eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa mebli na potrzeby wyposażenia gabinetów dziekańskich Wydziału Nauk Humanistycznych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-05

Ogłoszenie nr 500069717-N-2017 z dnia 05-12-2017 r.

Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II: Dostawa mebli na potrzeby wyposażenia gabinetów dziekańskich Wydziału Nauk Humanistycznych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 603947-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Krajowy numer identyfikacyjny 51406400000, ul. Al. Racławickie 14, 20950 Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. (81) 445 41 59, e-mail dzp@kul.pl, faks (81) 445 41 63.
Adres strony internetowej (url): http://bip.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,16027.html

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa mebli na potrzeby wyposażenia gabinetów dziekańskich Wydziału Nauk Humanistycznych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

AZP-240/PN-p30/067/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych na potrzeby wyposażenia gabinetów dziekańskich Wydziału Nauk Humanistycznych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II, z podziałem na części: a) Część 1 - Dostawa wraz z montażem mebli na potrzeby wyposażenia gabinetów dziekańskich Wydziału Nauk Humanistycznych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ; b) Część 2 - Dostawa foteli obrotowych na potrzeby wyposażenia gabinetów dziekańskich Wydziału Nauk Humanistycznych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przedmiotu umowy pod adres: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Al. Racławickie 14, 20-950 Lublin. Budynek Collegium Norwidianum, pokój CN-208 II piętro. 3. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego i spełniającego wymagania norm technicznych stosowanych w Polsce (PN) oraz norm europejskich. 4. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do skontaktowania się z Zamawiającym w celu uściślenia szczegółów w zakresie wykonania mebli, dokonania dokładnego pomiaru, uzgodnienia kolorów płyt meblowych i/lub tapicerek. Wszelkie uwagi oraz wymagania Zamawiającego zgłoszone w ramach w/w zakresu Wykonawca będzie zobowiązany uwzględnić w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 5. Zamawiający wymaga, żeby dostarczane meble były wykonane zgodnie z obowiązującymi normami w zakresie produkcji mebli oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra pracy Polityki Społecznej z 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach. Użyte komponenty do produkcji mebli muszą posiadać odpowiednie atesty oraz certyfikaty. Szafy biurowe, stoły, biurka, kontenery muszą spełniać wymagania zawarte w: PN-EN 14073-2:2006, PN-EN 527-1:2011, PN-EN 527-2:2017-02, PN-EN 527-1:2011. Krzesła biurowe obrotowe muszą posiadać pozytywną opinię w zakresie spełniania normy PN-EN 1335:1-2004. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia minimum 24 miesięcznej gwarancji na dostarczane meble, chyba że z opisu przedmiotu zamówienia wynika, że okres wymagany okres gwarancji jest dłuższy, wówczas Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia okresu gwarancji wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia (na wybrany asortyment).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39100000-3


Dodatkowe kody CPV: 39130000-2, 39131000-9, 39141300-5, 39121200-8, 39121100-7, 39111100-4, 39113100-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa wraz z montażem mebli na potrzeby wyposażenia gabinetów dziekańskich Wydziału Nauk Humanistycznych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Przedmiotowe postępowanie zostało unieważnione w części pierwszej postępowania pn: Dostawa wraz z montażem mebli na potrzeby wyposażenia gabinetów dziekańskich Wydziału Nauk Humanistycznych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II. UZASADNIENIE FAKTYCZNE W części 1 niniejszego postępowania cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. UZASADNIENIE PRAWNE Postępowanie zostało unieważnione w części 1 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa foteli obrotowych na potrzeby wyposażenia gabinetów dziekańskich Wydziału Nauk Humanistycznych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3190.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Handel Hurtowy Paweł Filipiuk, Paweł Ostaszewski Spółka Jawna Meriwa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Warszawska 150
Kod pocztowy: 20-824
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5239.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5239.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10324.62
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.