To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-06
Ogłoszenie nr 500070882-N-2017 z dnia 06-12-2017 r.
Powiatowy Urząd Pracy: 1. Przedmiotem zamówienia jest: " Dostawa sprzętu informatycznego oraz materiałów eksploatacyjnych".
Przedmiot zamówienia podzielony jest na niżej wskazane części:
CZĘŚĆ I: Komputery przenośne / laptopy/ - 6 szt. / PCV - 30213100-6/;
CZĘŚĆ II:
a) Monochromatyczne laserowe urządzenie wielofunkcyjne typ 1- 3 szt. / PCV-30232110-8/;
b) Toner do monochromatycznego laserowego urządzenia wielofunkcyjnego typ 1 - 4 szt. / PCV - 30125110-5/;
c) Monochromatyczne laserowe urządzenie wielofunkcyjne typ 2 - 2 szt. / PCV-/ PCV - 30232110-8/;
d) Toner do monochromatycznego laserowego urządzenia wielofunkcyjnego typ 2 - 4 szt. / PCV - 30125110-5 /;
e) Kolorowe laserowe urządzenie wielofunkcyjne - 1 sztuka / PCV - 30232110-8/;
f) Tonery do kolorowego laserowego urządzenie wielofunkcyjnego - 2 komplety (w skład kompletu wchodzi: 1 toner czarny oraz 3 odpowiednie tonery kolorowe / PCV - 30125110-5/;
g) Skaner szczelinowy - 2 sztuki / PCV - 30216110-0/.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 611012-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowy Urząd Pracy, Krajowy numer identyfikacyjny 59074536100000,
ul. ul. Dmowskiego
27,
97300
Piotrków Trybunalski, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
446 474 526, e-mail
lopi@praca.gov.pl, faks
446 474 526.
Adres strony internetowej (url): www.puppiotrkow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
1. Przedmiotem zamówienia jest: " Dostawa sprzętu informatycznego oraz materiałów eksploatacyjnych". Przedmiot zamówienia podzielony jest na niżej wskazane części: CZĘŚĆ I: Komputery przenośne / laptopy/ - 6 szt. / PCV - 30213100-6/; CZĘŚĆ II: a) Monochromatyczne laserowe urządzenie wielofunkcyjne typ 1- 3 szt. / PCV-30232110-8/; b) Toner do monochromatycznego laserowego urządzenia wielofunkcyjnego typ 1 - 4 szt. / PCV - 30125110-5/; c) Monochromatyczne laserowe urządzenie wielofunkcyjne typ 2 - 2 szt. / PCV-/ PCV - 30232110-8/; d) Toner do monochromatycznego laserowego urządzenia wielofunkcyjnego typ 2 - 4 szt. / PCV - 30125110-5 /; e) Kolorowe laserowe urządzenie wielofunkcyjne - 1 sztuka / PCV - 30232110-8/; f) Tonery do kolorowego laserowego urządzenie wielofunkcyjnego - 2 komplety (w skład kompletu wchodzi: 1 toner czarny oraz 3 odpowiednie tonery kolorowe / PCV - 30125110-5/; g) Skaner szczelinowy - 2 sztuki / PCV - 30216110-0/.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu informatycznego oraz materiałów eksploatacyjnych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30213100-6
Dodatkowe kody CPV: 30232110-8, 30125110-5, 30216110-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Komputery przenośne / laptopy/ - 6 szt. / PCV - 30213100-6/; |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
19512.20
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ALTECH Spóka Jawna Z. Pająk, A. Pająk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
19077.30
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Monochromatyczne laserowe urządzenie wielofunkcyjne oraz materiały eksploatacyjne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
43170.73
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Renopol S.c. Sebastian i Magda Kwiatkowscy
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
39679.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego i serwisowych systemu InfoMedica firmy Asseco Poland S.A.
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ "WYMIANY NAWIERZCHNI JEZDNI, CHODNIKÓW I ZJAZDÓW W UL. KRAKOWSKIE PRZEDMIEŚCIE OD RONDA MJR. ADAMA TRYBUSA DO UL. KRÓTKIEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM"
- Bezgotówkowe wydawanie artykułów spożywczych (z wyłączeniem napojów zawierających alkohol oraz produktów tytoniowych) i artykułów kosmetycznych dla klientów MOPR w Piotrkowie Trybunalskim
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w ul. Roosevelta.
- Część 1: Zakup sytemu alarmowego do Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim . Część 2: Zakup wyposażenia pokoju przesłuchań w Sądzie Okręgowym w Piotrkowie Trybunalskim
- Modernizacja budynku Przedszkola Samorządowego Nr 7
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- D/23/2024 - Zakup i dostawa aparatu fotograficznego wraz z akcesoriami oraz skanera książek z oprogramowaniem i wyposażeniem na potrzeby Instytutu Historii Uniwersytetu Opolskiego
- ZP/12/2024 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej III
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych, komputerów przenośnych oraz tablic interaktywnych
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze oraz Sądów Rejonowych w Kamiennej Górze, Lwówku Śląskim i Lubaniu.
- Dostawa Sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Wojskowego Instytutu Łączności - Państwowego Instytutu Badawczego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.