eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Wykonanie remontu pięciu lokali mieszkalnych w budynku przy ul. Biskupiej 30 w Gdańsku.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-12-04

Ogłoszenie nr 500069217-N-2017 z dnia 04-12-2017 r.

Gdańsk: Wykonanie remontu pięciu lokali mieszkalnych w budynku przy ul. Biskupiej 30 w Gdańsku.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 581835-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500048350-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy, Krajowy numer identyfikacyjny 19281776900000, ul. ul. Partyzantów 74, 80254 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, e-mail nz@gznk.pl, faks 583 458 235.
Adres strony internetowej (url): www.gznk.pl
Adres profilu nabywcy: www.gznk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samorządowy Zakład budżetowy - zarządzanie nieruchomościami

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie remontu pięciu lokali mieszkalnych w budynku przy ul. Biskupiej 30 w Gdańsku.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

57/17/A

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pięciu lokali mieszkalnych w budynku przy ul. Biskupiej 30 w Gdańsku. Opis budynku Istniejący budynek zlokalizowany jest w Gdańsku przy ul. Biskupiej 30. Jest to budynek mieszkalny, wybudowany na początku XX wieku. Wejścia do budynku z dwóch stron: od ulicy Na Stoku- objęte remontem mieszkanie nr 3 oraz ulicy Biskupiej - objęte remontem mieszkania nr 1A, 9, 10, 11. Budynek podpiwniczony, 4 -kondygnacyjny z poddaszem nieużytkowym. Budynek posiada przyłącze wodociągowe, kanalizacyjne, gazowe oraz elektroenergetyczne i teletechniczne. Budynek znajduje się na obszarze Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego nr 1123 karta 004M/U31 i w gminnej ewidencji zabytków Gdańska posiada status budynku o wartościach kulturowych - ochronie podlega charakter budynku i detal architektoniczny. Budynek wyposażony jest w instalacje: - wodociągową, - kanalizacyjną, - gazową, - elektryczną, - grzewczą, - cwu- indywidualne podgrzewacze gazowe. Parametry budynku: Powierzchnia zabudowy - 282,00 m². Powierzchnia użytkowa - 619,58 m². Kubatura -4 313,00 m3. Wysokość pomieszczeń - 2,70 m. 2. Zakres robót obejmuje między innymi: a) prace rozbiórkowe i demontażowe, b) prace odgrzybieniowe i tynkarskie, c) prace montażowe, d) prace konstrukcyjne, e) prace posadzkarskie, f) prace w zakresie stolarki okiennej i drzwiowej, g) prace malarskie, h) prace instalacyjne w zakresie instalacji grzewczej, elektrycznej, wod.-kan., ogrzewania lokalowego, i) prace towarzyszące, j) dostarczenie Ekspertyzy Kominiarskiej dla każdego lokalu po zakończeniu prac. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: 1) Projekt budowlany -Remont pomieszczeń mieszkalnych po pożarze w budynku mieszkalnym wielorodzinnym- Gdańsk ul. Biskupia 30 (działka nr 135, obręb 080) w zakresie architektury, wewnętrznych instalacji wodno-kanalizacyjnych, gazowych i elektrycznych- zał. 1 do SIWZ. a. branża budowlana: ? Dokumentacja fotograficzna- zał. 1a do SIWZ. ? Rysunki od Nr 1 do Nr 14- zał. 1b do SIWZ. b. Instalacje sanitarne: ? Rysunek Nr 1 - RZUT PARTERU (fragment) lokal nr 1A- instal. gazowa; wod-kan - zał. 1c do SIWZ. ? Rysunek Nr 2 - RZUT I PIĘTRA (fragment) lokal nr 3- instal. gazowa; wod-ka. - zał. 1d do SIWZ. ? Rysunek Nr 3 - RZUT I PIĘTRA (fragment) lokal nr 9- instal. gazowa; wod-kan - zał. 1e do SIWZ. ? Rysunek Nr 4 - RZUT II PIĘTRA (fragment) lokal nr 10 - instal. gazowa; wod-kan - zał. 1f do SIWZ. ? Rysunek Nr 5 - RZUT III PIĘTRA (fragment) lokal nr 11 - instal. gazowa; wod-kan - zał. 1g do SIWZ. ? Rysunek Nr 5A - SZCZEGÓŁ WYPROWADZANIA PRZEWODU POWIETRZNO- SPALINOWEGO - zał. 1h do SIWZ. ? Rysunek Nr 6 - SCHEMAT INSTALACJI GAZOWEJ LOKALE NR 1A; 9; 10; 11 - zał. 1i do SIWZ. ? Rysunek Nr 7 - SCHEMAT INSTALACJI GAZOWEJ LOKAL NR 3 - zał. 1j do SIWZ. ? Rysunek Nr 8 - SCHEMAT INSTALACJI WOD-KAN LOKAL NR 1A; 9; 10; 11 - zał. 1k do SIWZ. ? Rysunek Nr 9 - SCHEMAT INSTALACJI WOD-KAN LOKAL NR 3 - zał. 1l do SIWZ. ? Rysunek Nr 10 - RZUT PARTERU (fragment) lokal nr 1A- instal. ogrzewania lokalowego - zał. 1m do SIWZ. ? Rysunek Nr 11 - RZUT I PIĘTRA (fragment) lokal nr 3- instal. ogrzewania lokalowego - zał. 1n do SIWZ. ? Rysunek Nr 12 - RZUT I i II PIĘTRA (fragment) lokal nr 9 i 10 - instal. ogrzewania lokalowego - zał. 1o do SIWZ. ? Rysunek Nr 13 - RZUT III PIĘTRA (fragment) lokal nr 11 - instal. ogrzewania lokalowego - zał. 1p do SIWZ. c. Instalacje elektryczne: ? Obliczenia techniczne- zał. 1q do SIWZ. ? Rysunek Nr E-01 - SCHEMAT ZASILANIA MIESZKANIA: M1a, M9, M10, M11 - zał. 1r do SIWZ. ? Rysunek Nr E-02 str 1/2 - SCHEMAT GŁÓWNY ROZDZIELNICY TM MIESZKANIA: M1a, M9, M10, M11 - zał. 1s do SIWZ. ? Rysunek E-02 str 2/2 - SCHEMAT GŁÓWNY ROZDZIELNICY TM MIESZKANIA: M1a, M9, M10, M11 - zał. 1t do SIWZ. ? Rysunek Nr E-03 - PLAN WLZ I POŁĄCZEŃ WYRÓWNAWCZYCH M1a PARTER - zał. 1u do SIWZ. ? Rysunek Nr E-04 - PLAN WLZ I POŁĄCZEŃ WYRÓWNAWCZYCH M9 I PIĘTRO - zał. 1w do SIWZ. ? Rysunek Nr E-05 - PLAN WLZ I POŁĄCZEŃ WYRÓWNAWCZYCH M10-II PIĘTRO - zał. 1v do SIWZ. ? Rysunek Nr E-06 - PLAN WLZ I POŁĄCZEŃ WYRÓWNAWCZYCH M11 III PIĘTRO - zał. 1x do SIWZ. ? Rysunek Nr E-07 - PLAN INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH M1a PARTER - zał. 1y do SIWZ. ? Rysunek Nr E-08 - PLAN INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH M9 I PIĘTRO - zał. 1z do SIWZ. ? Rysunek Nr E-09 - PLAN INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH M10- II PIĘTRO - zał. 1aa do SIWZ. ? Rysunek Nr E-10 - PLAN INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH M11 III PIĘTRO - zał. 1bb do SIWZ. ? Rysunek E-11 - WIDOK ROZDZIELNICY TM MIESZKANIA: M1a, M9, M10, M11 - zał. 1cc do SIWZ. ? Rysunek E21 - SCHEMAT ZASILANIA MIESZKANIE: m3 - zał. 1dd do SIWZ. ? Rysunek E-22 str 1/2 - SCHEMAT GŁÓWNY ROZDZIELNICY TM MIESZKANIE: M3 - zał. 1ee do SIWZ. ? Rysunek E-22 str 2/2 - SCHEMAT TABLICY MIESZKANIOWEJ TM MIESZKANIE: M3 - zał. 1ff do SIWZ. ? Rysunek Nr E-23 - PLAN WLZ I POŁĄCZEŃ WYRÓWNAWCZYCH M3 I PIĘTRO - zał. 1gg do SIWZ. ? Rysunek Nr E-24 - PLAN INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH M3- I PIĘTRO - zał. 1hh do SIWZ. ? Rysunek Nr E-25 - WIDOK ROZDZIELNICY TM MIESZKANIA: M3 - zał. 1ii do SIWZ. 2) Projekt wykonawczy -Remont pomieszczeń mieszkalnych po pożarze w budynku mieszkalnym wielorodzinnym- Gdańsk ul. Biskupia 30 (działka nr 135, obręb 080) w zakresie architektury, wewnętrznych instalacji wodno-kanalizacyjnych, gazowych i elektrycznych- zał. 2 do SIWZ. a. branża budowlana: ? Rysunek Nr 1- SYTUACJA- zał. 2a do SIWZ. ? Rysunek Nr 2 - PARTER M1A PROJEKT - zał. 2b do SIWZ. ? Rysunek Nr 3 - PIĘTRO I, M3 PROJEKT - zał. 2c do SIWZ. ? Rysunek Nr 4 - PIĘTRO I, M9 PROJEKT - zał. 2d do SIWZ. ? Rysunek Nr 5 - PIĘTRO II, M10 PROJEKT - zał.2e do SIWZ. ? Rysunek Nr 6 - PIĘTRO III, M11 PROJEKT - zał. 2f do SIWZ. ? Rysunek Nr 7 - ZABUDOWA WEJŚCIA NA STRYCH - zał. 2g do SIWZ. ? Rysunek Nr 8 - ZESTAWIENIE STOLARKI- zał.2h do SIWZ. ? Rysunek Nr 9- STAN ISTN. STOLARKI M1A - zał. 2i do SIWZ. ? Rysunek Nr 10 - STAN ISTN. STOLARKI M3, PIĘTRO I - zał. 2j do SIWZ.. ? Rysunek Nr 11 - STAN ISTN. STOLARKI M9, I PIĘTRO - zał. 2k do SIWZ. ? Rysunek Nr 12 - STAN ISTN. STOLARKI M10, II PIĘTRO - zał. 2l do SIWZ. ? Rysunek Nr 13 - STAN ISTN. STOLARKI M11, III PIĘTRO - zał. 2m do SIWZ. ? Rysunek Nr 14 - DETALE STOLARKI OKIENNEJ - zał.2n do SIWZ. b. Instalacje sanitarne: ? Rysunek Nr 1 - RZUT PARTERU (fragment) lokal nr 1A- instal. gazowa; wod-kan - zał. 2o do SIWZ. ? Rysunek Nr 2 - RZUT I PIĘTRA (fragment) lokal nr 3- instal. gazowa; wod-kan - zał. 2p do SIWZ. ? Rysunek Nr 3 - RZUT I PIĘTRA (fragment) lokal nr 9- instal. gazowa; wod-kan - zał. 2q do SIWZ. ? Rysunek Nr 4 - RZUT II PIĘTRA (fragment) lokal nr 10 - instal. gazowa; wod-kan - zał. 2r do SIWZ. ? Rysunek Nr 5 - RZUT III PIĘTRA (fragment) lokal nr 11 - instal. gazowa; wod-kan. - zał. 2s do SIWZ. ? Rysunek Nr 5A - SZCZEGÓŁ WYPROWADZANIA PRZEWODU POWIETRZNO- SPALINOWEGO - zał. 2t do SIWZ. ? Rysunek Nr 6 - SCHEMAT INSTALACJI GAZOWEJ LOKALE NR 1A; 9; 10; 11 - zał. 2u do SIWZ. ? Rysunek Nr 7 - SCHEMAT INSTALACJI GAZOWEJ LOKAL NR 3 - zał. 2w do SIWZ. ? Rysunek Nr 8 - SCHEMAT INSTALACJI WOD-KAN LOKAL NR 1A; 9; 10; 11 - zał. 2v do SIWZ. ? Rysunek Nr 9 - SCHEMAT INSTALACJI WOD-KAN. LOKAL NR 3 - zał. 2x do SIWZ. ? Rysunek Nr 10 - RZUT PARTERU (fragment) lokal nr 1A- instal. ogrzewania lokalowego - zał. 2y do SIWZ. ? Rysunek Nr 11 - RZUT I PIĘTRA (fragment) lokal nr 3- instal. ogrzewania lokalowego - zał. 2z do SIWZ. ? Rysunek Nr 12 - RZUT I i II PIĘTRA (fragment) lokal nr 9 i 10 - instal. ogrzewania lokalowego - zał. 2aa do SIWZ. ? Rysunek Nr 13 - RZUT III PIĘTRA (fragment) lokal nr 11 - instal. ogrzewania lokalowego - zał.2bb do SIWZ. c. Instalacje elektryczne: ? Obliczenia techniczne- zał. 2cc do SIWZ. ? Rysunek Nr E-01 - SCHEMAT ZASILANIA MIESZKANIA: M1a, M9, M10, M11 - zał. 2dd do SIWZ. ? Rysunek Nr E-02 str 1/2 - SCHEMAT GŁÓWNY ROZDZIELNICY TM MIESZKANIA: M1a, M9, M10, M11 - zał. 2ee do SIWZ. ? Rysunek E-02 str 2/2 - SCHEMAT GŁÓWNY ROZDZIELNICY TM MIESZKANIA: M1a, M9, M10, M11 - zał. 2ff do SIWZ. ? Rysunek Nr E-03 - PLAN WLZ I POŁĄCZEŃ WYRÓWNAWCZYCH M1a PARTER - zał. 2gg do SIWZ. ? Rysunek Nr E-04 - PLAN WLZ I POŁĄCZEŃ WYRÓWNAWCZYCH M9 I PIĘTRO - zał. 2hh do SIWZ. ? Rysunek Nr E-05 - PLAN WLZ I POŁĄCZEŃ WYRÓWNAWCZYCH M10-II PIĘTRO - zał. 2ii do SIWZ. ? Rysunek Nr E-06 - PLAN WLZ I POŁĄCZEŃ WYRÓWNAWCZYCH M11 III PIĘTRO - zał. 2jj do SIWZ. ? Rysunek Nr E-07 - PLAN INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH M1a PARTER - zał. 2kk do SIWZ. ? Rysunek Nr E-08 - PLAN INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH M9 I PIĘTRO - zał. 2ll do SIWZ. ? Rysunek Nr E-09 - PLAN INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH M10- II PIĘTRO - zał. 2mm do SIWZ. ? Rysunek Nr E-10 - PLAN INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH M11 III PIĘTRO - zał. 2nn do SIWZ. ? Rysunek E-11 - WIDOK ROZDZIELNICY TM MIESZKANIA: M1a, M9, M10, M11 - zał. 2oo do SIWZ. ? Rysunek E21 - SCHEMAT ZASILANIA MIESZKANIE: m3 - zał. 2pp do SIWZ. ? Rysunek E-22 str 1/2 - SCHEMAT GŁÓWNY ROZDZIELNICY TM MIESZKANIE: M3 - zał. 2qq do SIWZ. ? Rysunek E-22 str 2/2 - SCHEMAT TABLICY MIESZKANIOWEJ TM MIESZKANIE: M3 - zał. 2rr do SIWZ. ? Rysunek Nr E-23 - PLAN WLZ I POŁĄCZEŃ WYRÓWNAWCZYCH M3 I PIĘTRO - zał. 2ss do SIWZ. ? Rysunek Nr E-24 - PLAN INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH M3- I PIĘTRO - zał. 2tt do SIWZ. ? Rysunek Nr E-25 - WIDOK ROZDZIELNICY TM MIESZKANIA: M3 - zał. 2uu do SIWZ. 3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych remontu pomieszczeń po pożarze w budynki mieszkalnym wielorodzinnym- Gdańsk ul. Biskupia 30 w zakresie architektury (działka nr 135, obręb 080) - zał. 3 do SIWZ. 4) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Remont lokali mieszkalnych Nr 1A; 3; 9; 10; 11 w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w Gdańsku przy ul. Biskupiej 30- branża roboty instalacyjne instalacja gazowa, wodociągowa, kanalizacyjna, centralnego ogrzewania - zał. 4 do SIWZ. 5) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - remont mieszkań nr 1a; 3; 9; 10; 11 w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w Gdańsku ul. biskupia 30- branża roboty elektryczne - zał.5 do SIWZ. 6) Przedmiar - Remont pom. mieszkalnych po pożarze w bud. mieszkalnym wielorodzinnym Gdańsk ul. Biskupia 30-Branża budowlana- zał.6 do SIWZ. 7) Przedmiar robót- Budowa instalacji gazowej, wod-kan. i ogrzewania mieszkaniowego Gdańsk ul. Biskupia 30 lokal nr 1A; 3; 9; 10; 11 - instalacje sanitarne - zał. 7 do SIWZ. 8) Przedmiar robót - Budynek mieszkalny wielorodzinny 80-875 Gdańsk ul. Biskupia 30 - branża elektryczna - zał.8 do SIWZ. 4. Wymagania dotyczące zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust 3a. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę (dotyczy także dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę lub umowy równoważnej (tj. umowy, której treść lub sposób realizacji odpowiada cechom stosunku pracy) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. robót budowlanych, takich jak: tynkarskie, malarskie, kafelkarskie, posadzkarskie, elektryczne, instalatorskie w zakresie instalacji wod.-kan. w pełnym wymiarze etatu. Wykonawca jest zobowiązany przez cały okres realizacji zamówienia zatrudnić na podstawie umów o pracę lub umów równoważnych co najmniej 12 osób do wykonywania w/w czynności. Osoby te muszą brać czynny udział w realizacji zamówienia.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45110000-1,

45111100-9,

45111220-6,

45210000-2,

45262321-7,

45310000-3,

45332200-5,

45332300-6,

45333000-0,

45400000-1,

45410000-4,

45421131-1,

45421131-8,

45421146-9,

45421152-4,

45430000-0,

45431000-7,

45442100-8,

45450000-6

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
90 dni od podpisania umowy

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Wykonanie remontu pięciu lokali mieszkalnych w budynku przy ul. Biskupiej 30 w Gdańsku.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 24/10/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

F.H.U.U BUD-ROB Szpek Paweł, budrob2008@onet.pl, ul. Wolfganga Mozarta 32, 80-171, Gdańsk, kraj/woj. pomorskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 509786.84 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
01/12/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
a) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: ? zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, ? zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, ? wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
1. Zakres robót dodatkowych nie objętych zamówieniem podstawowym, tj.: ? rozbiórka i odtworzenie konstrukcyjnych elementów podłóg drewnianych, ? wzmocnienie belek stropowych, wykonanie warstw wyrównujących pod posadzki, ? rozbiórka podsufitki i wymiana ślepego pułapu, ? wymiana izolacji cieplnej i przeciwwilgociowe podłogi, ? demontaż obicia ścian z supremy, ? wykonanie okładzin ścian wewnętrznych z płyt izolacyjnych. 2. Wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego i jest niezbędne do prawidłowego zamówienia podstawowego, ponieważ: Po wykonaniu rozbiórek i odkrywek warstw podłóg stwierdzono, że dalsze prowadzenie prac nie jest możliwe ze względu na zły stan techniczny ich konstrukcji. Dalsze prowadzenie prac wymaga wykonania w pierwszej kolejności prac dodatkowych, a następnie po ich wykonaniu prac określonych w umowie. Wynika to bezpośrednio z zasad sztuki budowlanej oraz norm technicznych jakie powinny spełniać remontowane elementy. 3. Zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów technicznych, ponieważ prace dodatkowe stanowią część składową wykonywanej technologii kompleksowych robót remontowych. Roboty określone w pkt.1 muszą być wykonywane przez tego samego Wykonawcę ponieważ, kontynuacja podstawowego zakresu robót wymaga w pierwszej kolejności wykonania robót dodatkowych, które są elementem składowym całości procesu technologicznego prac. Stwierdzona degradacja elementów remontowanych powoduje zagrożenie powstania katastrofy budowlanej co wymaga zachowania ciągłości prowadzenia prac i natychmiastowego wykonania robót dodatkowych bez zbędnej zwłoki. Przerwa w wykonywaniu, konieczna do podpisania umowy z nowym Wykonawcą prac spowoduje dalszą degradację i uszkodzenia innych przyległych elementów zwiększając założone koszty remontu i czas realizacji. Wprowadzenie nowego Wykonawcy spowoduje również nieuzasadnione wydłużenie terminu wykonania prac. Zmiana Wykonawcy nie daje możliwości udzielenia gwarancji na element prac, który wykonuje dwóch Wykonawców w częściach składowych jednego elementu robót. Nieuzasadniona jest również zmiana Wykonawcy ze względów ekonomicznych, ponieważ wykonanie prac dodatkowych przez innego Wykonawcę powoduje wzrost kosztów poprzez dwukrotne wykonywanie tych samych czynności przy jednym elemencie. Dodatkowo wzrastają koszty organizacji nowego zaplecza, składowania materiałów, narzędzi i sprzętu. Koszty pośrednie ponoszone na mały zakres prac powodują również wzrost ceny tych robót. Docelowo spowoduje to wzrost kosztów ponoszonych przez Zamawiającego. 4. Zamówienie dodatkowe zostanie udzielone dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych, ponieważ zmiana spowodowałaby istotną niedogodność w znacznym przedłużeniu terminu realizacji w stosunku do zakładanego pierwotnie ze względu na konieczność wykonywania niektórych prac dwukrotnie. Wymagałoby to również dodatkowych kosztów w koordynowaniu i nadzorze robót prowadzonych na budowie przez dwóch Wykonawców, konieczności odbioru nie zakończonych elementów robót, dochodzenie gwarancji na poszczególne fragmenty robót tworzących jeden element budowlany, uzyskanie gwarancji na wykonane prace jednego elementu od dwóch Wykonawców. 5. Wartość robót dodatkowych wynosi 109 838,84 zł brutto stanowi 19,95 % wartości 550 569,79 zł brutto zamówienia określonego pierwotnie w umowie podstawowej. Wartość robót dodatkowych wynosi netto 101 702,63 zł , co stanowi 19,95 % wartości 509 786,84 zł netto zamówienia określonego pierwotnie w umowie podstawowej.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.