To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-01
Ogłoszenie nr 500068211-N-2017 z dnia 01-12-2017 r.
Powiat Drawski: Wykonanie modernizacji obiektów oświatowych w ramach Kontraktu Samorządowego na terenie powiatu drawskiego - ETAP II
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 Działanie 9.9 Infrastruktura szkolnictwa zawodowego w ramach Kontraktów Samorządowych.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 603964-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500049111-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Drawski, Krajowy numer identyfikacyjny 330920765,
ul. Plac Elizy Orzeszkowej
3,
78-500
Drawsko Pomorskie, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
943630780, e-mail
a.gagalska@powiatdrawski.pl, faks
943630788.
Adres strony internetowej (url): www.powiatdrawski.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie modernizacji obiektów oświatowych w ramach Kontraktu Samorządowego na terenie powiatu drawskiego - ETAP II
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Inż.272.8.2.2017.AG
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia polega na adaptacji istniejących pomieszczeń w budynku Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego przy ulicy Wałeckiej 57 w Czaplinku i dostosowaniu ich na potrzeby pracowni gastronomicznej na 10 stanowisk z dostosowaniem do aktualnych wymogów użytkowych i technicznych zgodnie z dokumentacją projektową wraz z przebudową sanitariatów oraz ciągu korytarzy z dostosowaniem dla osób niepełnosprzwnych na wóźkach inwalidzkich. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 zadania, z uwagi na różne źródła finansowania przez Instytucje Zarządzające/Pośredniczące poszczególnych Zadań: Zadanie 1 - Adaptacja istniejącej pracowni gastronomicznej: Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności: wymianę posadzek z wykończeniem płytkami ceramicznymi, wykończenie ścian płytkami ceramicznymi zgodnie ze standardami wyposażenia kuchni, rozebranie ścianek działowych dla stworzenia wymaganej normami powierzchni pracowni, montaż stolarki drzwiowej, wykonanie podwieszanych sufitów w pracowni, wykonanie niezbędnej ilości sanitariatów na potrzeby pracowni, drobne prace budowlane, dostosowawcze w przebieralni, np. malowanie ścian i sufitów, naprawę tynków z gładziami gipsowymi i malowanie ścian wewnętrznych i sufitów, remont wentylacji mechanicznej, wymianie instalacji elektrycznej z aluminiowej na miedzianą - wykonać zgodnie z projektem dla części wymienionych jak wyżej (wspólną dla części a i b). Instalację centralnego ogrzewania w pomieszczeniach 2, 3, 4, i 5 należy pozostawić bez zmian, ciepłą wodę rozprowadzić z podgrzewaczy elektrycznych. Detektory gazu zamontować jak w projekcie budowlanym. UWAGA! W kalkulacji oferty nie należy uwzględniać kosztu zakupu kuchenek gazowych. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisami przedmiotu zamówienia, dokumentacją projektową w tym projektami budowlano - wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, zasadami sztuki budowlanej oraz obowiązującymi przepisami. 4. W ofercie należy uwzględnić konieczność wykonania robót na czynnych obiektach edukacyjnych. Prace budowlane muszą być prowadzone w sposób nieutrudniający normalnego funkcjonowania placówek. 5. Z uwagi na czynne obiekty Zamawiający zaleca dokonanie wizji obiektów, których dotyczy niniejsze postępowanie. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ - projekt budowlany, wykonawczy oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Oferta ma być kompletna z uwzględnieniem wszystkich branż a także powinna uwzględniać wszystkie czynności i koszty wynikające z projektu budowlanego (przygotowanie pomieszczeń, niezbędne roboty rozbiórkowe elementów itp.).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45400000-1
Dodatkowe kody CPV: 45310000-3, 45330000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
412100.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo-Budowlany Zbigniew Kubaczyk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
142020.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z DRAWSKA POMORSKIEGO
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Sądu Rejonowego w Drawsku Pomorskim
- Przewóz uczniów ze Szkoły podstawowej w Drawsku Pomorskim (transport na wycieczki w ramach projektu "Dobry start w przyszłość - wsparcie uczniów w Szkole nr 1 w Drawsku Pomorskim")
- Rewitalizacja zdegradowanych terenów miejskich
więcej: przetargi w Drawsku Pomorskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
- Adaptacja pomieszczeń Dziennego Domu Pomocy, zlokalizowanego w Swarzędzu przy ul. Sienkiewicza 21.
- Modernizacja zabytkowego budynku starej szkoły podstawowej w Brodnicy, obecnie pełniącego funkcję Biblioteki Publicznej Gminy Brodnica
- Modernizacja sali gimnastycznej w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Żaganiu
- Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Białopole
- Budowa i wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Karścino, gm. Karlino
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.