eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › WYMIANA KONSTRUKCJI DACHU I POKRYCIA DACHOWEGO ORAZ ODTWORZENIE 4 LOKALI MIESZKALNYCH PO ROBOTACH ZWIĄZANYCH Z WYMIANĄ KONSTRUKCJI DACHU W BUDYNKU MIESZKALNYM WIELORODZINNYM PRZY UL. KATOWICKIEJ 229 W TYCHACH

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-05

Ogłoszenie nr 500069475-N-2017 z dnia 05-12-2017 r.

Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych: WYMIANA KONSTRUKCJI DACHU I POKRYCIA DACHOWEGO ORAZ ODTWORZENIE 4 LOKALI MIESZKALNYCH PO ROBOTACH ZWIĄZANYCH Z WYMIANĄ KONSTRUKCJI DACHU W BUDYNKU MIESZKALNYM WIELORODZINNYM PRZY UL. KATOWICKIEJ 229 W TYCHACH

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 602458-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500050096-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych, Krajowy numer identyfikacyjny 27117635800000, ul. ul. Filaretów 31, 43100 Tychy, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 032 2274091 w. 133, e-mail mzbm.dte@poczta.umtychy.pl, faks 322 273 145.
Adres strony internetowej (url): www.mzbm.tychy.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Zakład Budżetowy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

WYMIANA KONSTRUKCJI DACHU I POKRYCIA DACHOWEGO ORAZ ODTWORZENIE 4 LOKALI MIESZKALNYCH PO ROBOTACH ZWIĄZANYCH Z WYMIANĄ KONSTRUKCJI DACHU W BUDYNKU MIESZKALNYM WIELORODZINNYM PRZY UL. KATOWICKIEJ 229 W TYCHACH

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DTE-340/143/10/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie drewnianej konstrukcji dachu wraz z dociepleniem stropu ,wymiana pokrycia dachowego na papę termozgrzewalną oraz wykonanie robót dotyczących wzmocnienia uszkodzonej konstrukcji drewnianych stropów, a także odtworzenie 4 lokali mieszkalnych- po robotach związanych z wymianą konstrukcji dachu budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Katowickiej 229 w Tychach. UWAGA: Roboty będą prowadzone będą w zamieszkałym budynku mieszkalnym. Lokale mieszkalne do odtworzenia są niezamieszkane. 2. Przedmiot zamówienia składa się z zakresu podstawowego i zakresu objętego prawem opcji. 2.1. ZAKRES PODSTAWOWY: 2.1.1 Wymiana konstrukcji dachu, pokrycia dachowego oraz wzmocnienie uszkodzonej konstrukcji stropów 2.1.2. Roboty przewidują ponadto wykonanie wszelkich niezbędnych prac, które towarzyszą niniejszemu zamówieniu. 2.2. ZAKRES ROBÓT OBJĘTY PRAWEM OPCJI: 2.2.1. Odtworzenie 4 lokali mieszkalnych Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania prawa opcji, tj. możliwość rezygnacji z wykonania robót budowlanych związanych z odtworzeniem 4 lokali mieszkalnych. Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji w terminie do 12 miesięcy od daty zakończenia zakresu podstawowego, o którym mowa w pkt 2.1. powyżej. 3. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót: a) remont dachu - zakres podstawowy b) odtworzenie lokali mieszkalnych - roboty objęte prawem opcji 4. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów innych (tzw. równoważnych) o parametrach i właściwościach nie gorszych niż wskazane w przedmiarze robót, tj. takich które warunkują zrealizowanie przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca przewidzi w ofercie zastosowanie materiałów równoważnych, na Wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia ich równoważności. Brak jednoznacznego wskazania w ofercie materiałów równoważnych oznaczać będzie wykonanie przedmiotu zamówienia z zastosowaniem materiałów wskazanych w załączonych do SIWZ dokumentów.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45261000-4, 45262522-6, 45261320-3, 45262522-6, 45421000-4, 45410000-4, 45432100-5, 45442100-8, 45300000-0, 45330000-9, 45311200-2, 45450000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 873923.11
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Remontów Budowlanych Blacharsko-Dekarskich Andrzej Hajok
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bielszowicka 25
Kod pocztowy:
Miejscowość: 41-710 Ruda Śląska
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 738541.55
Oferta z najniższą ceną/kosztem 738541.55
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 842475.00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.