To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-11-30
Ogłoszenie nr 500067754-N-2017 z dnia 30-11-2017 r.
Gmina Grębów: Zakup nowoczesnego sprzętu ICT i materiałów dydaktycznych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Niniejsze postępowanie jest częścią projektu pn. "Przebudowa bazy sportowo-dydaktycznej na terenie gminy Grębów" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej nr VI "Spójność przestrzenna i społeczna", działania 6.4 Infrastruktura edukacyjna, poddziałania 6.4.3 Szkolnictwo ogólne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 613326-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Grębów, Krajowy numer identyfikacyjny 83040917500000,
ul. Rynek
1,
39-410
Grębów, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
15 8513764, 8112715, e-mail
ug@grebow.com.pl, faks
158 112 805.
Adres strony internetowej (url): www.grebow.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup nowoczesnego sprzętu ICT i materiałów dydaktycznych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.12.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowego wyposażenia pracowni komputerowych, pracowni matematycznych i pracowni przyrodniczych oraz dostawa materiałów dydaktycznych do Zespołu Szkół w Stalach oraz do Filialnej Szkoły Podstawowe w Zapoledniku. 2. Zamówienie zostało podzielone na 3 części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części - od 1 do 3. 3. Całość przedmiotu zamówienia musi być dostarczona do miejsc przeznaczenia, tj. do Zespołu Szkół w Stalach i Filialnej Szkoły Podstawowej w Zapoledniku. 4. Zamawiający wymaga aby dostarczone wyposażenie i pomoce dydaktyczne były fabrycznie nowe. 5. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym określonym przez zamawiającego. 6. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony do miejsc przeznaczenia w oryginalnych opakowaniach fabrycznych wraz z kompletem standardowej dokumentacji dla użytkownika. 7. Wskazana poniżej specyfikacja techniczna wymaganych urządzeń i pomocy dydaktycznych określa parametry minimalne. 8. Ewentualne wskazanie w SIWZ znaków towarowych, patentów i miejsca pochodzenia jest uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i ma na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu dostawy z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący; w związku z powyższym wykonawcy mogą składać oferty równoważne do przedmiotu zamówienia przedstawionego niżej. 9. Zamawiający informuje, że na podstawie art. 83 ust. 1 pkt. 26 lit. a) ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. z 2017 r. poz. 1221 z późn. zm.) do sprzętu wskazanego w wierszu nr 1, 2, 12, 13 części I szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia należy zastosować stawkę 0%, gdyż jest przeznaczony do placówek oświatowych. Załącznik nr 7 do niniejszej siwz stanowi zamówienie i zaświadczenie wymagane do zastosowania stawki Vat 0% do dostawy sprzętu wskazanego w wierszu nr 1, 2, 12, 13 części I w ust. 10 niniejszego rozdziału. 10. Zakres dostawy: Część I: a) stacja robocza z systemem operacyjnym - 38 szt. b) monitor z głośnikami - 38 szt. c) klawiatura - 38 szt. d) myszka - 38 szt. e) listwa zasilająca - 38 szt. f) pakiet biurowy - 45 szt. g) program antywirusowy - 45 szt. h) słuchawki z mikrofonem - 38 szt. i) laptop - 7 szt. j) dysk zewnętrzny - 2 szt. k) zasilacz awaryjny UPS - 10 szt. l) router - 1 szt. m) sumator sieci (switch) - 1 szt. n)okablowanie - 1 szt. Część II: a) projektor - 1 szt. b) ekran elektryczny sufitowy - 1 szt. c) wizualizer - 1 szt. d) tablica sucho ścieralna - 1 szt. e) telewizor LED - 2 szt. Część III: a) waga metalowa duża - 2 szt. b) Zestaw odważników - 2 szt. c) Aktywne kostki - 4 szt. d) Program multimedialny - tabliczka mnożenia - 2 szt. e) Mikroskop z kamerą - 1 szt. f) Program multimedialny - Przyroda - 2 szt. g) Modele układu słonecznego - 2 szt. h) Program multimedialny - Drzewa Polski - 2 szt. i) Stoliki pod komputer dla dzieci z klas I-III - 18 szt. j) Krzesła dla dzieci z klas I-III - 18 szt. 11. Szczegółowy opis parametrów sprzętu i urządzeń znajduje się w rozdziale III ust. 10 siwz. 12.W sytuacji gdy w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załącznikach do siwz użyto nazw własnych, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych o parametrach technicznych, użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV: 30213000-5, 30213100-6, 48000000-8, 39162110-9, 39162100-6, 38510000-3, 32320000-2, 39160000-1, 48520000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I - Zakup nowoczesnego sprzętu ICT i materiałów dydaktycznych (dostawa i montaż wraz z konfiguracją wyposażenia pracowni komputerowych oraz szkoleniem pracowników) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
168626.03
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Informatyki INFOMECH Janusz Mizera
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
162195.24
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II - Zakup nowoczesnego sprzętu ICT i materiałów dydaktycznych (dostawa projektorów, ekranów, tablic, telewizora wraz z montażem i konfiguracją urządzeń oraz przeszkoleniem pracowników) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
50779.18
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Informatyki INFOMECH Janusz Mizera
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
54120.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: CZĘŚĆ III - Zakup nowoczesnego sprzętu ICT i materiałów dydaktycznych (dostawa i montaż pomocy dydaktycznych i sprzętu) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
14553.01
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: CZĘŚĆ III - Zakup nowoczesnego sprzętu ICT i materiałów dydaktycznych (dostawa i montaż pomocy dydaktycznych i sprzętu)
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
33087.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa modeli anatomicznych w podziale na pakiety
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej III
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych dla Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych, komputerów przenośnych oraz tablic interaktywnych
- Dostawa systemu zarządzającego trybami obsługi pacjenta w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym (TOPSOR) wraz z systemem segregacji medycznej i kardiomonitorem w SP ZOZ Łapach
- Dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych na salach podlegających modernizacji w sądach okręgu kaliskiego
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.