Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2017-11-29
Ogłoszenie nr 500066980-N-2017 z dnia 29-11-2017 r.
Kraków:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 623387-N-2017
Data: 28-11-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 27578300000,
ul. Plac Matejki
13,
31157
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
122 992 041, e-mail
zp@asp.krakow.pl, faks
124 226 566.
Adres strony internetowej (url): www.asp.krakow.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
II
Punkt:
4
W ogłoszeniu jest:
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa sprzętu komputerowego dla Pracowni Filmu Animowanego Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, z podziałem na 11 części, w tym: Część nr 1 - Dysk zewnętrzny 1TB, Komputer przenośny 13" Część nr 2 - Drukarka 3D LPD, Karta SDHC 32GB Część nr 3 - Mysz i klawiatura bezprzewodowa, Przewodowy Manipulator optyczny, Tablet 2 generacji 12,9 cala, Rysik do tabletu, Zasilacz o mocy 85 W, Przenośny dysk twardy, Slider kamerowy, Kran karbonowy, Klatka operatorska, Panele boczne, Torba na komputer przenośny Część nr 4 - Interaktywny ekran piórkowy LCD 13" z futerałem ochronnym Część nr 5 - Komputery przenośne, Adapter, Sensor Część nr 6 - Dysk wewnętrzny 275GB Część nr 7- Pamięć DDR3 8GB Część nr 8 - Obiektyw 24mm, filtr UV 82mm Część nr 9 - Przenośny dysk twardy 2TB Część nr 10 - Projektor Część nr 11 - Kabel HDMI 1,5m, Kabel HDMI 3m, Kabel USB C - USB A, Przedłużki USB A 2 m, przedłużka USB A 5m Miejsce dostawy sprzętu dla poszczególnych części i wchodzących w ich skład elementów (zestawów) zostało wskazane tabeli pn. Opis parametrów technicznych, w załączniku nr 1A do SIWZ - formularz cenowo-przedmiotowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja postępowania - SIWZ (wraz z załącznikami), w w szczególności załącznik nr 1A do SIWZ Formularz cenowo - przedmiotowyoraz załącznik nr 4 do SIWZ - wzór umowy.
W ogłoszeniu powinno być:
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa sprzętu komputerowego i fotograficznego dla jednostek organizacyjnych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, z podziałem na 13 części, w tym: Część nr 1 - Dysk zewnętrzny 1TB, Komputer przenośny 13" Część nr 2 - Drukarka 3D LPD, Karta SDHC 32GB Część nr 3 - Mysz i klawiatura bezprzewodowa, Przewodowy Manipulator optyczny, Tablet 2 generacji 12,9 cala, Rysik do tabletu, Zasilacz o mocy 85 W, Przenośny dysk twardy, Slider kamerowy, Kran karbonowy, Klatka operatorska, Panele boczne, Torba na komputer przenośny Część nr 4 - Interaktywny ekran piórkowy LCD 13" z futerałem ochronnym Część nr 5 - Komputery przenośne, Adapter, Sensor Część nr 6 - Dysk wewnętrzny 275GB Część nr 7- Pamięć DDR3 8GB Część nr 8 - Obiektyw 24mm, filtr UV 82mm Część nr 9 - Przenośny dysk twardy 2TB Część nr 10 - Projektor Część nr 11 - Kabel HDMI 1,5m, Kabel HDMI 3m, Kabel USB C - USB A, Przedłużki USB A 2 m, przedłużka USB A 5m, część nr 12 - komputer przenośny, część nr 13 - komputer stacjonarny, monitor LED 24" Miejsce dostawy sprzętu dla poszczególnych części i wchodzących w ich skład elementów (zestawów) zostało wskazane tabeli pn. Opis parametrów technicznych, w załączniku nr 1A do SIWZ - formularz cenowo-przedmiotowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja postępowania - SIWZ (wraz z załącznikami), w w szczególności załącznik nr 1A do SIWZ Formularz cenowo - przedmiotowyoraz załącznik nr 4 do SIWZ - wzór umowy.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV
Punkt:
6
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-12-06, godzina: 10:00,
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-12-07, godzina: 10:00,
II.2) Tekst, który należy dodać
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji:
IV
Punkt:
6.2
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: język polski
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wykonanie hali namiotowej wraz z wewnętrznymi instalacjami w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Wykonanie posadowienia pod namiot magazynowy na terenie ZPD CEBEA, ul. Z. Krasińskiego 29, Bochnia"
- Zakup i dostawa sprzętu aparaturowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Zorganizowanie i przeprowadzenie wyjazdu szkoleniowo - integracyjnego dla osób pełniących funkcję rodziny zastępczej zawodowej.
- Zakup i dostawa materiałów do utrzymania czystości II
- Dostawy materiałów terapeutycznych - ZP-15/24
- Dostawa przenośnego systemu detekcji promieniowania jonizującego wraz z oprogramowaniem dla WEiP- DE-dzp.272-201/24
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.