eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kcynia › Modernizacja polegająca na przebudowie ulicy Dworcowej w Kcyni

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-05

Ogłoszenie nr 500069493-N-2017 z dnia 05-12-2017 r.

Gmina Kcynia: Modernizacja polegająca na przebudowie ulicy Dworcowej w Kcyni

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 609988-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kcynia, Krajowy numer identyfikacyjny 9235087200000, ul. ul. Rynek 23, 89240 Kcynia, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 5893720 lub 21, e-mail przetargi@kcynia.pl, faks 525 893 722.
Adres strony internetowej (url): https://mst-kcynia.rbip.mojregion.info/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja polegająca na przebudowie ulicy Dworcowej w Kcyni

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RI.271.1.15.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. Modernizacja polegająca na przebudowie ulicy Dworcowej w Kcyni. II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zadania jest modernizacja ulicy Dworcowej na długości 374,75 mb, na który składają się: modernizacja jezdni o powierzchni 2 433 m2, modernizacja wjazdów o powierzchni 113 m2 oraz modernizacja chodników o powierzchni 157 m2 - łącznie: 2 703 m2. W zadaniu przewiduje się również: roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, zabezpieczenie urządzeń infrastruktury podziemnej, modernizację studzienek kanalizacji deszczowej. Dokładne ilości robót związane z projektem modernizacji ulicy zawiera przedmiar robót. Na inwestycję składają się w szczególności następujące typy i zakresy robót (szczegółowo opisane w dokumentach wskazanych w Rozdziale III pkt. 8 - 11 SIWZ): a) roboty przygotowawcze i zabezpieczające, na które składają się w szczególności: - odtworzenie trasy drogi i jej punktów wysokościowych w terenie równinnym, - ułożenie rur ochronnych, b) roboty rozbiórkowe i ziemne, na które składają się w szczególności: - roboty rozbiórkowe istniejących nawierzchni i krawężników, - roboty ziemne - wykopy, c) roboty budowlane dot. podbudowy, na które składają się w szczególności: - profilowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, - warstwa odsączająca z piasku, - podbudowa z mieszanki kruszyw niezwiązanych stabilizacja mechaniczna, - oczyszczenie i skropienie nawierzchni, - podbudowa betonowa, d) roboty budowlane dot. nawierzchni, na które składają się w szczególności: - ułożenie geosiatki, - warstwa profilowo -wiążąca AC 11W, - nawierzchnia warstwa ścieralna AC 11 S, - nawierzchnia z betonowej kostki brukowej, e) roboty budowlane dot. odwodnienia i roboty wykończeniowe, na które składają się w szczególności: - regulacje wysokościowe pokryw infrastruktury podziemnej, - wykonanie studzienek ściekowych, f) roboty budowlane dot. krawężników i obrzeży, na które składają się w szczególności: - ustawienie krawężników betonowych i przestawienie krawężników kamiennych, - ustawienie obrzeży betonowych, g) zapewnienie stałej organizacji ruchu z zachowaniem oznakowania zgodnego z obowiązującymi przepisami, h) pomiar powykonawczy zrealizowanych obiektów drogowych, i) dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentach wskazanych w Rozdziale III pkt. 8 - 11 SIWZ - Wykonawcy winni przygotować swoje oferty w oparciu o treść wskazanych tam dokumentów! j) UWAGA: z uwagi na przewidywany termin rozpoczęcia prac zamówienie zostało przez Zamawiającego podzielone na dwa etapy: ? etap nr I - realizacja do 15 grudnia br. i płatność w roku 2017 (po całkowitym wykonaniu etapu i odbiorze częściowym bez uwag) - zakres do wykonania - pkt-y przedmiaru G40 - G43: w całości oraz G44 - G46: powierzchnia 1130 m2 (ze wskazanych w przedmiarze 2433 m2) - na odcinku ulicy wskazanym przez Zamawiającego (od strony wiaduktu przy ul. Szubińskiej w stronę dawnego dworca PKP) oraz wykonanie warstwy wiążącej na pozostałym odcinku ulicy Dworcowej - od okolicy zakrętu przy dawnym dworcu PKP do skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 241 (ul. Nakielska) - w sposób umożliwiający korzystanie z ulicy (przejezdność w obie strony) przez uczestników ruchu drogowego i dokończenie przez Wykonawcę prac w roku 2018 (etap II) bez potrzeby ponownego wykonywania prac składających się na etap nr I przedmiotowego zadania; ? etap nr II - realizacja do 31 maja 2018 r. i płatność w roku 2018 (po całkowitym wykonaniu zamówienia i odbiorze końcowym bez uwag) - zakres do wykonania - wszystkie pozostałe punkty przedmiaru i elementy zamówienia niewykonane w etapie nr I (lub konieczne do wykonania w celu prawidłowego i zgodnego z zasadami sztuki budowlanej zakończenia realizacji zamówienia). III. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: 1. Zamawiający określa, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy, wymaganie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt. II ppkt 1 - 3 (powyżej), jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 ze zm.). 2. Wykonawca winien dokumentować zatrudnienie osób określonych w pkt. 1 na piśmie, np. w formie listy umożliwiającej jednoznaczną identyfikację każdej z zatrudnionych osób i, na tej podstawie, weryfikację przez Zamawiającego zawartych umów o pracę, które, zgodnie z art. 29 §2 kodeksu pracy, muszą być zawarte na piśmie. 3. Zamawiający jest uprawniony do kontroli realizacji przez Wykonawcę warunku wskazanego w pkt. 1 w całym okresie realizacji zamówienia. W tym celu może podejmować czynności szczegółowo określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, który zawiera również sankcje dla Wykonawcy z tytułu niespełnienia tych wymagań. IV. Szczegółowy opis materiałów stanowiących dostawę Zamawiającego: Zamawiający nie przewiduje realizacji zamówienia z wykorzystaniem dostawy inwestorskiej - wszystkie materiały (urządzenia) niezbędne do realizacji zamówienia dostarcza Wykonawca. V. Dodatkowe informacje: 1. Zamawiający, dopuszczając w Rozdziale I pkt. III ppkt 6 SIWZ, złożenie oferty równoważnej, wskazuje, że warunkiem uznania oferty za równoważną jest uzyskanie, za pomocą rozwiązania równoważnego zaproponowanego przez Wykonawcę w ofercie, rezultatu identycznego z określonym w niniejszym rozdziale i dokumentach dot. przedmiotu zamówienia, wskazanych w rozdziale III SIWZ. 2. UWAGA: Zapłata faktury nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy po dostarczeniu Zamawiającemu faktury i potwierdzeniu przez inspektora nadzoru prawidłowego wykonania robót (protokół częściowy / końcowy z wynikiem pozytywnym).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233220-7


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45233100-0, 71332000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 311558.08
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Kowalski Budownictwo Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Dworcowa 12
Kod pocztowy: 88-400
Miejscowość: Żnin
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 325158.28
Oferta z najniższą ceną/kosztem 325158.28
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 394285.70
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.