To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-04
Ogłoszenie nr 500069349-N-2017 z dnia 04-12-2017 r.
Gmina Siedlec: Dowozy dzieci szkolnych do Zespołu Szkół Specjalnych w Wolsztynie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 603227-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500047389-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Siedlec, Krajowy numer identyfikacyjny 97077072900000,
ul. ul. Zbąszyńska
17,
64212
Siedlec, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
683 848 521, e-mail
ug@siedlec.pl, faks
683 848 473.
Adres strony internetowej (url): www.siedlec.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowozy dzieci szkolnych do Zespołu Szkół Specjalnych w Wolsztynie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):GKOŚ.702.13.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są dowozy dzieci do Zespołu Szkół Specjalnych w Wolsztynie na rok szkolny 2017/2018, (od dnia podpisania umowy do czerwca 2018 r.). Usługa dowozu świadczona będzie z wyłączeniem dni wolnych od zajęć szkolnych, we wszystkie dni nauki szkolnej, tzn. usługa świadczona będzie w dni powszednie z wyjątkiem świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno-wychowawczych, określonych na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2002 r. Nr 46, poz. 432 z późn. zm.). 2. Zamawiający wymaga, aby dowóz uczniów był skorelowany z godzinami rozpoczęcia i zakończenia zajęć lekcyjnych wynikającymi z planu lekcji, który będzie obowiązywał w roku szkolnym 2017/2018 oraz umożliwiał uczniom przewóz na rozpoczęcie i zakończenie roku szkolnego oraz egzaminy. 3. Uczniowie muszą być przywiezieni do szkoły najpóźniej na 5 minut przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych i nie wcześniej niż 30 minut przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych. Godziny dowozu muszą umożliwiać dowożonym uczniom punktualne rozpoczęcie zajęć lekcyjnych. 4. Szkołą wiodącą, która będzie dysponentem busów jest Zespół Szkół Specjalnych w Wolsztynie. 5. Uczniowie muszą mieć zapewnione miejsca siedzące. 6. Zamawiający zapłaci Wykonawcy za każdy kilometr dowozu uczniów od momentu, gdy wsiądzie pierwszy uczeń do momentu gdy wysiądzie ostatni uczeń - nie licząc dojazdu i odjazdu pojazdu do miejsca garażowania. 7. Opieka nad uczniami w czasie przewozu będzie pełnił opiekun osób niepełnosprawnych. 8. Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć przewozy szkolne również w momencie awarii busa. W razie braku zabezpieczenia, o którym mowa powyżej Wykonawca ponosi całkowite koszty zleconych przewozów szkolnych. 9. Czas pracy przewoźnika oraz ilość przebytych kilometrów dziennie będzie wynikać z rozkładu zajęć w szkole, potwierdzone przez dyrektora szkoły. 10. Wykonawca jest zobowiązany do ustalenia optymalnego rozkładu jazdy mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania osoby przewożonej w podróży. 11. Na przewozy dzieci do Zespołu Szkół Specjalnych w Wolsztynie należy podstawić samochód typu BUS (min. 2) przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych wraz z opiekunem. 12. Przewozy odbywać się będą na trasach: Zespół Szkół Specjalnych w Wolsztynie: - dzieci z terenu Gminy Siedlec (36 osoby: Wielka Wieś - 6 osób, Karna - 3 osoby, Tuchorza - 3 osoby, Zakrzewo - 3 osoby, Belecin - 3 osoby, Chobienice - 3 osoby, Jaromierz - 2 osoby, Reklinek - 1 osoba, Siedlec - 3 osoby, Stara Tuchorza - 2 osoby, Reklin - 1 osoba, Nieborza - 1 osoba, Godziszewo - 1 osoba, Kiełpiny - 1 osoba, Grójec Mały - 1 osoba, Kopanica - 1 osoba, Mała Wieś - 1 osoba). Wymagane: min. 2 busy z opiekunami. Przybliżona ilość km w roku szkolnym: 65.000. 13. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zgodnie z ustawą z dnia 28 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.), przez Wykonawcę lub Podwykonawcę min 2 osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: o kierowcy busów. 14. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 14 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: o żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania wyżej wymienionych wymogów i dokonywania ich oceny, o żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania wyżej wymienionych wymogów, o przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 15. Wykonawca w terminie 10 dni od zawarcia umowy przedstawi Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 14 czynności w trakcie realizacji zamówienia: o poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopie umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, o których mowa w pkt 14. Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. w szczególności: bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 16. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 14 czynności, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w umowie na wykonanie usługi. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 14 czynności. 17. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 18. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia. 19. Wymagania stawiane Wykonawcy: o Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, o wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumianej jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, o ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, o inne wymagania określone we wzorze umowy oraz wynikające z przepisów prawa. 20. W zaproponowanych cenach wykonania przedmiotu zamówienia należy ująć wszelkie koszty mające wpływ do wykonanie usługi np.: o koszty zapewnienia opiekuna przewożonych dzieci. 21. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy ubezpieczeniowej ważnej nie później niż od daty zawarcia umowy do terminu obowiązywania umowy na dowozy dzieci do szkół, obejmującą: o ubezpieczenie w pełnym zakresie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności wobec powierzonego mienia i osób trzecich od zniszczenia wszelkiej własności spowodowanego działaniem, zaniechaniem lub niedopatrzeniem Wykonawcy, z polisą OC na sumę ubezpieczeniową równą co najmniej wartości 100.000,00 zł. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kopię polisy najpóźniej w dniu podpisania umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 60112000-6
Dodatkowe kody CPV: 60130000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
212275.69
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AUTO-KARS, Rządkowski, Usługi Transportowe
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
182000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI SIEDLEC
więcej: przetargi SIEDLEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- usługi w zakresie zabezpieczenia transportu sanitarnego pacjentów na terenie m. Wrocławia oraz poza jego granicami z podziałem na 4 zadania.
- Świadczenie usług w zakresie lokalnego transportu zbiorowego na terenie Gminy Andrespol i Miasta Łodzi Regularna obsługa linii autobusowej nr 201
- Świadczenie usług transportu sanitarnego medycznym środkiem transportu wraz z ratownikiem medycznym posiadającym uprawnienia do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych, na rzecz pacjentów MSCZ.
- USŁUGA TRANSPORTOWA NA PRZEWÓZ UCZESTNIKÓW KLUBU SENIORA w ramach projektu "CUŚ DOBREGO 2 " Zadanie 10. Klub Seniora Gmina Rawa Mazowiecka
- Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół na terenie Gminy Damnica w roku szkolnym 2024/2025
- Realizacja indywidualnego transportu (door-to-door) dla Uczestników/Uczestniczek projektu "Usługi Społeczne w Mieście Jaśle" objętych wsparciem usług asystenckich.
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.