To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-05
Ogłoszenie nr 500070145-N-2017 z dnia 05-12-2017 r.
Gmina Komańcza: Usługi związane z utrzymaniem zimowym dróg,
placów, parkingów i chodników na terenie Gminy Komańcza
w sezonie zimowym 2017/2018
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 611014-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Komańcza, Krajowy numer identyfikacyjny 37044075500000,
ul. Komańcza
166,
38543
Komańcza, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
13 46 77 035, e-mail
urzad@komancza.pl, faks
13 46 77 035.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi związane z utrzymaniem zimowym dróg, placów, parkingów i chodników na terenie Gminy Komańcza w sezonie zimowym 2017/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach zamówienia należy wykonać usługi związane z utrzymaniem zimowym dróg, placów, parkingów i chodników na terenie Gminy Komańcza w sezonie zimowym 2017/2018. Szczegółowy opis zakresu objętego zimowym utrzymaniem określa załącznik Nr.1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Opis sposobu realizacji usług oraz sposobu ich koordynacji : 1. Usługi zimowego utrzymania należy wykonać we wczesnych godzinach rannych jeżeli warstwa świeżo spadłego śniegu przekroczy 8cm. Drogi i chodniki muszą być odśnieżone i posypane w zakresie określonym w zestawieniu do godz. 7.00 . 2. Odśnieżanie nie powinno być wykonywane częściej niż 1 raz dziennie, chyba że wystąpią intensywne opady lub zawieje i zamiecie w ciągu dnia. Wówczas drugie odśnieżanie należy uzgodnić z osobą odpowiedzialną za koordynację odśnieżania wskazaną w umowie na świadczenie usług. 3. W przypadku wystąpienia gołoledzi (bez opadów śniegu) usługi zwalczania gołoledzi będą po uzgodnieniu z osobą odpowiedzialną za koordynację odśnieżania wskazaną w umowie na świadczenie usług. Usługi zwalczania gołoledzi oraz zlecone inne usługi nie objęte zakresem tego zadania będą rozliczane wg stawek godzinowych 4. Materiał do posypywania dostarczy Zamawiający na miejsce (plac) wskazany przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie zabezpieczyć dostarczony materiał przed warunkami atmosferycznymi. Wykonawca zgłosi Zamawiającemu 14 dni wcześniej zapotrzebowanie na kolejną dostawę materiału do posypywania. 5.Wykonawca usług utrzymania zimowego dróg, usługi będzie wykonywał sprzętem dopuszczonym do ruchu po drogach publicznych i sprawnym technicznie. Na sprzęcie będą zamontowane światła ostrzegawcze (kolor żółty) pulsujące, ostrzegające, że na drodze pracuje maszyna. 6. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania bezpieczeństwa w ruchu drogowym w czasie wykonywania usługi. Wykonawca ponosi pełna odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim jak i za uszkodzenie mienia ruchomego i nieruchomego
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV: 90630000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie nr I Wisłok Wielki |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
405.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Milasz Maria Marwi
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
405.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: w/w cena jest ceną ryczałtową za jednokrotne wykonanie zakresu usługi |
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie Nr II Czystogarb |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
305.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Milasz Maria Marwi
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
305.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: w/w cena jest ceną ryczałtową za jednokrotne wykonanie zakresu usługi |
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie Nr III Komańcza I |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie o udzielenie zamówienia na ww. Zadanie Nr III zostało unieważnione zgodnie z art. 93 ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 29.01.2004r prawo zamówień publicznych (Dz.U.2017.1579 z późn. zm.) ponieważ nie złożono żadnej oferty na w/w zadanie niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadanie Nr IV Komańcza II |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie o udzielenie zamówienia na ww. Zadanie Nr IV zostało unieważnione zgodnie z art. 93 ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 29.01.2004r prawo zamówień publicznych (Dz.U.2017.1579 z późn. zm.) ponieważ nie złożono żadnej oferty na w/w zadanie niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Zadanie Nr V Rzepedź Wieś |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
380.80
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Gminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp z o.o. w Komańczy
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
380.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: w/w cena jest ceną ryczałtową za jednokrotne wykonanie zakresu usługi |
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Zadanie Nr VI Rzepedź Osiedle |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
325.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
325.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: w/w cena jest ceną ryczałtową za jednokrotne wykonanie zakresu usługi |
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Zadanie Nr VII Turzańsk |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
215.00
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Gminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp z o.o. w Komańczy
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
215.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: w/w cena jest ceną ryczałtową za jednokrotne wykonanie zakresu usługi |
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Zadanie Nr VIII Szczawne b.PGR |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
130.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
130.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: w/w cena jest ceną ryczałtową za jednokrotne wykonanie zakresu usługi |
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Zadanie Nr IX Szczawne-Kulaszne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
590.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: F.U.H. DROGMAR Marian Zawiślan
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
590.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: w/w cena jest ceną ryczałtową za jednokrotne wykonanie zakresu usługi |
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Zadanie Nr X Nowy Łupków |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie o udzielenie zamówienia zostało unieważnione zgodnie z art. 93 ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 29.01.2004r prawo zamówień publicznych (Dz.U.2017.1579 ze zm.) ponieważ nie złożono żadnej oferty na w/w zadanie. |
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Zadanie Nr XI. Stary Łupków |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie o udzielenie zamówienia zostało unieważnione zgodnie z art. 93 ust.1 pkt.4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz.U.2017.1579 z późn. zm.) ponieważ cena złożonej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie w/w zadania. |
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Zadanie Nr XII Smolnik- Mików |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie o udzielenie zamówienia zostało unieważnione zgodnie z art. 93 ust.1 pkt.4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz.U.2017.1579 z późn. zm.) ponieważ cena złożonej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie w/w zadania. |
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: Zadanie Nr XIII Radoszyce |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie o udzielenie zamówienia zostało unieważnione zgodnie z art. 93 ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 29.01.2004r prawo zamówień publicznych (Dz.U.2017.1579 ze zm.) ponieważ nie złożono żadnej oferty na w/w zadanie. |
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Zadanie Nr XIV Osławica |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
300.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Usługi Leśne i Dekarskie Witold Zawiliński
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
300.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: w/w cena jest ceną ryczałtową za jednokrotne wykonanie zakresu usługi |
CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: Zadanie Nr XV Wola Michowa |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie o udzielenie zamówienia zostało unieważnione zgodnie z art. 93 ust.1 pkt.4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz.U.2017.1579 z późn. zm.) ponieważ cena złożonej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie w/w zadania. |
|
CZĘŚĆ NR: 16 NAZWA: Zadanie Nr XVI Wysoczany |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie o udzielenie zamówienia zostało unieważnione zgodnie z art. 93 ust.1 pkt.4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz.U.2017.1579 z późn. zm.) ponieważ cena złożonej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie w/w zadania. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych budynków oraz terenów zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy - 2 części
- Utrzymanie czystości powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w budynku Sądu Rejonowego w Wołominie przy ulicy Prądzyńskiego 3A
- Świadczenie dla Sądu Rejonowego w Turku kompleksowej usługi sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynku, wraz z terenem przyległym, zlokalizowanym w Warszawie, przy ul. Nowy Zjazd 1.
- LETNIE I ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY
- Usługa sprzątania Domu Urodzenia Fryderyka Chopina i Parku w Żelazowej Woli
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.