eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wołomin › Wykonanie przebudowy istniejącego lokalu użytkowego wraz z aranżacją wnętrz oraz wyposażeniem na potrzeby miejsca spotkań wołomińskich seniorów w ramach zadania inwestycyjnego pn. Adaptacja lokalu przy ul. Legionów 31a w Wołominie na potrzeby spotkań dla wołomińskich seniorów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-29

Ogłoszenie nr 500066885-N-2017 z dnia 29-11-2017 r.

Gmina Wołomin: Wykonanie przebudowy istniejącego lokalu użytkowego wraz z aranżacją wnętrz oraz wyposażeniem na potrzeby miejsca spotkań wołomińskich seniorów w ramach zadania inwestycyjnego pn. Adaptacja lokalu przy ul. Legionów 31a w Wołominie na potrzeby spotkań dla wołomińskich seniorów

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 601319-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Wołomin, Krajowy numer identyfikacyjny 1326964000000, ul. ul. Ogrodowa 4, 05200 Wołomin, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 633 000, e-mail przetargi@wolomin.org, faks 227 633 066.
Adres strony internetowej (url): www.wolomin.org; http://wolomin.bip.net.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie przebudowy istniejącego lokalu użytkowego wraz z aranżacją wnętrz oraz wyposażeniem na potrzeby miejsca spotkań wołomińskich seniorów w ramach zadania inwestycyjnego pn. Adaptacja lokalu przy ul. Legionów 31a w Wołominie na potrzeby spotkań dla wołomińskich seniorów

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.49.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

W ramach zadania należy wykonać następujące zadania: - roboty rozbiórkowe ( częściowa rozbiórka ścian, rozbiórka posadzek z lastriko, stolarka okienna i drzwiowa); - wykonanie posadzek; - wykonanie ścianek działowych i nadproży; - wykonanie tynków wewnętrznych, okładzin ściennych i malowania; - montaż stolarki okiennej, naświetla, stolarki drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej, parapetów; - wykonanie zabudowy kartonowo - gipsowej i zamurowań; - dostawę wyposażenia (agd, rtv, meble), UWAGA: należy do wyceny przyjąć zamiast: stół ST-4 Harry - 4 szt., krzesło AT-3904 - 50 szt. stół bankietowy H-500 składany 200x100 - 10 szt., krzesło bankietowe M01S - 80 szt. oraz zakupić: wózek do przewożenia stołów, wózek do transportu krzeseł, zakup 8 szt. wieszaków; - przebudowę i rozbudowę instalacji wewnętrznych: wodociągowej, kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, wentylacji, gazu; - przebudowę i rozbudowę instalacji elektrycznych; - zgodnie z sugestią użytkownika przenieść pisuar z WC męskiego do WC dla niepełnosprawnych, a w tym miejscu zostawić WC dla kobiet; - wykonać kompletną dokumentację powykonawczą w 2 egzemplarzach, w zakresie umożliwiającym użytkowanie obiektu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 495787.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zaklad Remontowo - Budowlany CZARNACKI Konstanty Czarnacki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sieniewicza 5
Kod pocztowy: 07-100
Miejscowość: Węgrów
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 272005.30
Oferta z najniższą ceną/kosztem 272005.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 308700
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.