To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-11-29
Ogłoszenie nr 500067115-N-2017 z dnia 29-11-2017 r.
Zakład Gospodarki Komunalnej: "Opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego terenów położonych w Środzie Wielkopolskiej przy ul. Fabrycznej i ul. Zaniemyskiej"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 592502-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Gospodarki Komunalnej, Krajowy numer identyfikacyjny 30047861400000,
ul. ul. Daszyńskiego
5,
63000
Środa Wielkopolska, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
0048 502 588 999, 61 28 70 255, e-mail
plocinski@zgk-sroda.pl, faks
612 870 255.
Adres strony internetowej (url): www.zgk-sroda.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego terenów położonych w Środzie Wielkopolskiej przy ul. Fabrycznej i ul. Zaniemyskiej"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZGK/15/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja zamówienia pn. "Opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego terenów położonych w Środzie Wielkopolskiej przy ul. Fabrycznej i ul. Zaniemyskiej" podzielonego na dwie części. 2. Nazwa i kody wg Wspólnego Słownika Zamówień: Kod CPV: 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego Usługi planowania przestrzennego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego terenów położonych w Środzie Wielkopolskiej przy ul. Fabrycznej i ul. Zaniemyskiej do etapu przekazania projektu planu do opiniowania i uzgadniania włącznie, podzielone na dwie części: 3.1 Część I 3.1.1 Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów położonych w Środzie Wielkopolskiej przy ul. Fabrycznej do etapu przekazania projektu planu do opiniowania i uzgadniania włącznie. 3.1.2 Opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko oraz prognozy skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego. 3.1.3 Opracowanie podstawowego opracowania ekofizjologicznego. 3.1.4 Granica terenu objętego planem została określona na załączniku graficznym do Uchwały nr L/838/2017 Rady Miejskiej w Środzie Wielkopolskiej z dnia 31 sierpnia 2017 r., stanowiącej Załącznik nr 7 do SIWZ. 3.2 Część II 3.2.1 Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów położonych w Środzie Wielkopolskiej, przy ul. Zaniemyskiej do etapu przekazania projektu planu do opiniowania i uzgadniania. 3.2.2 Opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko oraz prognozy skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego. 3.1.3 Opracowanie podstawowego opracowania ekofizjologicznego. 3.1.4 Granica terenu objętego planem została określona na załączniku graficznym do Uchwały nr L/839/2017 Rady Miejskiej w Środzie Wielkopolskiej z dnia 31 sierpnia 2017 r., stanowiącej Załącznik nr 8 do SIWZ. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne części zamówienia. Wykonawca może złożyć oferty na wszystkie części zamówienia lub na wybraną jego część. Stosownie do art. 36aa ust.4 ustawy Pzp Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy. 5. Umowa zostanie podpisana z wybranym Wykonawcą lub wybranymi wykonawcami w przypadku wyboru różnych Wykonawców na poszczególne części zamówienia. 6. Ilekroć w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia jest mowa o ofercie należy przez to rozumieć ofertę oddzielnie dla każdej części zamówienia o której mowa w Dziale III SIWZ. 7. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: Projektowanie i planowanie przestrzenne 8. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 7 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 9. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 7 czynności w trakcie realizacji zamówienia: o oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; o poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; o zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; o poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 10. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 7 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 7 czynności. 11. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 71410000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: "Opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego terenów położonych w Środzie Wielkopolskiej przy ul. Fabrycznej i ul. Zaniemyskiej" - część I |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8049.00
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Andrzej Jagucki prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Andrzej Jagucki "JAGABUDEX-PROJEKT"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9900.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: "Opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego terenów położonych w Środzie Wielkopolskiej przy ul. Fabrycznej i ul. Zaniemyskiej" - część II |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9600.00
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Magdalena Kalinowska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Pracownia Urbanistyczna "PLAN 21" Magdalena Kalinowska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
11808.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŚRODY WIELKOPOLSKIEJ
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Lipie oraz opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla całego obszaru gminy Lipie
- Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w gminie Kobierzyce - z podziałem na 9 części
- Opracowanie projektu planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego Gminy Jeżowe
- "Opracowanie projektu planu ogólnego gminy Murowana Goślina"
- OPRACOWANIE PLANU OGÓLNEGO ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO DLA GMINY SZCZUROWA
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Strzelce Krajeńskie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.