eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Moszczenica › Budowa sali gimnastycznej wraz z zapleczem socjalnym i biblioteką przy Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Staszkówce. Projekt finansowany ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-01

Ogłoszenie nr 500068616-N-2017 z dnia 01-12-2017 r.

Gmina Moszczenica: Budowa sali gimnastycznej wraz z zapleczem socjalnym i biblioteką przy Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Staszkówce. Projekt finansowany ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 604222-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Moszczenica, Krajowy numer identyfikacyjny 49189247500000, ul. Moszczenica 524 , 38321 Moszczenica, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 183 541 300, e-mail gmina@gminamoszczenica.eu, faks 183 541 085.
Adres strony internetowej (url): www.gminamoszczenica.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa sali gimnastycznej wraz z zapleczem socjalnym i biblioteką przy Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Staszkówce. Projekt finansowany ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OA.271.64.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest Budowa sali gimnastycznej wraz z zapleczem socjalnym i biblioteką przy Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Staszkówce. Projekt finansowany ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki. Zakres robót: 1. Budowa sali gimnastycznej 1) Roboty przygotowawcze, przeniesienie placu zabaw 2) Wykonanie nawierzchni pod plac zabaw 3) Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych-Tereny zieleni-trawnik 4) Artykuły do zabaw na wolnym powietrzu, gier salonowych lub towarzyskich 5) Roboty ziemne i fundamentowe 6) Fundamenty 7) Ściany 8) Belki, podciągi, słupy, stropy, schody, balkony 9) Dach 10) Roboty wykończeniowe wewnętrzne 11) Roboty wykończeniowe zewnętrzne 12) Zagospodarowanie terenu 13) Instalacje elektryczne 14) Branża sanitarna (instalacja gazu) 15) Branża sanitarna (instalacje wewnętrzne) 16) Branża sanitarna (przebudowa gazociągów) 17) Branża sanitarna (przyłącze wodociągowe, kanalizacji sanitarnych oraz przebudowa kanalizacji deszczowej) 2. Sala gimnastyczna z zapleczem socjalnym - budowa biblioteki 1) Roboty ziemne i fundamentowe 2) Fundamenty 3) Ściany 4) Belki, podciągi, słupy, stropy, schody, balkony 5) Dach 6) Roboty wykończeniowe wewnętrzne 7) Roboty wykończeniowe zewnętrzne 8) Instalacje elektryczne 9) Branża sanitarna (instalacja gazu) 10) Branża sanitarna (instalacje wewnętrzne) 11) Branża sanitarna (przyłącze kanalizacji sanitarnej) UWAGA! Zgodnie z projektem wykonawczym - opis techniczny instalacji c.o. i c.t będącym załącznikiem do SIWZ, należy kalkulować w kosztorysie ofertowym: 1) w istniejącej kotłowni jeden dodatkowy kocioł gazowy kondensacyjny z zamkniętą komorą spalania przeznaczony do zaopatrzenia w c.o., c.t. i c.w.u. istniejącego budynku szkoły oraz nowoprojektowanej sali gimnastycznej z zapleczem - o mocy ok. 70,0kW, w tym prace adaptacyjne i montażowe. 2) jeden nowy kocioł gazowy kondensacyjny z zamkniętą komorą spalania przeznaczony do zaopatrzenia w c.o. i c.w.u. wschodniej części nowoprojektowanego budynku tj. świetlicy z zapleczem oraz biblioteki - o mocy ok 28,0kW. Opis przedmiotu zamówienia na powyższe roboty budowlane stanowi dokumentacja projektowa zał. Nr 1 do SIWZ w skład której wchodzą: 1) Projekt budowlany 2) Projekt wykonawczy 3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót 4) Przedmiary robót będące częścią załącznika nr 1 do niniejszej SIWZ stanowią materiał informacyjny co do rodzaju robót objętych niniejszym zamówieniem - nie stanowiące podstawy wyceny oferty Wykonawcy. 5. Zamawiający ustala wynagrodzenie o charakterze ryczałtowym za wykonany przedmiot zamówienia objęty niniejszym postępowaniem-ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r.- Kodeks cywilny (Dz.U. z 2016 r. poz.380 ze zm) 1) Wynagrodzenie ryczałtowe nie uwzględnia kosztów robót nieobjętych dokumentacją projektową a niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy i których wykonanie stanie się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia a które zlecone zostaną w formie zamówień dodatkowych. 6. Pozostałe wymogi dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Zamawiający wymaga, aby na przedmiotowe roboty wykonawca udzielił 5 -letniej gwarancji jakości i 5 -letniej rękojmi. Zamawiający nie dopuszcza różnych okresów rękojmi i gwarancji (okres rękojmi i gwarancji ma być taki sam). 2) Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych polegających na zastosowaniu innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone w dokumentacji. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone ww. dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu oferty lub jej odrzuceniu z powodu "nierównoważności" zaproponowanych rozwiązań równoważnych. W przypadku gdy wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - dokumentacji projektowej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45212225-9, 45111200-0, 45223500-1, 45262500-6, 45261000-4, 45420000-7, 45430000-0, 45410000-4, 45320000-6, 45442100-8, 45340000-2, 45233222-1, 45236210-5, 45112710-5, 37530000-2, 45311200-2, 45333000-0, 45231220-3, 45231300-8, 45255600-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2459246.21
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY JAN WAZ
Email wykonawcy: janwaz@op.pl
Adres pocztowy: KONIUSZOWA 136
Kod pocztowy: 33-326
Miejscowość: MOGILNO
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3770000.82
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3770000.82
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4149062.47
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 25%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.