eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kluczbork › Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 4.000.000,00 zł zaplanowanego w budżecie Gminy Kluczbork na 2018 rok

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-28

Ogłoszenie nr 500067625-N-2018 z dnia 28-03-2018 r.

Gmina Kluczbork: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 4.000.000,00 zł zaplanowanego w budżecie Gminy Kluczbork na 2018 rok

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 517445-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500036643-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kluczbork, Krajowy numer identyfikacyjny 52570200000, ul. ul. Katowicka 1, 46200 Kluczbork, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 774 183 864, e-mail um@kluczbork.pl, faks 077 418 22 30.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.kluczbork.eu/redir,przetargi

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 4.000.000,00 zł zaplanowanego w budżecie Gminy Kluczbork na 2018 rok

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje "Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 4.000.000,00 zł zaplanowanego w budżecie Gminy Kluczbork na 2018 rok". Zakres przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca udzieli Zamawiającemu długoterminowego kredytu w walucie polskiej w kwocie 4.000.000,00 zł (słownie: cztery miliony złoty i 00/100) 2. Okres kredytowania: a)Termin wypłaty kredytu w jednej transzy: - dnia 03 kwietnia 2018 r. - 4.000.000,00 zł Uwaga: termin i kwota może ulec zmianie w zależności od sytuacji finansowej Zamawiającego. b) Spłata kredytu I rata do dnia 31 marca 2021 w kwocie 125 000,00 zł, II rata do dnia 30 czerwca 2021 w kwocie 125 000,00 zł, III rata do dnia 30 września 2021 w kwocie 125 000,00 zł, IV rata do dnia 31 grudnia 2021 w kwocie 125 000,00 zł, V rata do dnia 31 marca 2022 w kwocie 125 000,00 zł, VI rata do dnia 30 czerwca 2022 w kwocie 125 000,00 zł, VII rata do dnia 30 września 2022 w kwocie 125 000,00 zł, VIII rata do dnia 31 grudnia 2022 w kwocie 125 000,00 zł, IX rata do dnia 31 marca 2023 w kwocie 250 000,00 zł, X rata do dnia 30 czerwca 2023 w kwocie 250 000,00 zł, XI rata do dnia 30 września 2023 w kwocie 250 000,00 zł, XII rata do dnia 31 grudnia 2023 w kwocie 250 000,00 zł, XIII rata do dnia 31 marca 2024 w kwocie 250 000,00 zł, XIV rata do dnia 30 czerwca 2024 w kwocie 250 000,00 zł, XV rata do dnia 30 września 2024 w kwocie 250 000,00 zł, XVI rata do dnia 31 grudnia 2024 w kwocie 250 000,00 zł, XVII rata do dnia 31 marca 2025 w kwocie 250 000,00 zł, XVIII rata do dnia 30 czerwca 2025 w kwocie 250 000,00 zł, XIX rata do dnia 30 września 2025 w kwocie 250 000,00 zł, XX rata do dnia 31 grudnia 2025 w kwocie 250 000,00 zł. Uwaga: terminy i kwoty mogą ulec zmianie w zależności od sytuacji finansowej Zamawiającego. 3. Wykonawca jest zobowiązany do skalkulowania i podania w ofercie następujących stawek: - stopy procentowej WIBOR 1 M na dzień 31.01.2018 r. - marży banku - prowizji przygotowawczej nie większej niż 12.000,00 zł. 4. Odsetki naliczane i spłacane od kredytu comiesięcznie, nie później niż 15 dnia miesiąca za miesiąc poprzedni. Odsetki od kredytu nie większe niż WIBOR 1 m + marża. Odsetki naliczane począwszy od 03.04.2018 r. 5. Forma zabezpieczenia kredytu - własny weksel In blanco wraz z deklaracją wekslową podpisaną miedzy innymi przez skarbnika. 6. Ilość transz wypłaty kredytu: 1 transza Uwagi: termin i kwota może ulec zmianie w zależności od sytuacji finansowej Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 702000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Gospodarstwa Krajowego
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Jerozolimskie 7
Kod pocztowy: 00-955
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 557940.05
Oferta z najniższą ceną/kosztem 557940.05
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 805074.66
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.