eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Budowa wielofunkcyjnej hali sportowej dla Centrum Sportu i Rekreacji Politechniki Krakowskiej, Al. Jana Pawła II, Kraków

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-29

Ogłoszenie nr 500068474-N-2018 z dnia 29-03-2018 r.

Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych: Budowa wielofunkcyjnej hali sportowej dla Centrum Sportu i Rekreacji Politechniki Krakowskiej, Al. Jana Pawła II, Kraków

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 497644-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych, Krajowy numer identyfikacyjny 00000156003300, ul. ul. Warszawska 24, 31155 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 628 26 56; 628 22 20, e-mail zampub@pk.edu.pl, faks 12 6282072.
Adres strony internetowej (url): www.pk.edu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa wielofunkcyjnej hali sportowej dla Centrum Sportu i Rekreacji Politechniki Krakowskiej, Al. Jana Pawła II, Kraków

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

KA-2/117/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem inwestycji jest budowa wielofunkcyjnej hali sportowej do uprawiania tenisa ziemnego. Zakres inwestycji obejmuje wykonanie obiektu kubaturowego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną. Hala zakłada szkolenie na czterech kortach do tenisa ziemnego, dwu do gry singlowej i dwu z korytarzem deblowym. Poszczególne korty oddzielone są miedzy sobą piłkochwytami. Zaplecze socjalne stanowią dwa pakiety szatniowe z umywalniami i natryskami, pomieszczenie trenerów, hol z pomieszczeniem obsługi i poczekalnią dla oczekujących wyposażony w ogólnodostępne WC. Całość założenia uzupełniają trzy pomieszczenia techniczne oraz antresola. Pakiet socjalny i antresola oddzielone są od pola gry przy pomocy piłkochwytów. Hala kortów tenisowych została zaprojektowana, jako budynek parterowy, jednonawowy, niepodpiwniczony. Dach nowobudowanej hali - dwuspadowy z pochyleniem połaci równym 10%. Główny ustrój nośny hali tworzą stalowe słupy z profili dwuteowych oraz rygiel z dwuteowników. W ścianie podłużnej w osi "F" przewiduje się otwór drzwiowy o wymiarach 1,25x2,20m. Wewnątrz hali została zaprojektowana antresola. Konstrukcję stanowi strop filigranowy grubości 22cm, oparty na murowanych ścianach wzmocnionych rdzeniami żelbetowymi o wymiarach 25x25cm oraz 25x60cm. Obudowę ścian zewnętrznych tworzy płyta warstwowa ścienna wykończona blachą , montowana do słupów. Obudowę dachową tworzą panele warstwowe wykończone blachą trapezową, układane na płatwiach zetowych. Powierzchnia zabudowy - 2854,09m2 Powierzchnia użytkowa - 3026,01m2 Kubatura - 27448,34 m3 Wysokość - 10,62 m n.p.t. Szerokość - 38,00 m Głębokość - 75,00 m Szczegółowy opis zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ, który zawiera dokumentację projektową (budowlana oraz wykonawcza), specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR) oraz przedmiary robót. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SIWZ oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45212200-8


Dodatkowe kody CPV: 45223200-8, 45400000-1, 45300000-0, 45331200-8, 45330000-9, 45331100-7, 45310000-3, 45314320-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4594866.46
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Murkrak Sp. z o.o. Sp. k.
Email wykonawcy: murkrak@murkrak.pl
Adres pocztowy: ul. B2 nr 9
Kod pocztowy: 32-086
Miejscowość: Węgrzce
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7647000.02
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7247000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9890995.85
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.