eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szydłowiec › Zad. 1 Przebudowa drogi powiatowej Wolanów-Guzów-Orońsko w m. Guzów Zad. 2 Przebudowa drogi powiatowej (w tym budowa chodnika) Wałsnów-Jastrząb na odc. Kuźnia Kol. Jastrząb Zad. 3 Budowa chodnika w miejscowości Zbijów Duży przy drodze powiatowej 4016W Zad. 4 Budowa chodnika przy drodze powiatowej Dobrut-Śniadków - Lipienice w m. Lipienice

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-01

Ogłoszenie nr 500068362-N-2017 z dnia 01-12-2017 r.

Zarząd Powiatu w Szydłowcu: Zad. 1 Przebudowa drogi powiatowej Wolanów-Guzów-Orońsko w m. Guzów Zad. 2 Przebudowa drogi powiatowej (w tym budowa chodnika) Wałsnów-Jastrząb na odc. Kuźnia Kol. Jastrząb Zad. 3 Budowa chodnika w miejscowości Zbijów Duży przy drodze powiatowej 4016W Zad. 4 Budowa chodnika przy drodze powiatowej Dobrut-Śniadków - Lipienice w m. Lipienice

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 603247-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Powiatu w Szydłowcu, Krajowy numer identyfikacyjny 67022285900000, ul. pl. M. Konopnickiej 7, 26500 Szydłowiec, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 486 171 008, e-mail powiat@szydlowiecpowiat.pl, faks 486 171 061.
Adres strony internetowej (url): www.bip.szydlowiecpowiat.akcessnet.net

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zad. 1 Przebudowa drogi powiatowej Wolanów-Guzów-Orońsko w m. Guzów Zad. 2 Przebudowa drogi powiatowej (w tym budowa chodnika) Wałsnów-Jastrząb na odc. Kuźnia Kol. Jastrząb Zad. 3 Budowa chodnika w miejscowości Zbijów Duży przy drodze powiatowej 4016W Zad. 4 Budowa chodnika przy drodze powiatowej Dobrut-Śniadków - Lipienice w m. Lipienice

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PR.272.39.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest : 1)Zad. 1. Przebudowa drogi powiatowej Wolanów-Guzów-Orońsko w m. Guzów 2)Zad. 2. Przebudowa drogi powiatowej (w tym budowa chodnika) Wałsnów-Jastrząb na odc. Kuźnia Kol. Jastrząb 3)Zad. 3. Budowa chodnika w miejscowości Zbijów Duży przy drodze powiatowej 4016W 4)Zad. 4. Budowa chodnika przy drodze powiatowej Dobrut-Śniadków-Lipienice w m. Lipienice 2.Realizacja zadań obejmuje następujące roboty: 1)dla zadania 1: poszerzenie istniejącej jezdni, wykonanie podbudowy na poszerzeniach, ułożenie warstw bitumicznych, umocnienie poboczy, roboty wykończeniowe. 2)dla zadania 2, 3, 4 budowa chodników obejmuje następujące roboty: wykonanie koryta pod konstrukcję chodników, wykonanie podbudowy, ustawienie krawężników i obrzeży, wykonanie rowu krytego, wykonanie nawierzchni z kostki betonowej brukowej, roboty wykończeniowe. 3.Prace towarzyszące, oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: 1)organizacja i zabezpieczenie placu budowy, 2)uporządkowanie terenu po budowie, 3)likwidacja placu budowy oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. 4.Opis przedmiotu zamówienia, szczegółowy zakres robót, rozwiązania materiałowe określają: 1)Projekty wykonawcze stanowiące załącznik Nr 9 do SIWZ. 2)Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca załącznik Nr 10 do SIWZ. 3)Przedmiary robót stanowiące załączniki Nr 8 do SIWZ. Zamawiający informuje, iż składający się na opis przedmiotu przedmiar robót należy rozumieć i traktować jedynie jako dokument pomocniczy. 5.Wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 6.Wykonawca ma możliwość dokonania wizji lokalnej przed przystąpieniem do przygotowania oferty (nie jest to warunek uczestnictwa w tym postępowaniu). 7.Zamawiający w związku z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób, które będą uczestniczyły przy wykonaniu robót budowlanych związanych z przedmiotem zamówienia, takich jak: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, roboty nawierzchniowe, podbudowy, utwardzenie poboczy i elementy ulic, roboty wykończeniowe. Zamawiający w związku z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób, które przy wykonaniu usług związanych z przedmiotem zamówienia będą wykonywały czynności w zakresie współpracy z projektantem, zespołem projektowym i podwykonawcami przy wykonywaniu dokumentacji projektowej w tym brały udział w przygotowywaniu kosztorysów, sprawowały nadzór nad terminowym pozyskaniem wymaganych decyzji i opinii - jeżeli z przepisów prawa nie wynika odstępstwo od tej zasady. Zamawiający wymaga w trakcie realizacji zamówienia - zgodnie z zapisami umowy: 1)w zakresie sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, - Zamawiający wymaga oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących w/w czynności. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy 2)w zakresie uprawnień kontrolnych Zamawiającego spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań - a) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w/w czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów. b) Z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia w związku z realizacją zamówienia wykonawca zapłaci karę umowną - z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia w związku z realizacją zamówienia zgodnie § 14 ust. 5 przedmiotowej umowy. 3)W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do sposobu zatrudnienia personelu na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi umowy o pracę osób zatrudnionych tj. kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia w/w czynności, (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. Zgodnie z zapisem art. 29 ust. 3a Pzp wymóg zatrudnienia na podstawie przepisów prawa pracy dotyczy zarówno wykonawcy, jak i ewentualnych podwykonawców.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45111000-8, 45233140-2, 45233220-7, 45233222-1, 45232452-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zad. 1 Przebudowa drogi powiatowej Wolanów-Guzów-Orońsko w m. Guzów

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579), Zamawiający - Powiat Szydłowiecki zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. "Zad.1 Przebudowa drogi powiatowej Wolanów - Guzów - Orońsko w m. Guzów". Uzasadnienie faktyczne Postępowanie o udzielenie zamówienia zostało unieważnione na podstawie art.93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Cena najkorzystniejszej oferty, złożonej przez Wykonawcę "BUDROMOST - STARACHOWICE", Spółka z o.o., ul. Św. Rocha 31, 27-215 Wąchock wynosi 215 251,46 zł, natomiast kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 145 480,00 zł.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zad. 2 Przebudowa drogi powiatowej (w tym budowa chodnika) Wałsnów-Jastrząb na odc. Kuźnia Kol. Jastrząb

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 127895.06
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Budowlanych "LIS-TEL"
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kochanowskiego 20
Kod pocztowy: 26-500
Miejscowość: Szydłowiec
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 191811.43
Oferta z najniższą ceną/kosztem 191811.43
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 191811.43
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zad. 3 Budowa chodnika w miejscowości Zbijów Duży przy drodze powiatowej 4016W

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579), Zamawiający - Powiat Szydłowiecki zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. "Zad.3 Budowa chodnika w miejscowości Zbijów Duży przy drodze powiatowej 4016W". Uzasadnienie faktyczne Postępowanie o udzielenie zamówienia zostało unieważnione na podstawie art.93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Cena najkorzystniejszej oferty, złożonej przez Wykonawcę ARBUD Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Spółka komandytowa, ul. Staroopatowska 24 lok. 52, 26-600 Radom wynosi 133 387,74 zł, natomiast kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 80 000,00 zł.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Zad. 4 Budowa chodnika przy drodze powiatowej Dobrut-Śniadków - Lipienice w m. Lipienice

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 31293.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Robót Melioracyjnych Wodno - Kanalizacyjnych i Drogowych "MELWOD II"
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kusocińskiego 14
Kod pocztowy: 26-500
Miejscowość: Szydłowiec
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 37392.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 37392.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 42437.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.