowania pracy całodobowo, również w dni wolne od pracy (soboty, niedziele i święta). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV: 90630000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
24628.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: F.H.U. JOSEF Mariusz Omiotek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
24732.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych budynków oraz terenów zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy - 2 części
- Utrzymanie czystości powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w budynku Sądu Rejonowego w Wołominie przy ulicy Prądzyńskiego 3A
- Świadczenie dla Sądu Rejonowego w Turku kompleksowej usługi sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynku, wraz z terenem przyległym, zlokalizowanym w Warszawie, przy ul. Nowy Zjazd 1.
- LETNIE I ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY
- Usługa sprzątania Domu Urodzenia Fryderyka Chopina i Parku w Żelazowej Woli
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.