eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Druk i dostawaMiesięcznika samorządowego Tarnów.pl, gazety Wiadomości Tarnowskie, plakatów i teczek ofertowych.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-04

Ogłoszenie nr 500069085-N-2017 z dnia 04-12-2017 r.

Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa - Wydział Marki Miasta: Druk i dostawa: Miesięcznika samorządowego Tarnów.pl, gazety Wiadomości Tarnowskie, plakatów i teczek ofertowych.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 366634-2016

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa - Wydział Marki Miasta, Krajowy numer identyfikacyjny 64811000000, ul. ul. Mickiewicza 2, 33100 Tarnów, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 14 688 90 94, e-mail l.urbanek@umt.tarnow.pl, faks 14 688 90 97.
Adres strony internetowej (url): www.tarnow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Druk i dostawa: Miesięcznika samorządowego Tarnów.pl, gazety Wiadomości Tarnowskie, plakatów i teczek ofertowych.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamówienie obejmuje druk i dostawę: 1) 12 (dwunastu) numerów 28-stronicowej gazety "Tarnow.pl" formatu A4 i 16-stronicowej wkładki insert o wymiarze 125 mm x 176 mm (B6) , luźno włożonej w środek gazety: a) pełny kolor (4+4) na papierze kredowym matowym o gramaturze: okładki min. 150 g/m2, środek: min. 130g/m2, całość pokryta lakierem dyspersyjnym mat, b) gazeta i wkładka spięte drutem na dwie zszywki, c) dostawa raz w miesiącu w transzach po 8 000 sztuk (zapakowane w paczkach po 100 sztuk) począwszy od numeru styczniowego, przez kolejne 12 miesięcy - co daje łącznie 96 000 sztuk, w ciągu roku w 12 (dwunastu) transzach, Miesięcznik "Tarnow.pl", oraz wkładka insert posiadają nadane numery ISSN, 2) 4 (czterech) numerów 4-stronicowego czasopisma "Wiadomości Tarnowskie" w nakładzie po 1 000 sztuk każdy: a) format A3, b) jeden kolor (1+1), c) papier offsetowy ekologiczny koloru ecru o gramaturze min. 70 g/m2, d) dostawa w ciągu roku w 4 (czterech) transzach, po 1 000 sztuk w każdej transzy - co daje łącznie 4 000 sztuk, Czasopismo "Wiadomości Tarnowskie" nie posiada numeru ISSN, 3) plakatów o wymiarze 594 x 841 mm (A1) - łącznie 1 500 sztuk: a) papier kredowy biały o gramaturze min. 150 g/m2, b) nadruk pełen kolor (4+0), c) dostawa w ciągu roku w 10 (dziesięciu) transzach, po 150 sztuk w każdej transzy, 4) teczek ofertowych - łącznie 1 000 sztuk: a) grubość kartonu min. 250 g/m2, b) full color, jednostronna folia mat, lakier UV wybiórczo, składane, wg wykrojnika powierzonego przez Zamawiającego c) dostawa w ciągu roku w 1 (jednej) transzy w ilości 1 000 sztuk

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Licytacja elektroniczna

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2016
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 121298.15
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Top Druk s.c.
Email wykonawcy: sklep@topdruk24.pl
Adres pocztowy: Nowogrodzka 151 a
Kod pocztowy: 18-400
Miejscowość: Łomża
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 130000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 130000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 140000
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Nie dotyczy


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2016
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 121298.15
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TOP DRUK
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Nowogrodzka 151a.
Kod pocztowy: 18-400
Miejscowość: Łomża
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 130000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 130000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 140000
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2016
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 121298.15
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 130000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 130000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 140000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.