eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › DOSTAWY - Dostawa regałów przesuwnych do archiwum Sądu Rejonowego w Zawierciu, wraz z montażem

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-11-29

Ogłoszenie nr 500067053-N-2017 z dnia 29-11-2017 r.

Częstochowa: DOSTAWY - Dostawa regałów przesuwnych do archiwum Sądu Rejonowego w Zawierciu, wraz z montażem
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 598828-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500063307-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Częstochowie, Krajowy numer identyfikacyjny 57157600000, ul. ul. Dąbrowskiego , 42200 Częstochowa, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 34 36 84 430, e-mail przetargi@czestochowa.so.gov.pl, faks 34 36 84 440.
Adres strony internetowej (url): http://czestochowa.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: SĄD

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWY - Dostawa regałów przesuwnych do archiwum Sądu Rejonowego w Zawierciu, wraz z montażem

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IR-260-08.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu są dostawy regałów przesuwnych do pomieszczeń nr 004, 005 i 006 archiwum Wydziału Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Zawierciu, zlokalizowanego w Zawierciu przy ul. Paderewskiego 12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie określonym powyżej stanowi opis wymagań technicznych regałów - załącznik nr 1 do SIWZ oraz rysunek rozmieszczenia regałów - załącznik nr 1.1. do SIWZ. 2) Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu prowadzenia robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu. Dokonanie wizji lokalnej możliwe będzie o wcześniejszym, telefonicznym uzgodnieniu terminu wizji; nr telefonu, pod którym należy uzgadniać termin wizji lokalnej: 34 368 44 60. 3) Dostarczone w ramach umowy regały winny być nieużywane, nieregenerowane, nienaprawiane, niefabrykowane, fabrycznie nowe. 4) GWARANCJA I RĘKOJMIA - wymagane minimalne warunki a) Uprawnienia z tytułu udzielonych gwarancji i rękojmi przysługiwać będą Beneficjentowi, b) Wykonawca jest w pełni odpowiedzialny wobec Beneficjenta za wady dostarczonych regałów oraz wykonanych prac montażowych, zmniejszające ich wartość lub użyteczność ze względu na cel w umowie określony, a w szczególności odpowiada za wady powstałe wskutek niezgodności z obowiązującymi normami i przepisami techniczno - budowlanymi. c) Wykonawca zobowiązany będzie udzielić na dostarczone i zamontowane regały gwarancji i rękojmi na okres minimum 36 miesięcy - maksymalnie 72 miesiące (kryterium oceniane - maksymalna ocenia długość okresu gwarancji i rękojmi: 72 miesiące), licząc od dnia podpisania protokołu odbioru regałów i prac montażowych. d) Beneficjent zobowiązany będzie do niezwłocznego zawiadamiania Wykonawcy o stwierdzonych wadach. Zgłoszenie reklamacji powinno następować nie później niż na 14 (czternaście) dni od dnia wykrycia wady. Zgłoszenie może nastąpić, faksem, e-mailem lub korespondencyjnie i powinno wskazywać rodzaj stwierdzonej wady. e) Wykonawca zobowiązany będzie do usuwania zgłoszonych wad w terminie 14 (czternaście) dni od dnia zgłoszenia reklamacji, chyba że strony ustalą inny termin na piśmie. f) Wykonawca zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu, najpóźniej do dnia podpisania odbioru końcowego, pisemne gwarancje udzielone przez producenta regałów, o ile zostały one udzielone. Dokumenty te zostaną przekazane przez Zamawiającego Beneficjentowi, za potwierdzeniem. 5) Warunkiem dokonania odbioru końcowego jest przedłożenie przez Wykonawcę dokumentacji dotyczącej wykorzystanych materiałów, dokumentów gwarancji udzielonych przez producentów materiałów i urządzeń użytych do wykonania umowy, wszelkich certyfikatów, deklaracji, zezwoleń i dopuszczeń wymaganych przez prawo dla prawidłowego korzystania z dostarczonych regałów oraz instrukcji obsługi regałów. Zamawiający nie przewiduje odbiorów częściowych. 6) Pozostałe szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawiera projekt umowy, która zostanie zawarta z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w niniejszym postępowaniu. Ww. projekt umowy stanowi treść ust. 12.1. Rozdziału IV SIWZ. 7) Wspólny słownik zamówień CPV: 39.13.11.00 - Regały archiwalne - Regały archiwalne 8) Wymagany termin wykonania zamówienia: 14 dni od dnia przekazania miejsca montażu regałów. Miejsca montażu zostanie przekazane nie wcześniej niż 01 grudnia 2017 r. jednak nie później niż 08 grudnia br. 9) Dodatkowe wymagania Zamawiającego, związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 9)1. Zamawiający nie zastrzega wykonania części zamówienia siłami własnymi Wykonawcy. 9)2. Zamawiający dopuszcza wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców.


II.4) Główny kod CPV: 39131100-0
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin realizacji umowy - 14 dni od dnia przekazania miejsca montażu regałów. Przekazanie miejsca montażu regałów nastąpi nie wcześniej niż 01 grudnia 2017 r., jednak nie później niż 08 grudnia 2017 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
23/11/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zmniejszenie liczby metrów bieżących regałów oraz proporcjonalne zmniejszenie wartości zawartej umowy

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Przyczyną zmiany umowy była wada dokumentacji projektowej aranżacji pomieszczeń archiwum

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.