eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wysoka › Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1.500.000,00 zł z przeznaczeniem na zadania inwestycyjne znajdujące się w budżecie Miasta i Gminy wysoka w 2017 roku.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-06

Ogłoszenie nr 500070518-N-2017 z dnia 06-12-2017 r.

Miasto i Gmina Wysoka reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Wysoka: Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1.500.000,00 zł z przeznaczeniem na zadania inwestycyjne znajdujące się w budżecie Miasta i Gminy wysoka w 2017 roku.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 617316-N

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto i Gmina Wysoka reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Wysoka, Krajowy numer identyfikacyjny 53104500000, ul. pl. Powstańców Wielkopolskich , 89320 Wysoka, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. (67) 2871004, e-mail office@gminawysoka.pl, faks (67) 2871004.
Adres strony internetowej (url): www.bip.gminawysoka.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1.500.000,00 zł z przeznaczeniem na zadania inwestycyjne znajdujące się w budżecie Miasta i Gminy wysoka w 2017 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wybór banku udzielającego kredytu długoterminowego w kwocie 1.500.000,00 zł (słownie jeden milion pięćset tysięcy złotych) z przeznaczeniem na zadania inwestycyjne znajdujące się w budżecie Miasta i Gminy Wysoka w roku 2017. 1. Kredyt będzie uruchamiany na podstawie pisemnej dyspozycji Zamawiającego składanej przed uruchomieniem kredytu. -jedna transza w kwocie 1.500.000,00 zł w dniu 6 grudnia 2017 r. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany terminu i wysokości uruchomienia transzy oraz prawo wcześniejszej, częściowej lub całkowitej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów. 3. Informacje szczegółowe: 1) Okres kredytowania: IV kw. 2017 r. - 2030 r.; 2) Przewidywana kwota kredytu: 1.500.000,00 zł (zapłata kapitału i odsetek będzie następowała w okresach kwartalnych, ostatniego dnia danego kwartału kalendarzowego, a jeżeli ostatnim dniem kwartału będzie dzień wolny od pracy, zapłata następować będzie w ostatnim dniu roboczym, po uprzednim uzyskaniu pisemnej informacji od Banku o wysokości odsetek); 3) Pierwsza płatność odsetek na ostatni dzień kwartału, w którym nastąpiło uruchomienie kredytu; 4) Odsetki liczone będą od kwoty pozostałego do spłaty kredytu; 5) Do wyliczeń ceny oferty jak i do umowy kredytowej należy zastosować kalendarz rzeczywisty tj. kalendarzową ilość dni w miesiącu/365 dni z uwzględnieniem lat przestępnych; 6) Oprocentowanie kredytu oparte o stawkę bazową WIBOR 3M według formuły stosowanej w banku wybranym w procedurze przetargowej; 7) Spłata kapitału będzie realizowana przez Kredytobiorcę wg poniższego harmonogramu: 2018 rok - 1.000,00 zł : 1 kw. x 1.000,00 zł płatne na ostatni dzień kwartału 2019 rok - 4.000,00 zł : 4 kw. x 1.000,00 zł płatne na ostatni dzień kwartału 2020 rok - 40.000,00 zł : 4 kw. x 10.000,00 zł płatne na ostatni dzień kwartału, 2021 rok - 40.000,00 zł : 4 kw. x 10.000,00 zł płatne na ostatni dzień kwartału, 2022 rok - 160.000,00 zł : 4 kw. x 40.000,00 zł płatne na ostatni dzień kwartału, 2023 rok - 160.000,00 zł : 4 kw. x 40.000,00 zł płatne na ostatni dzień kwartału, 2024 rok - 160.000,00 zł : 4 kw. x 40.000,00 zł płatne na ostatni dzień kwartału, 2025 rok - 160.000,00 zł : 4 kw. x 40.000,00 zł płatne na ostatni dzień kwartału, 2026 rok - 160.000,00 zł : 4 kw. x 40.000,00 zł płatne na ostatni dzień kwartału, 2027 rok - 160.000,00 zł : 4 kw. x 40.000,00 zł płatne na ostatni dzień kwartału, 2028 rok - 160.000,00 zł : 4 kw. x 40.000,00 zł płatne na ostatni dzień kwartału, 2029 rok - 160.000,00 zł : 4 kw. x 40.000,00 zł płatne na ostatni dzień kwartału, 2030 rok - 135.000,00 zł : 3 kw. x 45.000,00 zł płatne na ostatni dzień kwartału ________________ razem: 1.500.000,00 zł

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 415400.00
Waluta Pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SGB-Bank S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Szarych Szeregów 23a
Kod pocztowy: 60-462
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 327462.43
Oferta z najniższą ceną/kosztem 327462.43
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 338758.11
Waluta: Pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.