eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuchola › Budowa hali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 5 w Tucholi w formule "zaprojektuj-wybuduj"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-30

Ogłoszenie nr 500069880-N-2018 z dnia 30-03-2018 r.

Gmina Tuchola: Budowa hali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 5 w Tucholi w formule "zaprojektuj-wybuduj"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 514817-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Tuchola, Krajowy numer identyfikacyjny 9235115600000, ul. pl. Zamkowy 1, 89500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 56 42 500, e-mail przetargi212@tuchola.pl, faks 52 334 21 38.
Adres strony internetowej (url): www.bip.miasto.tuchola.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa hali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 5 w Tucholi w formule "zaprojektuj-wybuduj"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.2.5.2018.AS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot główny: CPV: 45212200 - 8 roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych, Przedmioty dodatkowe: CPV: 71000000 - 8 usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej z dokumentami uzupełniającymi wraz z realizacją inwestycji pn.: "Budowa hali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 5 w Tucholi". Zamówienie realizowane będzie w formule "zaprojektuj-wybuduj", w związku z czym zostało podzielone na dwa etapy realizacji (etap 1 - wykonanie dokumentacji projektowej, etap 2 - wykonanie robót budowlanych). W ramach etapu I ww. zadania należy zaprojektować: salę gimnastyczną w formie hali namiotowej o konstrukcji stalowej o wymiarach (12 m x 23 m x 6 m) pokrytej podwójną powłoką z PCV z nawierzchnią poliuretanową, dwuspadowym dachem, ogrzewaniem gazowym, oświetleniem wewnętrznym. Powyższa hala ma być całoroczna, na czas nieokreślony wraz z łącznikiem dołączonym do szkoły i szatni murowanych od strony południowej. Obiekt musi być zaprojektowany i wykonany w niezbędne instalacje do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania budynku. Niezbędne jest przełożenie infrastruktury technicznej poza obrys projektowanej sali. Ww. zadanie należy zrealizować po uzyskaniu pozwolenia na budowę zgodnie z wydaną decyzją. Teren objęty opracowaniem znajduje się w Tucholi przy ul. Świeckiej 105 na działce o nr ewid. 1738/4. Na terenie działki usytuowany jest budynek Szkoły Podstawowej nr 5, kompleks sportowy "Moje Boisko - Orlik 2012", plac zabaw, budynek gospodarczy, parking dla samochodów osobowych z dostępem do drogi publicznej - szczegółowy opis realizacji etapu 1 i 2 zamieszczono w zał. nr 1-3 do niniejszej SIWZ. Etap 2 dotyczy realizacji zamówienia polegającej na wykonaniu robót budowlanych, które zostały wcześniej zaprojektowane, zgodnie z wykonaną dokumentacją i wydanym pozwoleniem przez odpowiednie organy. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej terenu na którym realizowane będzie zamówienie, w celu zapoznania się z warunkami wykonania robót oraz zdobycie wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz należytego wykonania zamówienia. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót: ? złoży wykaz osób oddelegowanych do realizacji zamówienia wraz z oświadczeniem o tym, że są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę (7 dni od podpisania umowy); ? Wykonawca ubezpieczy budowę na okres realizacji przedmiotu zamówienia od zniszczenia wszelkiej własności prywatnej spowodowanej działaniem lub zaniechaniem Wykonawcy oraz ubezpieczy się od odpowiedzialności cywilnej obejmującej m.in. ubezpieczenie na wypadek śmierci lub kalectwa osób przebywających na placu budowy z upoważnienia albo bez, a także od zniszczeń robót objętych umową, materiałów i sprzętu oraz innego mienia podczas budowy - ryzyk budowlanych; kopię polisy ubezpieczeniowej Wykonawca przedkłada Zamawiającemu w terminie 7 dni kalendarzowych od podpisania umowy, nie później jednak niż w dniu przekazania placu budowy, ? Wykonawca opracuje szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót budowlanych objętych umową i po uzgodnieniu z Zamawiającym przedłoży go do zatwierdzenia w ciągu 7 dni od daty przekazania terenu budowy, ? przedstawi Zamawiającemu szczegółową specyfikację materiałową wraz informacjami o wyrobach (deklaracjami zgodności) w celu zatwierdzenia przez inspektora nadzoru. Zamawiający może wymagać od wybranego w drodze przetargu Wykonawcy dostarczenia m in. następujących certyfikatów i autoryzacji: ? certyfikat lub deklarację zgodności z normą EN 14904 lub EN 14041. Certyfikat musi być wydany przez specjalistyczne laboratorium potwierdzające parametry projektowanej nawierzchni, ? kartę techniczną nawierzchni, potwierdzoną przez jej producenta, ? autoryzację producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawioną dla Wykonawcy inwestycji wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu jako najkorzystniejsza, najpóźniej w dniu podpisania umowy dostarczy Zamawiającemu szczegółowy kosztorys ofertowy do niniejszego zamówienia. Mimo przyjęcia rozliczenia ryczałtowego inwestycji, kosztorys ofertowy jest niezbędny do późniejszych rozliczeń Zamawiającego z Wykonawcą. Podstawą do zawarcia umowy jest cena wskazana przez Wykonawcę w formularzu oferty. W czasie wykonywania robót miejsce prowadzenia prac należy tak zabezpieczyć aby uniknąć wszelkich przypadkowych uszkodzeń ludzi i mienia. Zamawiający wymaga aby pracownicy firmy wykonującej zadanie, charakteryzowali się kulturą osobistą. Pracownicy muszą zachować wszelkie ostrożności podczas pracy, gdyż teren objęty budową położony jest w szkole. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały te muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane. Potwierdzeniem odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia jest podpisanie przez Zamawiającego protokołu odbioru robót. Okres gwarancji: Wykonawca udzieli Zamawiającemu co najmniej 3 letniej rękojmi na wykonane w ramach zawartej umowy roboty budowlane oraz wbudowane materiały. Okres udzielonej gwarancji liczony będzie od daty odbioru końcowego (protokół końcowy). Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia i utrzymania w należytym stanie terenu budowy w okresie trwania realizacji umowy, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. Wykonawca ma obowiązek unieszkodliwiania powstałych odpadów, jako wytwórca tych odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt. 22 ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j.Dz.U.2016 poz. 1987). Wykonawca ma obowiązek uwzględnić koszt składowania, wywozu i utylizacji odpadów. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania podczas realizacji robót objętych niniejszą umową wyłącznie wyrobów i materiałów nowych w stanie kompletnym i nieuszkodzonym dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 - Prawo budowlane oraz ustawy z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (j.t. Dz. U. z 2017.1332 z późn. zm.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki do niniejszej SIWZ: Załącznik nr 1a - uchwała, Załącznik nr 1b - poglądowa mapa sytuacyjno- wysokościowa, Załącznik nr 2 - plan SP5 hala namiotowa, Załącznik nr 3 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty dostępne są do wglądu w siedzibie Zamawiającego oraz udostępnione na stronie internetowej: www.bip.miasto.tuchola.pl.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45212200-8


Dodatkowe kody CPV: 71000000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 503125.29
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TENISTAL Sp. z o.o. Sp. k.
Email wykonawcy: malgorzata.zaktent@tenistal.com.pl
Adres pocztowy: ul. Leszka Białego 21
Kod pocztowy: 80-353
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 737754.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 737754.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 737754.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.