eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łęka Opatowska › Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami kanalizacyjnymi na ul. Szymborskiej, ul. Konopnickiej oraz ul. Mickiewicza w Opatowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-03

Ogłoszenie nr 500070601-N-2018 z dnia 03-04-2018 r.

Gmina Łęka Opatowska: Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami kanalizacyjnymi na ul. Szymborskiej, ul. Konopnickiej oraz ul. Mickiewicza w Opatowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 516671-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Łęka Opatowska, Krajowy numer identyfikacyjny 54117300000, ul. ul. Akacjowa 4, 63645 Łęka Opatowska, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 0-62 7814520, 7814536, e-mail sekretariat@leka-opatowska.pl, faks 0-62 7814521.
Adres strony internetowej (url): www.leka-opatowska.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami kanalizacyjnymi na ul. Szymborskiej, ul. Konopnickiej oraz ul. Mickiewicza w Opatowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZPPG.271.3.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest "Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami kanalizacyjnymi na ul. Szymborskiej, ul. Konopnickiej oraz ul. Mickiewicza w Opatowie" od km na działkach 1209, 1254, 1253, 1309, 1295, 1296, 1297, 1298, 1299, 1300, 1302, 1303, 1305, 1306, 1307, 1308/1, 1308/2, 510/5, 510/8. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Budowę sieci wodociągowej- sieć należy wpiąć do istniejącej sieci w ul. Konopnickiej i ul. Mickiewicza. Zakres prac obejmuje w szczególności: a) wytyczenie trasy sieci wodociągowej b) wykopy liniowe, c) wykonanie podłoża pod rurociągi, d) ułożenie rurociągów wodociągowych z rur i kształtek PE oraz rur i kształtek PVC - długość sieci z rur PE o średnicy 110 mm = 315,25 m - długość sieci z rur PE o średnicy 90 mm = 1,18 m - długość sieci z rur PVC o średnicy 90 mm = 1,03 m e) montaż uzbrojenia - hydrantów, zasuw, f) wykonanie próby szczelności przewodów i dezynfekcji, g) wykonanie obsypki rurociągów i zasypanie wykopów z zagęszczeniem warstwami. 2) Budowę sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami- sieć należy podłączyć do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Mickiewicza i ul. Konopnickiej. Zakres robót obejmuje w szczególności: a) wytyczenie trasy sieci kanalizacji, b) wykopy liniowe, c) wykonanie podłoża pod rurociągi, d) ułożenie rurociągów sieci kanalizacji sanitarnej z rur PVC lite SN8 o średnicy 200 mm, długość sieci 341,0 mb e) montaż studzienek sanitarnych z tworzywa o średnicy 425 mm -10 kpl f) montaż studni betonowych o średnicy 1000 mm - 4 kpl g) wykonanie próby szczelności, badanie kamerą inspekcyjną, h) wykonanie przyłączy kanalizacji do poszczególnych posesji z rury PVC lite SN8 o średnicy 16 mm - 15 szt., łączna długość przyłączy 85,1 mm i) zakończenie przyłączy studzienkami inspekcyjnymi z tworzywa o średnicy 315 mm - 15 kpl. j) wykonanie obsypki rurociągów i zasypanie wykopów z zagęszczeniem warstwami. 2. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia jest zobowiązany również do: 1) zapewnienia na czas trwania robót kierownika budowy posiadającego stosowne, wymagane przez obowiązujące prawo kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane, odpowiedzialnego za wykonywane roboty zgodnie z postanowieniami umowy oraz Ustawy prawo budowlane, 2) zapewnienia obsługi geodezyjnej, w tym wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (2 egzemplarze), 3) zawiadomienia poszczególnych podmiotów i jednostek o terminie rozpoczęcia i czasu trwania wykonywanych robót (zgodnie z opiniami i uzgodnieniami załączonymi do projektu) z zachowaniem wyznaczonych terminów oraz wypełnienie pozostałych zobowiązań wynikających z opinii i uzgodnień, 4) uzyskania wszelkich wymaganych protokołów (np. z próby szczelności, ciśnienia, zagęszczeń gruntu), opinii, badań laboratoryjnych (w tym wyniki badań wody pod względem bakteriologicznym), odbiorów oraz decyzji umożliwiających użytkowanie obiektów i urządzeń, 5) uzyskania zgody na zajęcie pasa drogowego na czas trwania inwestycji, 6) wywozu odpadów budowlanych powstałych w trakcie robót zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 21 ze zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1289 ze zm.). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w : 1) Projekcie budowlanym, 2) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (dalej SST/STWiOR), 3) Przedmiarze robót. UWAGA! Dołączony do SIWZ przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia umownego cena ofertowa powinna uwzględniać rzeczywiste koszty realizacji zadania wynikające z projektu budowlanego, STWiOR i zapisów SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45231300-8


Dodatkowe kody CPV: 45232440-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 117530.49
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Usługowy "HYDRO-INSTAL" Józef Jeziorny
Email wykonawcy: hjeziorna@o2.pl
Adres pocztowy: Wójcin ul. A. Mickiewicza 4A
Kod pocztowy: 98-432
Miejscowość: Łubnice
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 144562.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 144562.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 197521.09
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.