eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kartuzy › Dostawa sprzętu i aparatury medycznej w ramach projektu pn. "Zakup specjalistycznej aparatury ratującej życie na potrzeby SOR przy PCZ w Kartuzach" - 3 pakiety

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-03

Ogłoszenie nr 500070751-N-2018 z dnia 03-04-2018 r.

Powiatowe Centrum Zdrowia spółka z o. o.: Dostawa sprzętu i aparatury medycznej w ramach projektu pn. "Zakup specjalistycznej aparatury ratującej życie na potrzeby SOR przy PCZ w Kartuzach" - 3 pakiety

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Zakup specjalistycznej aparatury ratującej życie na potrzeby SOR przy PCZ w Kartuzach", nr projektu POIS.09.01.00-00-0166/17

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 519555-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiatowe Centrum Zdrowia spółka z o. o., Krajowy numer identyfikacyjny 58919418230000, ul. ul. Floriana Ceynowy 7, 83300 Kartuzy, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 586 854 800, e-mail pcz-kart@wp.pl, faks 586 854 840.
Adres strony internetowej (url): www.bip.pczkartuzy.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu i aparatury medycznej w ramach projektu pn. "Zakup specjalistycznej aparatury ratującej życie na potrzeby SOR przy PCZ w Kartuzach" - 3 pakiety

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PCZ/2/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i aparatury medycznej w ramach projektu pn. "Zakup specjalistycznej aparatury ratującej życie na potrzeby SOR przy PCZ w Kartuzach" - 3 pakiety, nr projektu POIS.09.01.00-00-0166/17 o parametrach techniczno-użytkowych opisanych w załączniku nr 4.1, 4.2, 4.3, specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) wraz z instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem użytkowników. Pakiet nr 1: kardiomonitor podstawowy - szt. 4,Kardiomonitor zaawansowany z modułem transportowym - szt. 2, System centralnego monitorowania - centrala pielęgniarska - szt. 2. Pakiet nr 2 Ultrasonograf z kompletem trzech głowic - 1 komplet. Pakiet nr 3: Respirator z ramieniem układu pacjenta, płucem testowym, podstawą na kołach -szt.1, Mobilny monitor funkcji życiowych szt. 1, Endoskop jednorazowy do trudnych intubacji - szt. 1, Automatyczna pompa strzykawkowa - szt. 5, Automatyczna pompa infuzyjna - szt. 1, Urządzenie do kompresji mechanicznej klatki piersiowej - szt. 1, Urządzenie do ssania wysokiej wydajności - szt. 1, Łóżko do intensywnej terapii z możliwością przechyłów bocznych i ważenia pacjenta - szt. 1, System aktywnego ogrzewania pacjenta - szt. 1, Lampa zabiegowa - szt. 1.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33100000-1


Dodatkowe kody CPV: 33194110-0, 44611200-8, 33192100-3, 11195000-3, 33195100-4, 33190000-8, 33168100-6, 33112200-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Kardiomonitor podstawowy - szt. 4, Kardiomonitor zaawansowany z modułem transportowym - szt. 2, System centralnego monitorowania - centrala pielęgniarska - szt. 2.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 140000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EMTEL Śliwa spółka komandytowa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. A. Mickiewicza 66
Kod pocztowy: 41-807
Miejscowość: ZABRZE
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 151200.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 151200.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 151200.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Ultrasonograf z kompletem trzech głowic - 1 komplet

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 187510.34
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Philips Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Aleje Jerozolimskie 195 B
Kod pocztowy: 02-222
Miejscowość: WARSZAWA
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 202511.17
Oferta z najniższą ceną/kosztem 202511.17
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 202511.17
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Respirator z ram. układu pacjenta, płucem test., podstawą na kołach szt.1,Mobilny monitor funkcji życiowych szt. 1,Endoskop jednoraz. do trudnych intubacji szt.1, Automatyczna pompa strzykawkowa szt. 5, Automatyczna pompa infuzyjna szt. 1, Urządzenie do kompresji mech. klatki piers. szt. 1, Urządzenie do ssania wysokiej wydaj. szt. 1, Łóżko do intensywnej terapii z możliwością przechyłów bocznych i ważenia pacjenta - szt. 1, System aktywnego ogrzewania pacjenta - szt. 1, Lampa zabiegowa - szt. 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 239755.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Eres Medical Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Płouszowice Kolonia 64b
Kod pocztowy: 21-008
Miejscowość: TOMASZOWICE
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 258935.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 258935.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 258935.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.