eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Przebudowa istniejącego budynku "D" warsztatowo - laboratoryjnego dla potrzeb laboratoryjnych Centrum Badań Molekularnych i Makromolekularnych PAN w Łodzi przy ulicy Sienkiewicza 112

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-28

Ogłoszenie nr 500067743-N-2018 z dnia 28-03-2018 r.

Centrum Badań Molekularnych i Makromolekularnych Polskiej Akademii Nauk: Przebudowa istniejącego budynku "D" warsztatowo - laboratoryjnego dla potrzeb laboratoryjnych Centrum Badań Molekularnych i Makromolekularnych PAN w Łodzi przy ulicy Sienkiewicza 112

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 512684-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500032954-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centrum Badań Molekularnych i Makromolekularnych Polskiej Akademii Nauk, Krajowy numer identyfikacyjny 32651700000, ul. ul. Sienkiewicza 112, 90363 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 426 847 113, e-mail jotom@bilbo.cbmm.lodz.pl, faks 42 680 32 61.
Adres strony internetowej (url): www.cbmm.lodz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Polska Akademia Nauk

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa istniejącego budynku "D" warsztatowo - laboratoryjnego dla potrzeb laboratoryjnych Centrum Badań Molekularnych i Makromolekularnych PAN w Łodzi przy ulicy Sienkiewicza 112

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DT-28/Rb/"D"II/1/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem postępowania jest przebudowa istniejącego budynku "D" warsztatowo - laboratoryjnego dla potrzeb laboratoryjnych Centrum Badań Molekularnych i Makromolekularnych PAN w Łodzi przy ulicy Sienkiewicza 112 (działka nr 95/64 w obrębie S-9). 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie modernizacyjnych robót budowlanych, instalacyjnych, sanitarnych, wod - kan. - co, sprężonego powietrza, instalacyjnych klimatyzacji i wentylacji, instalacyjnych elektrycznych w układzie TN - S sieci 230/400V, sieci komputerowej, telefonicznej w pomieszczeniach: pracowni spektrometrów NMR, pomieszczeniu socjalnym, w-c męskim i damskim, korytarza, pomieszczenia sprężarki powietrza oraz w pomieszczeniach biurowych z przedsionkiem mieszczącym się w południowo-zachodniej części budynku "D". Prace aranżacyjne prowadzone będą na powierzchni około 198,32 m2. Szczegółowy opis zakresu wykonywanych robót stanowiących opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1)Dokumentacja projektowa - załącznik nr 9 do SIWZ: - projekt architektury, - projekt konstrukcji, - projekt instalacji wod.- can.- co i sprężonego powietrza, - projekt branża elektrycznej i teletechnicznej, - projekt instalacji wentylacji i klimatyzacji. 2)przedmiary robót - załącznik nr 10 do SIWZ, 3)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowalnych - załącznik nr 11 do SIWZ. 4.Roboty budowlane będą prowadzone w czynnym obiekcie. Wykonawca powinien uwzględnić wynikające stąd ograniczenia i konieczność wykonania dodatkowych zabezpieczeń. Roboty powinny być prowadzone w sposób jak najmniej uciążliwy dla innych użytkowników nieruchomości. 5.Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowalne i wbudowane materiały. W przypadku zaoferowania dłuższego okresu gwarancji Wykonawca otrzyma dodatkowe punkty (Kryteria oceny ofert opisane w rozdziale XVIII SIWZ). Okres gwarancji na zamontowane urządzenia zgodny jest z okresem gwarancji producenta. Zamawiający wymaga podania czasu usunięcia usterki/awarii liczonego w dniach roboczych od chwili zgłoszenia do chwili oddania do użytku bez względu na rodzaj uszkodzenia. Wykonawca może otrzymać dodatkowe punkty w przypadku zaoferowania jak najkrótszego czasu usunięcia usterki/awarii (Kryteria oceny ofert opisane w rozdziale XVIII SIWZ). 6.Wymagania związane z realizacją zamówienia dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: 1)Na podstawie art. 29 ust. 3a w/w ustawy Zamawiający określa, iż wszelkie czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia na terenie budowy, mają być wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub jego Podwykonawców na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób wykonujących czynności polegające na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r. poz. 108) tj. pracowników fizycznych pracujących pod nadzorem osoby kierującej ze strony Wykonawcy, bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót w siedzibie Zamawiającego. Wymóg nie dotyczy m. in. kierownika budowy, kierowników robót, dostawców materiałów budowlanych. 2)W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a)żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów i dokonywania ich oceny, b)żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów, c)przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3)W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób, o których mowa w pkt. 6 ppkt. 1): a)oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: - dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, - datę złożenia oświadczenia, - wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, - rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; b)poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c)zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d)poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 4)Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób, o których mowa w pkt. 6 ppkt. 1) Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób, o których mowa w pkt. 6 ppkt. 1). 5)W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 7.W przypadku wystąpienia w dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust.1 pkt 2 oraz ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza się rozwiązania równoważne. Jeżeli Wykonawca proponuje rozwiązania wykonania przedmiotu zamówienia równoważne w stosunku do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych wymaganych w opisie przedmiotu zamówienia obowiązany jest udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą środków, o których mowa w art. 30b ust. 1 ustawy, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. 8.Jeżeli Wykonawca w miejsce określonych w opisie przedmiotu zamówienia wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 1 ustawy oferuje rozwiązania zgodne z Polską Normą przenoszącą normę europejską, normami innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącymi normy europejskie, z europejską aprobatą techniczną, ze wspólną specyfikacją techniczną, z normą międzynarodową lub z systemem referencji technicznych ustanowionym przez europejski organ normalizacyjny, jeżeli te normy, aprobaty, specyfikacje i systemy referencji technicznych dotyczą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności określonych przez zamawiającego obowiązany jest udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą środków, o których mowa w art. 30b ust. 1 ustawy, że obiekt budowlany, dostawa lub usługa, spełniają wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez zamawiającego. 9.Stosownie do art. 29 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przedmiot zamówienia w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych został określony w dokumentacji projektowej, o które mowa w pkt.3 ppk1 niniejszego rozdziału. 10.Szczegółowy zakres obowiązków i warunki wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45214630-5


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45300000-0, 45453000-7, 45400000-1, 45300000-0, 45310000-3, 45330000-9, 45331000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 597560.98
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PBHU PRIMBUD inż. Stafan Szewczyk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Tęczowa 17
Kod pocztowy: 91-502
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 684340
Oferta z najniższą ceną/kosztem 684340
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 898855.06
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.