Ogłoszenie nr 500070837-N-2017 z dnia 06-12-2017 r.
Radlin: Przebudowa wraz z rozbudową ul. Mariackiej - odcinek od nr 30 do wiaduktu wraz z budową ronda.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 64573 - 2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 95739 - 2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miasta Radlin, Krajowy numer identyfikacyjny ,
ul. ul. Rymera
15,
44310
Radlin, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
324 590 200, e-mail
zamowienia@radlin.pl, faks
324 590 205.
Adres strony internetowej (url): www.miasto.radlin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa wraz z rozbudową ul. Mariackiej - odcinek od nr 30 do wiaduktu wraz z budową ronda.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):PZP.271.21.UI.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie wraz z rozbudową ul. Mariackiej - odcinek od nr 30 do wiaduktu wraz z budowa ronda. Rozwiązanie projektowe obejmuje rondo z czterema wlotami. Średnica zewnętrzna ronda wynosi 30 m. Rondo zostało wyposażone w jezdnię o szerokości 6,0 m i spadku poprzecznym 2 %, pierścień zapewniający możliwość przejazdu przez rondo samochodów ciężarowych o szerokości 1,5 m oraz wyspę środkową o promieniu 7,5m. Na każdym wlocie do ronda są wyspy dzielące. Wokół ronda będą chodniki o szerokości 2,0 m oraz ciąg pieszo- rowerowy o szerokości 2,5 m.
II.4) Główny kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:
45111200-0,
45230000-8
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
5 czerwca 2017 r - 7 listopada 2017 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Przebudowa wraz z rozbudową ul. Mariackiej - odcinek od nr 30 do wiaduktu wraz z budową ronda. |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
05/06/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Damian Ogrodowski D-ART Firma Budowlana ,
przetargi@ogrodowski-fb.pl,
Tulipanowa 38,
44-264,
Jankowice, kraj/woj.
śląskie
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o.,
prd.raciborz@prdraciborz.pl,
ul. Adamczyka 12,
47-400,
Racibórz, kraj/woj.
śląskie
,
,
,
,
, kraj/woj.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
Zamówienie zostało udzielone podmiotowi występującemu wspólnie
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
27/11/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
wartość umowy i termin realizacji
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z podziałem całości zadania na trzy etapy realizacji przebudowy ul.Mariackiej , w przypadku Tauron Dystrybucja , po przystąpieniu do robót i wystąpieniu przez Wykonawcę o nadzór branżowy pierwotne warunki przebudowy uległy zmianie. W etapie obecnym, przebudowy skrzyżowania ulic Mariackiej, Odległej i Wieczorka, Tauron Dystrybucja wymaga dodatkowych złączy na kablach i warunków wyłączeń. Ponieważ w realizowanym zakresie przebiegają kable Rejonu Rybnik i Jastrzębie procedura warunków się wydłuża. Ponadto w terenie zlokalizowano kable o niewiadomej własności , których nie można wyłączyć. Prace trwają w sąsiedztwie kabli pod napięciem, Tauron wyłącza prąd w swoich kablach wg swoich zasad, stąd wydłużenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia.
Ponadto w trakcie realizacji prac wystąpiły roboty dodatkowe, które nie zostały wskazane w przedmiarach lub ich obmiary są niedoszacowane.
Do prac, których nie obejmują przedmiary należą:
- dodatkowy drenaż odsączający w miejscu największego nawodnienia terenu,
- likwidacja szamb w pasie drogowym,
- demontaż ogrodzeń i reklam (Mariacka 93 i boisko) ,
- nawiązanie nowej drogi do istniejących odcinków,
- oznakowanie pionowe i poziome na nowym odcinku drogi, niezbędne do użytkowania drogi,
- zmiana długości kabli.
Do prac, w których zwiększył się obmiar należy przebudowa kabla SN. Kabel ten w przedmiarach został ujęty w ilości, która obejmuje etap odcinka drogowego. Faktycznie ilość kabla jest większa, gdyż podłączenie do istniejącej sieci zostało zaprojektowane poza zakresem drogowym, tak jak w uzgodnieniu całości projektu , bez podziału na etapy.
Kosztorys inwestorski na powyższe prace wynosi 97 326,83 zł netto, z czego roboty nie przewidziane w przedmiarach: 75 326,83 zł netto, a przebudowa sieci SN 22 000,00 zł netto.
Ww. dodatkowe roboty są niezbędne do realizacji zadania. Roboty wymienione powyżej , wykonane przez Wykonawcę przebudowy ul. Mariackiej, obecnego na placu budowy, pozwolą ograniczyć koszt, ze względu na wykorzystanie podobnych prac i interoperacyjność sprzętu, który będzie wykorzystywał.
Natomiast roboty dodatkowe nieobjęte w zamówieniu podstawowym są niezbędne do realizacji umowy z Wykonawcą i mogą zostać wykonane na tym samym placu budowy, przez tegoż Wykonawcę.
Wartość zmiany - 97 326,83 zł (15,75%) nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie tj. 617 610,92 zł .
Podział zadania po uzgodnieniu całości zakresu z gestorem sieci , po wystąpieniu o nadzór branżowy powoduje zmiany warunków przebudowy( prowadzenia i zakresu prac) stąd wydłużenie terminu, jak na wstępie.
Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 2, ustawy Prawo zamówień publicznych, a także §15 ust. 6 lit. d, umowy nr 13.272.1.UI.MR.2017 z dnia 5 czerwca 2017 roku przygotowano niniejszy aneks do umowy w zakresie wartości robót oraz terminu zakończenia.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Zamawiający zawarł już wcześniej 2 aneksy, o których zgodnie z art. 144 ust. 1c nie umieścił informacji o zmianie umowy. Aneks nr 1 dotyczył zmiany wartości zamówienie na kwotę 1404937,88 zł netto - brutto 1728073,59 zł - zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 6 oraz aneks nr 2 dotyczący zmiany terminu realizacji umowy na 30 listopada 2017 r. zawarty na podstawie art. 144 ust1 pkt 1 i zawartej umowy z dnia 5 czerwca 2017 r.
INNE PRZETARGI Z RADLINA
więcej: przetargi w Radlinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa parkingu dla samochodów ciężarowych"
- Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Białopole
- Rozbudowa i przebudowa ulicy Hołcyna w Brennej
- Remont drogi Władysławów - Wola Bykowska
- Poprawa bezpieczeństwa na drogach powiatowych na terenie powiatu gostyńskiego
- Rozbudowa istniejącego placu zabaw o huśtawkę, zjazd linowy, urządzenie street workaut, zestaw zabawowy ławki w ilości 3 szt. w miejscowości Odolion, Gmina Aleksandrów Kujawski
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.