eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleśnica › Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Oleśnica, jednostek organizacyjnych Gminy Oleśnica, Gminnego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. oraz Ochotniczych Straży Pożarnych działających na terenie Gminy Oleśnica w okresie 18 miesięcy.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-29

Ogłoszenie nr 500069434-N-2018 z dnia 29-03-2018 r.

Gmina Oleśnica: Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Oleśnica, jednostek organizacyjnych Gminy Oleśnica, Gminnego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. oraz Ochotniczych Straży Pożarnych działających na terenie Gminy Oleśnica w okresie 18 miesięcy.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 510302-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: nr 500023562-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Gmina Oleśnica ul. 11 Listopada 24, 56-400 Oleśnica 931934791 Renata Szwed Tel.: 71 314 02 16
Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. w Boguszycach Boguszyce 118A, 56-400 Oleśnica 020484867 Jarosław Polański Tel.: 71 314 15 62
Szkoła Podstawowa w Smolnej Smolna 70, 56-400 Oleśnica, 001181920 Dariusz Rzepka Tel.: 71 314 0233
Szkoła Podstawowa we Wszechświętem Wszechświęte 16 B, 56-400 Oleśnica 001181937 Iwona Noworycka Tel.: 71 314 0234
Szkoła Podstawowa w Ligocie Małej Ligota Mała 15, 56-400 Oleśnica 001181890 Anna Klimkowska Tel.: 71 314 0230
Szkoła Podstawowa w Ligocie Polskiej Ligota Polska 3, 56-400 Oleśnica 001181908 Leszek Witkowski Tel.: 71 314 0231
Szkoła Podstawowa w Sokołowicach Sokołowice 24, 56-400 Oleśnica 001181943 Artur Mosiak Tel.: 71 314 0232
Szkoła Podstawowa Gminy Oleśnica ul. Wileńska 32A, 56-400 Oleśnica 001181914 Agnieszka Dorobiała Tel.: 71 398 3131
Gminny Ośrodek Kultury Oleśnica Ligota Polska 3A, 56-400 Oleśnica 932284800 Dorota Bartczak Tel.: 71 314 02 38
Ochotnicza Straż Pożarna w Ligocie Polskiej Ligota Polska 3G, 56-400 Oleśnica 931099302 Józef Kołomański Tel. 605727998
Ochotnicza Straż Pożarna w Sokołowicach Sokołowice , 56-400 Oleśnica 931099331 Józef Kołomański Tel. 605727998
Ochotnicza Straż Pożarna we Wszechświętem Wszechświęte , 56-400 Oleśnica 931099325 Józef Kołomański Tel. 605727998


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Oleśnica, Krajowy numer identyfikacyjny 931934791, ul. 11 Listopada 24, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. +48713140200, e-mail urzad@olesnica.wroc.pl, faks +48713140204.
Adres strony internetowej (url): http://olesnica.nowoczesnagmina.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Pełnomocnictwo do przeprowadzenia postępowania zostało udzielone Gminie Oleśnica. Zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Oleśnica, jednostek organizacyjnych Gminy Oleśnica, Gminnego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. oraz Ochotniczych Straży Pożarnych działających na terenie Gminy Oleśnica w okresie 18 miesięcy.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP. 271.1.2.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej w ilości około 3 123 929 kWh dla Gminy Oleśnica, jednostek organizacyjnych Gminy Oleśnica, Gminnego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. oraz Ochotniczych Straży Pożarnych działających na terenie Gminy Oleśnica w okresie 18 miesięcy, począwszy od dnia zawarcia umowy. 3. Sprzedaż energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz.U.2017.220 t.j. z dnia 2017.02.06 zwanej dalej także "Prawo energetyczne"), zgodnie z obowiązującymi rozporządzeniami do ww. ustawy w szczególności Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz.U.2007.93.623 z dnia 2007.05.29), Taryfie dla energii elektrycznej właściwego OSD, Taryfie dla usług dystrybucji energii elektrycznej właściwego OSD, Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej właściwego OSD (IRiESD),oraz przepisami ustawy z dnia 23. kwietnia 1964 r. - Kodeks Cywilny (tekst jednolity: Dz.U. z 2014 r., poz. 121, zwanej dalej "Kodeks Cywilny"), w koncesjach. 4. Sprzedaż odbywać się będzie za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej należącej do lokalnego Operatora Systemu Dystrybucyjnego (OSD) odpowiedniego dla lokalizacji obiektów Odbiorców, przedmiot zamówienia nie obejmuje spraw związanych z dystrybucją energii elektrycznej, przyłączeniem, opomiarowaniem i jakością energii wchodzących w zakres odrębnej umowy o świadczenie usług dystrybucji zawartej przez Odbiorców z OSD według Opisu przedmiotu zamówienia - załącznik nr 7 do SIWZ 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji dla poszczególnych Odbiorców określają następujące załączniki do SIWZ: - załącznik nr 6 - istotne postanowienia umowy - załącznik nr 7 - opis przedmiotu zamówienia 6. Określenie przewidywanego (maksymalnego) poboru energii służy wyborowi najkorzystniejszej oferty i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanej ilości. 7. Rozliczenie dostawy energii odbywać się będzie na podstawie faktycznego zużycia energii wg cen i stawek opłat wynikających ze złożonej oferty. 8. Określone w OPZ i ofercie ilości energii są jedynie szacunkowe. Zmiana zużycia energii elektrycznej w stosunku do ilości szacunkowej podanej w OPZ i ofercie nie będzie powodowała roszczeń ze strony Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia wielkości zużycia w stosunku do wielkości szacunkowych. Zamawiające zastrzega sobie także prawo zmiany taryfy. 9. Do obowiązków Wykonawcy należało będzie dokonanie i na rzecz Odbiorców następujących czynności na podstawie pełnomocnictwa który będzie stanowił załącznik do umowy z Wykonawcą: 1) zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, 2) reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji na warunkach dotychczas obowiązującej umowy, z uwzględnieniem wskazanych taryf oraz mocy umownych dla poszczególnych obiektów, tj. w szczególności uzyskać, ustalić treść i przedłożyć Zamawiającemu do podpisania niezbędne dokumenty, pod warunkiem pozytywnego rozpatrzenia wniosku przez Operatora, 3) wypowiedzenie obowiązujących umów Zawartych pomiędzy odbiorcami a dotychczasowymi Wykonawcami 10. Wykonawca będzie zobowiązany do zawarcia odrębnej umowy z każdym Odbiorcą

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09135100-5


Dodatkowe kody CPV: 09300000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 782115.40
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: VERVIS Sp. z o.o. z siedzibą we Włocławku
Email wykonawcy: joanna.kubiak@vervis.pl
Adres pocztowy: ul. Zielna 47
Kod pocztowy: 87-800
Miejscowość: Włocławek
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 962001.95
Oferta z najniższą ceną/kosztem 962001.95
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 976788.15
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.