eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Wykonanie remontu posadzek ze wzmocnieniem podbudowy i niezbędnymi remontami naprawczymi w pomieszczeniach biurowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-06

Ogłoszenie nr 500070717-N-2017 z dnia 06-12-2017 r.

Izba Administracji Skarbowej w Katowicach: Wykonanie remontu posadzek ze wzmocnieniem podbudowy i niezbędnymi remontami naprawczymi w pomieszczeniach biurowych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 603660-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Izba Administracji Skarbowej w Katowicach, Krajowy numer identyfikacyjny 102123400000, ul. ul. Damrota 25, 40-022 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 2076000, e-mail is@sl.mofnet.gov.pl, faks 32 2076010.
Adres strony internetowej (url): www.slaskie.kas.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie remontu posadzek ze wzmocnieniem podbudowy i niezbędnymi remontami naprawczymi w pomieszczeniach biurowych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZKP-39/2017, UNP:2401-17-145374

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem posadzek ze wzmocnieniem podbudowy i niezbędnymi remontami naprawczymi w pomieszczeniach biurowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części: Część I - dot. remontu posadzek ze wzmocnieniem podbudowy i niezbędnymi remontami naprawczymi w pomieszczeniach biurowych Drugiego Urzędu Skarbowego w Bielsku Białej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz oferty Załącznik nr 2/I do SIWZ - Przedmiar robót dla części I Załącznik nr 3 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (dla części I - IV) Załącznik nr 4 do SIWZ - Projekt umowy (dla części I - IV) Część II - dot. remontu posadzek ze wzmocnieniem podbudowy i niezbędnymi remontami naprawczymi w pomieszczeniach biurowych Urzędu Skarbowego w Czechowicach-Dziedzicach Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz oferty Załącznik nr 2/II do SIWZ - Przedmiar robót dla części II Załącznik nr 3 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (dla części I - IV) Załącznik nr 4 do SIWZ - Projekt umowy (dla części I - IV) Część III - dot. remontu posadzek ze wzmocnieniem podbudowy i niezbędnymi remontami naprawczymi w pomieszczeniach biurowych Drugiego Urzędu Skarbowego w Katowicach Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz oferty Załącznik nr 2/III do SIWZ - Przedmiar robót dla części III Załącznik nr 3 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (dla części I - IV) Załącznik nr 4 do SIWZ - Projekt umowy (dla części I - IV) Część IV - dot. remontu posadzek ze wzmocnieniem podbudowy i niezbędnymi remontami naprawczymi w pomieszczeniach biurowych Urzędu Skarbowego w Mysłowicach Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz oferty Załącznik nr 2/IV do SIWZ - Przedmiar robót dla części IV Załącznik nr 3 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (dla części I - IV) Załącznik nr 4 do SIWZ - Projekt umowy (dla części I - IV) Wszystkie wyżej wymienione dokumenty dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego. Roboty będą prowadzone na czynnych obiektach, wobec tego Wykonawca musi uwzględnić wynikające stąd ograniczenia i konieczność wykonania dodatkowych zabezpieczeń.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45111300-1


Dodatkowe kody CPV: 45432111-5, 45442100-8, 45432100-5, 45421000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Remont posadzek ze wzmocnieniem podbudowy i niezbędnymi remontami naprawczymi w pomieszczeniach biurowych Drugiego Urzędu Skarbowego w Bielsku Białej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 86123.40
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Podłogi u Mikiego
Email wykonawcy: graca.michal.92@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Małobądzka 1
Kod pocztowy: 41-200
Miejscowość: Sosnowiec
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 105931.78
Oferta z najniższą ceną/kosztem 105931.78
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 105931.78
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Remont posadzek ze wzmocnieniem podbudowy i niezbędnymi remontami naprawczymi w pomieszczeniach biurowych Urzędu Skarbowego w Czechowicach-Dziedzicach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4210.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Podłogi u Mikiego
Email wykonawcy: graca.michal.92@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Małobądzka 1
Kod pocztowy: 41-200
Miejscowość: Sosnowiec
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5178.30
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5178.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5178.30
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Remont posadzek ze wzmocnieniem podbudowy i niezbędnymi remontami naprawczymi w pomieszczeniach biurowych Drugiego Urzędu Skarbowego w Katowicach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 54547.92
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Ekoflor Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@ekoflor.pl
Adres pocztowy: ul. Wrocławska 9
Kod pocztowy: 55-100
Miejscowość: Trzebnica
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 67093.94
Oferta z najniższą ceną/kosztem 67093.94
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 105931.78
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Remont posadzek ze wzmocnieniem podbudowy i niezbędnymi remontami naprawczymi w pomieszczeniach biurowych Urzędu Skarbowego w Mysłowicach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 135581.03
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo-Budowlany REM-BUD
Email wykonawcy: biuro_remonty@op.pl
Adres pocztowy: ul. Sokolska 80/211
Kod pocztowy: 40-087
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 166764.67
Oferta z najniższą ceną/kosztem 166764.67
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 262397.91
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.