eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oława › Świadczenie usług w zakresie obsługi ratowniczej w kompleksie Baseny Miejskie " Termy Jakuba" w Oławie - w roku 2018

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-30

Ogłoszenie nr 500067937-N-2017 z dnia 30-11-2017 r.

Baseny Miejskie "Termy Jakuba" Sp. z o.o.: Świadczenie usług w zakresie obsługi ratowniczej w kompleksie Baseny Miejskie " Termy Jakuba" w Oławie - w roku 2018

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 602395-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Baseny Miejskie "Termy Jakuba" Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 2189079900000, ul. ul. 1 Maja , 55200 Oława, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 306 71 00, e-mail biuro@termyjakuba.olawa.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.termyjakuba.olawa.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka prawa handlowego ze 100% udziałem jednostki samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług w zakresie obsługi ratowniczej w kompleksie Baseny Miejskie " Termy Jakuba" w Oławie - w roku 2018

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

1/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest bieżące świadczenie usług związanych z obsługą ratowniczą krytej pływalni w skład której wchodzą: 1.1. basen pływacki- o wymiarach 25mx16m , głębokości od 1,35m do 1,8m. z 6-cioma torami pływackimi, 1.2. basen rekreacyjny z atrakcjami wodnymi- nieregularny pow. lustra wody 187,4 m2., głębokości od 1,10 m do 1,20m, połączony z niecka do nauki pływania o wymiarach 12,5x6m z 3-ma torami pływackimi, 1. 3. brodzik dla dzieci- pow. lustra wody 39,37 m2.głębokość do 0,30 m. 1.4. dwie wanny hydromasażu- pow. lustra wody 2x2,46 m2.głębokość 1m. 1.5. zjeżdżalnia o długości 70,8m z wanną hamowną . w kompleksie Baseny Miejskie "Termy Jakuba" Sp. z o.o. ul. 1 Maja 33a, 55¬200 Oława. 2. Obiekt funkcjonuje codziennie w godz.: 6.00- 22.00 od poniedziałku do piątku i w godz.8.00-22.00 w soboty i niedziele za wyjątkiem następujących dni: 24-26.12.2018, 31.03.2018, 01.04-02.04.2018 oraz 01.11.2018 3. Zamawiający wymaga aby usługa ratownicza sprawowana była w godzinach funkcjonowania obiektu, przez 3 ratowników na każdej zmianie. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do czasowego zwiększania lub zmniejszania ilości ratowników w szczególnych uzasadnionych przypadkach. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do stałego zwiększenia lub zmniejszenia ilości ratowników w przypadku zmiany przepisów regulujących minimalne wymagania dotyczące liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego - w dacie wszczęcia i prowadzenia postępowania obowiązującym aktem prawnym jest ROZPORZĄDZENIE MINISTRA SPRAW WEWNĘTRZNYCH z dnia 23 stycznia 2012 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego (Dz. U. z dnia 27 stycznia 2012 r. poz. 108). 6. Zmiany określone w ust. 5 i 6 powyżej nie mogą stanowić podstawy do żądania przez wykonawcę zmiany wynagrodzenia umownego, określonego w ofercie złożonej w niniejszym postępowaniu. 7. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia będzie zobowiązany w szczególności do: 7.1. kompleksowego zabezpieczenia ratowniczego na terenie obiektu 7.2. udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej w godzinach otwarcia obiektu, w tym podstawowe opatrzenie ran i urazów, a w poważniejszych przypadkach , wezwanie pogotowia ratunkowego 7.3. zapewnienia bezpieczeństwa osób korzystających z pływalni zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, szczegółowy zakres obowiązków określają przepisy ustawy z dnia 25 czerwca 2010 roku o sporcie tj. z dnia 7 lipca 2017 r. (Dz.U. z 2017 r. poz. 1463 ze zm.), wraz z obowiązującymi Rozporządzeniami oraz ustawa z dnia 18.08.2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych tj. z dnia 29 kwietnia 2016 r. (Dz.U. z 2016 r. poz. 656 ze zm.) wraz z rozporządzeniami. 7.4. wykonywania wszystkich obowiązków określonych w zakresie obowiązków ratownika 7.5. prowadzenia nadzoru w zakresie przestrzegania przez osoby korzystające z pływalni obowiązujących regulaminów, przepisów BHP i ppoż., pouczanie grup zorganizowanych oraz osób indywidualnych , korzystających z pływalni o obowiązujących przepisach 7.6. zapewnienia ciągłości obsady stanowisk ratowniczych na pływalni w godzinach pracy pływalni z wyłączeniem przerw w funkcjonowaniu obiektu, a określonych w ust. 2 powyżej. 7.7. udzielania pierwsze pomocy przedmedycznej 7.8. zapewnienia osoby odpowiedzialnej ze strony wykonawcy za kontrolę i nadzór prawidłowości realizacji zamówienia 7.9. bieżącego wyposażenia ratowników w stroje i obuwie zgodne z wymogami BHP 7.10. dbanie o stanowiska ratownicze oraz konserwację powierzonego sprzętu 7.11. prowadzenie odpowiedniej dokumentacji wymaganej przez zamawiającego i systemu raportowania 7.12. określenie i przestrzeganie zakresu obowiązków i czynności ratowników na poszczególnych stanowiskach 7.13. przestrzeganie regulaminów i procedur obowiązujących w obiekcie. 7.14. wyznaczenie , w porozumieniu z zamawiającym, granic stref nadzoru przypadających na jednego ratownika 8. Każdy ratownik zapewniający bezpieczeństwo osobom przebywającym na terenie obiektu musi posiadać zaświadczenie o ukończeniu kursu Kwalifikowanej Pierwszej Pomocy, aktualną książeczkę zdrowia , zaświadczenia o odbytym badaniu do celów sanitarno- epidemiologicznym. W/w dokumenty powinny zostać przedstawione zamawiającemu przed podpisaniem umowy. Obsada wykonywanej obsługi ratowniczej musi być zgodna z obowiązującymi dotyczącymi bezpieczeństwa osób przebywających na obszarach wodnych. Usługi mają być wykonywane zgodnie z: 8.1. ustawą z dnia 25 czerwca 2010 roku o sporcie, tj. z dnia 7 lipca 2017 r. (Dz.U. z 2017 r. poz. 1463) 8.2. ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych, tj. z dnia 29 kwietnia 2016 r. (Dz.U. z 2016 r. poz. 656) oraz zgodnie z aktualnie obowiązującymi aktami wykonawczymi do tej ustawy, 9. Szacunkowa ilość godzin ratowniczych w okresie realizacji zamówienia ( 12 miesięcy) wynosi 16 147. 10. Przez cenę 1 roboczogodziny ratownika zamawiający rozumie świadczenie usługi ratowniczej przez jedną osobę w ciągu jednej godziny. W oparciu o szacunkową ilość godzin ratowniczych powinna zostać obliczona cena ofertowa. 11. Cena ofertowa służy tylko i wyłącznie do porównania złożonych ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej, natomiast rozliczenia następować będą według faktycznej ilości godzin ratowniczych i ceny 1 roboczogodziny ratownika przedstawionej w ofercie. 12. Szacunkowa ilość godzin ratowniczych nie stanowi zobowiązania zamawiającego do ich wykorzystania w trakcie trwania umowy oraz nie może być podstawą żadnych roszczeń ze strony wykonawcy. 13. Comiesięczne wynagrodzenie wykonawcy będzie iloczynem wypracowanej ilości godzin przez wszystkich ratowników i ceny jednostkowej tj. ceny 1 roboczogodziny ratownika podanej w ofercie. 14. Zamawiający zastrzega, że wszystkie ewentualnie podane w SIWZ bądź innym integralnym z SIWZ dokumencie, nazwy własne, nie mają na celu naruszenia art.29 i art.7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Należy rozumieć to jako określenie wymaganych minimalnych parametrów użytkowych, funkcjonalnych i technicznych lub standardów jakościowych. 15. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. Zapłata za wykonane usługi nastąpi zgodnie ze wzorem umowy stanowiącej załącznik 6 do SIWZ. 16. Stosownie do art. 36a ust. 1 Pzp, Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 17. Zamawiający wskazuje czynności, których realizacja musi następować w ramach umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974r. - Kodeks pracy (tj.Dz.U. z 2015 poz. 1066 z późn. zm.) i definiuje je jako wszystkie czynności wykonywane w ramach świadczonych usług, chyba, że z odrębnych przepisów wynika, że czynności te mogą być wykonywane przez osoby zatrudnione na innej podstawie niż umowa o pracę. 18. Wykonawca na żądanie Zamawiającego obowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób, o których mowa powyżej. W związku z tym Wykonawca obowiązany jest ewidencjonować czas pracy tych osób ze wskazaniem tożsamości danej osoby, oraz czynności, które były wykonywane przez tą osobę w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży dowody zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, w terminie 3 dni roboczych. 19. Zamawiający może w każdym czasie zawiadomić Państwową Inspekcję Pracy celem przeprowadzenia kontroli, czy osoby wykonujące czynności, o których mowa w pkt. 17 są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 20. Załatwienie wszystkich formalności oraz wszelkie poniesione koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia leżą po stronie Wykonawcy. 21. Zamawiający oświadcza, że posiada zdolność płatniczą, gwarantującą terminowe regulowanie zobowiązań wobec Wykonawcy. 22. Wierzytelności, jakie mogą powstać przy realizacji niniejszej umowy u Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego, nie mogą być przedmiotem cesji (przelewu, sprzedaży) bez pisemnej zgody Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 75250000-3


Dodatkowe kody CPV: 75252000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 400000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DELPHINUS Sport Promotion Stowarzyszenie Rekreacyjno - Sportowe
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Macedońska 7 lok. 9
Kod pocztowy: 51-113
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 417884.36
Oferta z najniższą ceną/kosztem 417884.36
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 417884.36
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.