eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grębów › Zakup nowoczesnego sprzętu ICT i materiałów dydaktycznych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-30

Ogłoszenie nr 500067754-N-2017 z dnia 30-11-2017 r.

Gmina Grębów: Zakup nowoczesnego sprzętu ICT i materiałów dydaktycznych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Niniejsze postępowanie jest częścią projektu pn. "Przebudowa bazy sportowo-dydaktycznej na terenie gminy Grębów" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej nr VI "Spójność przestrzenna i społeczna", działania 6.4 Infrastruktura edukacyjna, poddziałania 6.4.3 Szkolnictwo ogólne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 613326-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Grębów, Krajowy numer identyfikacyjny 83040917500000, ul. Rynek 1, 39-410 Grębów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 15 8513764, 8112715, e-mail ug@grebow.com.pl, faks 158 112 805.
Adres strony internetowej (url): www.grebow.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup nowoczesnego sprzętu ICT i materiałów dydaktycznych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.12.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowego wyposażenia pracowni komputerowych, pracowni matematycznych i pracowni przyrodniczych oraz dostawa materiałów dydaktycznych do Zespołu Szkół w Stalach oraz do Filialnej Szkoły Podstawowe w Zapoledniku. 2. Zamówienie zostało podzielone na 3 części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części - od 1 do 3. 3. Całość przedmiotu zamówienia musi być dostarczona do miejsc przeznaczenia, tj. do Zespołu Szkół w Stalach i Filialnej Szkoły Podstawowej w Zapoledniku. 4. Zamawiający wymaga aby dostarczone wyposażenie i pomoce dydaktyczne były fabrycznie nowe. 5. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym określonym przez zamawiającego. 6. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony do miejsc przeznaczenia w oryginalnych opakowaniach fabrycznych wraz z kompletem standardowej dokumentacji dla użytkownika. 7. Wskazana poniżej specyfikacja techniczna wymaganych urządzeń i pomocy dydaktycznych określa parametry minimalne. 8. Ewentualne wskazanie w SIWZ znaków towarowych, patentów i miejsca pochodzenia jest uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i ma na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu dostawy z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący; w związku z powyższym wykonawcy mogą składać oferty równoważne do przedmiotu zamówienia przedstawionego niżej. 9. Zamawiający informuje, że na podstawie art. 83 ust. 1 pkt. 26 lit. a) ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. z 2017 r. poz. 1221 z późn. zm.) do sprzętu wskazanego w wierszu nr 1, 2, 12, 13 części I szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia należy zastosować stawkę 0%, gdyż jest przeznaczony do placówek oświatowych. Załącznik nr 7 do niniejszej siwz stanowi zamówienie i zaświadczenie wymagane do zastosowania stawki Vat 0% do dostawy sprzętu wskazanego w wierszu nr 1, 2, 12, 13 części I w ust. 10 niniejszego rozdziału. 10. Zakres dostawy: Część I: a) stacja robocza z systemem operacyjnym - 38 szt. b) monitor z głośnikami - 38 szt. c) klawiatura - 38 szt. d) myszka - 38 szt. e) listwa zasilająca - 38 szt. f) pakiet biurowy - 45 szt. g) program antywirusowy - 45 szt. h) słuchawki z mikrofonem - 38 szt. i) laptop - 7 szt. j) dysk zewnętrzny - 2 szt. k) zasilacz awaryjny UPS - 10 szt. l) router - 1 szt. m) sumator sieci (switch) - 1 szt. n)okablowanie - 1 szt. Część II: a) projektor - 1 szt. b) ekran elektryczny sufitowy - 1 szt. c) wizualizer - 1 szt. d) tablica sucho ścieralna - 1 szt. e) telewizor LED - 2 szt. Część III: a) waga metalowa duża - 2 szt. b) Zestaw odważników - 2 szt. c) Aktywne kostki - 4 szt. d) Program multimedialny - tabliczka mnożenia - 2 szt. e) Mikroskop z kamerą - 1 szt. f) Program multimedialny - Przyroda - 2 szt. g) Modele układu słonecznego - 2 szt. h) Program multimedialny - Drzewa Polski - 2 szt. i) Stoliki pod komputer dla dzieci z klas I-III - 18 szt. j) Krzesła dla dzieci z klas I-III - 18 szt. 11. Szczegółowy opis parametrów sprzętu i urządzeń znajduje się w rozdziale III ust. 10 siwz. 12.W sytuacji gdy w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załącznikach do siwz użyto nazw własnych, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych o parametrach technicznych, użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1


Dodatkowe kody CPV: 30213000-5, 30213100-6, 48000000-8, 39162110-9, 39162100-6, 38510000-3, 32320000-2, 39160000-1, 48520000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: CZĘŚĆ I - Zakup nowoczesnego sprzętu ICT i materiałów dydaktycznych (dostawa i montaż wraz z konfiguracją wyposażenia pracowni komputerowych oraz szkoleniem pracowników)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 168626.03
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Informatyki INFOMECH Janusz Mizera
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Okulickiego 95
Kod pocztowy: 37-450
Miejscowość: Stalowa Wola
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 162195.24
Oferta z najniższą ceną/kosztem 162195.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 193568.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: CZĘŚĆ II - Zakup nowoczesnego sprzętu ICT i materiałów dydaktycznych (dostawa projektorów, ekranów, tablic, telewizora wraz z montażem i konfiguracją urządzeń oraz przeszkoleniem pracowników)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 50779.18
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Informatyki INFOMECH Janusz Mizera
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Okulickiego 95
Kod pocztowy: 37-450
Miejscowość: Stalowa Wola
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 54120.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 54120.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 54120.00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: CZĘŚĆ III - Zakup nowoczesnego sprzętu ICT i materiałów dydaktycznych (dostawa i montaż pomocy dydaktycznych i sprzętu)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 14553.01
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: CZĘŚĆ III - Zakup nowoczesnego sprzętu ICT i materiałów dydaktycznych (dostawa i montaż pomocy dydaktycznych i sprzętu)
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Okulickiego 95
Kod pocztowy: 37-450
Miejscowość: Stalowa Wola
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 33087.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 33087.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 33087.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.