eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Dostawa tuszy i tonerów do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i ploterów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-30

Ogłoszenie nr 500069696-N-2018 z dnia 30-03-2018 r.

34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie: Dostawa tuszy i tonerów do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i ploterów

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 519054-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500039881-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


Informacje dodatkowe:
nie dotyczy


I. 1) NAZWA I ADRES:

34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie, Krajowy numer identyfikacyjny 18069037300000, ul. ul. Krakowska 11 B, 35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 261 15 56 59, e-mail zamowienia34wog@ron.mil.pl, faks 261 15 63 85.
Adres strony internetowej (url): www.34wog.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: jednostka wojskowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa tuszy i tonerów do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i ploterów

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/6/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tuszy i tonerów do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i ploterów. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie wymogów co do rodzaju asortymentu, jego ilości oraz parametrów technicznych przedstawiony został w Załączniku nr 1A do SIWZ. Załącznik ten stanowi równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej. 3. Oferowane materiały eksploatacyjne mogą być zarówno materiałami oryginalnymi jak i równoważnymi w stosunku do materiałów oryginalnych. 1) W niniejszym postępowaniu za produkty (materiały eksploatacyjne) oryginalne Zamawiający uznaje produkty (materiały eksploatacyjne) wyprodukowane przez producenta urządzenia, do których produkt (materiał eksploatacyjny) jest przeznaczony. 2) Za produkty (materiały eksploatacyjne) równoważne w stosunku do produktów (materiałów eksploatacyjnych) oryginalnych Zamawiający uznaje produkty (materiały eksploatacyjne), które nie są wyprodukowane przez producenta urządzenia, do których produkt (materiał eksploatacyjny) jest przeznaczony i spełniają jednocześnie następujące wymagania: 1) są kompatybilne ze sprzętem (urządzeniem), do którego są zamówione. Równoważne materiały eksploatacyjne nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta sprzętu. Produkty równoważne powinny zapewniać pełną kompatybilność z oprogramowaniem urządzeń drukujących. Przede wszystkim produkty równoważne, po zainstalowaniu w urządzeniu powinny umożliwiać uzyskanie poprawnych informacji drukowanych na stronie stanu materiału lub informacji o kasecie drukującej tj. informacji o liczbie wydrukowanych stron na zainstalowanym tonerze oraz poziomie zużycia tonera - o ile umożliwia to funkcjonalność urządzenia. Dodatkowo na stronie stanu materiału powinny być drukowane numery seryjne materiałów eksploatacyjnych, które powinny być zgodne z numerem seryjnym podanym na opakowaniu danego produktu - o ile umożliwia to funkcjonalność urządzenia oraz a) wkłady drukujące muszą być fabrycznie nowe (za fabrycznie nowe nie uznaje się wyrobu, w którym pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony, tzw. regenerowany), odpowiadające jakością oryginalnym; b) ilość uzyskanych kopii/pojemność nie może być mniejsza niż przy używaniu oryginałów; c) jakość wydruków musi być nie gorsza jak przy używaniu oryginałów (rozlewanie liter, przerywanie ciągłości tekstu lub rysunku, nienaturalna kolorystyka, nieodpowiednie dokładnościowo odstępy pomiędzy punktami rysunku lub mapy są niedopuszczalne); d) w przypadku, gdy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku i zużycie atramentu/tonera, produkt równoważny winien posiadać analogiczny element; e) materiał w żadnym stopniu nie może naruszać praw patentowych ani innej własności intelektualnej; 2) ich wydajność mierzona zgodnie z normami: a) ISO/IEC 19752:2004 dla monochromatycznych kaset z tonerami; b) ISO/IEC 19798:2007 dla kaset do kolorowych drukarek laserowych, zgodnie ze stroną testową opisaną w normie ISO/IEC 24712; c) ISO/IEC 24711:2007 dla nabojów do drukarek atramentowych, zgodnie ze stroną testową opisaną w normie ISO/IEC 24712 jest nie mniejsza niż kaset (nabojów) oryginalnych producenta drukarek oraz 3) są projektowane, produkowane i dystrybuowane pod nadzorem zintegrowanego systemu zarządzania jakością i zgodnie z wymogami norm: a) ISO 9001:2008; b) ISO 14001:2004 lub normami równoważnymi. 4. Wykonawca oferując równoważne materiały eksploatacyjne (zamienniki) zobowiązuje się również do: 1) Poniesienia odpowiedzialności za wszelkie usterki wynikające z zastosowania zamienników; 2) Zagwarantowania, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone; 3) Przejęcia wszelkich obowiązków gwarancyjnych dotyczących urządzenia, które pomimo zapewnień, utraci gwarancję w wyniku zastosowania dostarczonych materiałów eksploatacyjnych; 4) Usunięcia wszelkich usterek urządzeń wynikających z eksploatacji zaoferowanych materiałów równoważnych - włącznie z wymianą urządzenia - naprawa winna być wykonana przez autoryzowany zakład naprawczy (Naprawa urządzenia winna odbywać się w siedzibie Zamawiającego lub siedzibie instytucji i jednostek wojskowych pozostających na zaopatrzeniu Zamawiającego. W przypadku niemożności naprawy w siedzibie Zamawiającego, Wykonawca dokona na własny koszt odbioru urządzenia w celu przekazania go do serwisu. Przekazanie sprzętu Wykonawcy przez Zamawiającego i jego zwrot, każdorazowo zostanie potwierdzone odpowiednim protokołem) względnie zwrotu kosztów naprawy urządzenia oraz pokrycia w całości szkód jakie awaria ta spowodowała, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, jeżeli przyczyną awarii będzie zastosowanie dostarczonego materiału eksploatacyjnego 5) Wymiany, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie dostarczonego materiału (w asortymencie którego żądanie dotyczy) na materiał spełniający wymagania Zamawiającego (np. pochodzący od producenta urządzenia) bez zmiany ceny - jeżeli w trakcie realizacji zamówienia stwierdzone zostanie, że parametry techniczno-jakościowe (np. wydajność, jakość lub niezawodność) dostarczanych materiałów odbiegają na niekorzyść od parametrów materiału określonego w SIWZ jako oryginalnego lub jeśli dostarczony materiał bezpośrednio wpływa na wadliwą pracę urządzenia (np. urządzenie we właściwy sposób nie sygnalizuje zużycia tuszu lub tonera; 6) Bezpłatnej wymiany urządzenia na nowe, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, jeżeli przyczyną awarii będzie zastosowanie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych a naprawa nie przywróci jego poprzedniej użyteczności; 7) Poniesienia kosztów wykonania ewentualnej ekspertyzy technicznej - w przypadku konieczności jej sporządzenia, a dotyczącej oceny dostarczonych materiałów eksploatacyjnych bądź ich wpływu na pracę (awaryjność) urządzenia; 5. Oferowane materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, pochodzić z bieżącej produkcji lub posiadać pełnowartościowe komponenty z odzysku. 6. Wszystkie materiały eksploatacyjne (oryginalne czy też równoważne) muszą być dostarczane w oryginalnych opakowaniach z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta (np. hologramy) z naniesionymi na opakowaniu opisem identyfikującym produkt oraz listą urządzeń, do których dany materiał jest przystosowany, oznaczone logo (znakiem firmowym producenta) i nazwą producenta oraz opisem zawartości w języku polskim. 7. Zamawiający zastrzega sobie w ramach zaoferowanej ceny ofertowej (wartości umowy), możliwość dokonywania zmian ilościowych w poszczególnych rodzajach asortymentu stosownie do rzeczywistych potrzeb, przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie po ustaleniu rodzaju asortymentu podlegającego zmianie z Wykonawcą. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezrealizowania całości zamówienia z ogółu wartości zamówienia określonej w formularzu kalkulacji cenowej. Ilości określone w tym formularzu mogą ulec zmniejszeniu do 10 %. W takim wypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części zamówienia. 8. W przypadku stwierdzenia braków lub wad Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich uzupełnienia lub usunięcia. Wykonawca niezwłocznie, na własny koszt odbierze uszkodzony towar oraz w ciągu 3 dni od daty otrzymania wezwania do usunięcia braków lub wad, dostarczy przedmiot umowy wolny od wad albo usunie stwierdzone braki lub wady. 9. Przedmiot zamówienia musi być objęty minimum 36 miesięczną gwarancją, liczoną od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru, chyba, że producent udzieli dłuższego okresu gwarancji, wówczas na określoną część przedmiotu zamówienia Wykonawca udzieli gwarancji na okres równy okresowi gwarancji udzielonej przez producenta. Zgłoszenie do usunięcia usterek lub wad objętych gwarancją nastąpi na druku zaproponowanym przez Wykonawcę na wskazany nr faksu lub adres poczty elektronicznej. Czas reakcji na zgłoszenie (podjęcie naprawy gwarancyjnej) - zgodnie z treścią oferty. 10. Wykonawca, na własny koszt i ryzyko, dostarczy przedmiot zamówienia wraz z wniesieniem do wyznaczonego miejsca w siedzibie Zamawiającego: 1) Rzeszowie ul. Lwowska 4 lub 2) Przemyśl ul. Okrzei 3. 11. Uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału stanowi również Projekt umowy (tj. Załącznik nr 7 do SIWZ)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Nie dotyczy

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 510109.76
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GOLDEN LINE Paweł Dostych
Email wykonawcy: zp@golden-line.eu
Adres pocztowy: Ul. Krakowska 150
Kod pocztowy: 35-506
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 480167.64
Oferta z najniższą ceną/kosztem 480167.64
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1055181.35
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Nie dotyczy


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.