To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-03-30
Ogłoszenie nr 500069925-N-2018 z dnia 30-03-2018 r.
Urząd Morski w Słupsku: Usługa serwisowania i naprawy pojazdów Urzędu Morskiego w Słupsku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 526747-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Morski w Słupsku, Krajowy numer identyfikacyjny 14502300000,
ul. Al. Sienkiewicza
18,
76200
Słupsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
598 428 406, e-mail
zp@umsl.gov.pl, faks
059 8428406, 8412443.
Adres strony internetowej (url): www.umsl.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa serwisowania i naprawy pojazdów Urzędu Morskiego w Słupsku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP 3510/I/03/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisowania i naprawy pojazdów Urzędu Morskiego w Słupsku. 2.Szczegółowe dane pojazdów, wyszczególnionych w każdym zadaniu, zostały opisane w załączniku nr 7 do SIWZ. 3.Warunki realizacji przeglądów technicznych: a) przeglądy techniczne obejmują wykonanie czynności odpowiednich dla danego przebiegu kilometrów/motogodzin lub okresu użytkowania, które zostały określone i opracowane przez producentów poszczególnych pojazdów z uwzględnieniem niezbędnych części i materiałów eksploatacyjnych wykorzystywanych w trakcie przeglądów; b) części zamienne i materiały eksploatacyjne użyte w przeglądach technicznych muszą być nowe i powinny odpowiadać parametrom technicznym zalecanym przez producentów poszczególnych pojazdów oraz spełniać normy jakościowe w tym zakresie; c) przeglądy techniczne będą wykonywane w ciągu 24 godzin od chwili przyjęcia pojazdu po wcześniejszym uzgodnieniu terminu. Termin przeglądu zostanie ustalony telefonicznie; d) w przypadku stwierdzenia w trakcie przeglądu konieczności wymiany części lub podzespołu w pojeździe wykraczającej poza zakres przeglądu Wykonawca może przystąpić do naprawy po otrzymaniu pisemnej akceptacji Zamawiającego; e) dla zadania nr 6 niezbędny jest serwis mobilny w miejscu postoju pojazdów wskazanych w zadaniu. 4. Warunki realizacji napraw: a) zakres napraw obejmuje naprawy bieżące pojazdów wykonane na zlecenie Zamawiającego, zgłoszone doraźnie niezwłocznie po ich wystąpieniu; b) części zamienne i materiały użyte muszą być nowe i muszą odpowiadać parametrom technicznym zalecanym przez producentów poszczególnych pojazdów oraz spełniać normy jakościowe w tym zakresie; c) jeżeli nie jest możliwa naprawa lub serwis w miejscu postoju pojazdu, wykonawca zabezpieczy transport do własnego serwisu a koszty transportu ponosi Zamawiający, d) przed wykonaniem usługi Wykonawca uzgodni pisemnie z Zamawiającym jej zakres, przedstawi szacunkowy kosztorys (e-mailem) oraz określi przewidywany termin wykonania, a po jego pisemnej akceptacji przystąpi do naprawy; e) naprawa zostanie wykonana w terminie 48 godzin od dnia akceptacji kosztorysu naprawy pojazdu przez Zamawiającego; f) naprawy pojazdów muszą być wykonywane wg technologii napraw danej marki pojazdów. Ewentualne koszty wynikające z zastosowania niewłaściwej technologii napraw lub niewłaściwych części będą obciążać Wykonawcę; g) wymontowane (zużyte) części zamienne, płyny, zostaną zutylizowane przez Wykonawcę na jego koszt; h) Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną i prawną za pojazd pozostawiony przez Zamawiającego w warsztacie Wykonawcy; i) Wykonawca udzieli minimum 12 miesięcznej gwarancji i 12 miesięcznej rękojmi za wykonaną usługę, a na zastosowane części zamienne i materiały eksploatacyjne gwarancję nie krótszą niż gwarancja udzielona przez producenta; j) w przypadku reklamacji usługi (awaria pojazdu po naprawie) Wykonawca na swój koszt odbierze pojazd z miejsca awarii i wykona naprawę gwarancyjną. 5. Podana w pkt. 2.2. SIWZ szacunkowa ilość roboczogodzin w każdym zadaniu ma charakter orientacyjny, określony na podstawie aktualnej wiedzy Zamawiającego w zakresie potrzeb serwisowania i naprawy pojazdów w okresie 24 miesięcy. Rozliczenie za wykonane usługi nastąpi na podstawie katalogowej ilości roboczogodzin przewidywanej na daną usługę serwisowania lub naprawy danej marki pojazdu. 6. W zakresie zadań od 5 do 8 Zamawiający wymaga, aby zakład naprawczy, w którym świadczone będą usługi, posiadał autoryzację na naprawy mechaniczne i elektryczne dla co najmniej jednej marki pojazdu, ujętej w danym zadaniu. Celem Zamawiającego jest zapewnienie pełnej sprawności użytkowanych pojazdów poprzez uzyskanie ich obsługi technicznej i napraw bieżących na właściwym, wysokim poziomie. Standard usług Zamawiający określa poprzez obiektywny czynnik, jakim jest autoryzacja producenta pojazdu dla zakładu świadczącego naprawy i obsługę. Przy czym, by nie zawężać zasad konkurencji, Zamawiający postawił wymóg posiadania autoryzacji producenta minimum jednej marki pojazdu objętej danym zadaniem. W opinii Zamawiającego, wymaganie dotyczące standardu świadczenia usługi jest uzasadnione i adekwatne do jego potrzeb, które wymagają bezawaryjności pojazdów. 7. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP w powiązaniu z art. 36 ust. 2 pkt. 8a tejże ustawy, stawia następujące wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 7.1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących usługi naprawcze pojazdów lub usługi przeprowadzenia przeglądów pojazdów, o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: "Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem"; 7.2. sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4 do SIWZ - wzorze umowy. 8. Wynagrodzenie Wykonawcy za cały okres realizacji umowy nie może przekroczyć kwoty netto w zadaniach: zadanie nr 1: 50.000,00 zł netto zadanie nr 2: 60.000,00 zł netto zadanie nr 3: 30.000,00 zł netto zadanie nr 4: 40.000,00 zł netto zadanie nr 5: 30.000,00 zł netto zadanie nr 6: 30.000,00 zł netto zadanie nr 7: 40.000,00 zł netto zadanie nr 8: 30.000,00 zł netto
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 50.11.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Kia, Iveco, Nissan, Ford |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
50000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Continental Auto Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
42152.10
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Honda, Yamaha, Dresel |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
40000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Auto Handel Komis Max-Car Paweł Jaszczak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
31549.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Konserwacja i naprawa oświetlenia ulicznego i parkowego oraz akcentowego, będącego w zarządzie ZIM w Słupsku oraz konserwacja i naprawa instalacji elektrycznych w budynkach admin. przez ZIM w Słupsku
- Usługa przeglądów i napraw Spektrometru masowego IV generacji do szybkiej diagnostyki mikrobiologicznej metodą MALDI-TOF - 41/TP/2024
- Wywóz nieczystości z cmentarzy komunalnych przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha oraz przy ul. Wisławy Szymborskiej 7 w Słupsku
- Dostawy dań gotowych świeżych (wyrobów garmażeryjnych).
- Opracowanie koncepcji rozwoju Słupskiego Klastra Bioenergetycznego
- Utrzymanie zieleńców na terenie cmentarzy komunalnych przy ul. W. Szymborskiej oraz przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha w Słupsku wraz z mogiłami wojennymi
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie przeglądów technicznych oraz kompleksowa naprawa i konserwacja ambulansów sanitarnych.
- Naprawa pojazdów w roku 2024 dla 35 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu logistycznym
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie serwisu i napraw samochodów służbowych GDDKiA Oddział w Opolu Rejon w Opolu w okresie 24 miesięcy
- Naprawy , przeglądy, konserwacje, usługi wulkanizacyjne oraz badania techniczne ambulansów systemowych, transportowych oraz pojazdów administracyjnych
- Wykonanie okresowych obsług technicznych oraz napraw pojazdów samochodowych będących własnością Skarbu Państwa GDDKiA Oddział w Kielcach z podziałem na 6 części.
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie serwisu i napraw samochodów służbowych GDDKiA Oddział w Opolu w okresie 24 miesięcy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.