eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Mazowiecka › Remont i przebudowa pomieszczeń szkolnych w Zespole Szkół CKR w Starym Lubiejewie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-27

Ogłoszenie nr 500066737-N-2018 z dnia 27-03-2018 r.

Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Starym Lubiejewie: Remont i przebudowa pomieszczeń szkolnych w Zespole Szkół CKR w Starym Lubiejewie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 529670-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Starym Lubiejewie, Krajowy numer identyfikacyjny 9709200000, ul. ul. Klonowa 4, 07300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 48 2974532-66, e-mail zslubiejewo@op.pl, faks 48 2974532-66.
Adres strony internetowej (url): http://www.lubiejewo.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont i przebudowa pomieszczeń szkolnych w Zespole Szkół CKR w Starym Lubiejewie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZSCKR/PN/1/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres rzeczowy dla w/w zadania: 1. Nowe wejście do budynku szkoły 1. Demontaż okien 2.Rozebranie ściany podokiennej 3. Wykonanie filarka z cegły 4.Wykonanie ścianki wewnątrz do wysokości okien 5.Obsadzenie drzwi zewnętrznych z ciepłego aluminium szyba bezpieczna kolor brąz 6.Obsadzenie drzwi wewnętrznych z zimnego aluminium szyba bezpieczna-kolor brąz 7.Obsadzenie ścianki na murku z ciepłego aluminium szyba bezpieczna 8. Przeniesienie grzejnika i montaż zaworów 9. Wykonanie tynków gipsowych na suficie i pomurowanej ściance 10.Montaż opraw oświetleniowych i łączników 11. Wymiana posadzki na gres 12. Malowanie farbami silikonowymi 13. Obsadzenie daszka nad wejściem z poliwęglanu pięciokomorowego 2. Remont archiwum 1. Rozbiórka ścianki z płyty 2. Wykonanie nowej ścianki murowanej 3. Wykonanie tynków gipsowych na ścianach i sufitach 4. Wymiana instalacji elektrycznej wraz z wymianą lamp i łączników 5. Obsadzenie drzwi pochodzących z odzysku 6. Wymiana posadzki na gres 7. Obsadzenie okienka podawczego z szybą bezpieczną 8. Malowanie farbami silikonowymi 3. Przystosowanie sali lekcyjnej na szatnie 1. Wykucie drzwi z ościeżnicą i obsadzenie w pokoju dyrektora sala nr 2 2. Rozbiórka ścianki działowej 3. Demontaż i montaż opraw oświetleniowych 4. Wymiana parapetu 5. Demontaż i ponowny montaż grzejników 6. Uzupełnienie posadzki po rozebranej ściance 7. Wykonanie tynków gipsowych na sufitach i ścianach 8. Montaż łączników elektrycznych 9. Malowanie farbami silikonowymi 4. Remont pokoju nauczycielskiego 1. Wykonanie sufitu podwieszonego 2. Obniżenie kratek wentylacyjnych 3. Wymiana parapetów 4. Wykonanie ścianki murowanej z pustaka 24 cm 5. Wykonanie tynków cem-wap na pomurowanej ściance 6. Wykonanie gipsów na ścianach 7. Wykucie otworów w istniejącej ścianie 8. Obsadzenie 2 szt drzwi 9. Wymiana instalacji elektrycznej 10. Wymiana opraw oświetleniowych i łączników elektrycznych 11. Doprowadzenie instalacji wod-kan 12. Montaż zlewozmywaka na szafce 13. Montaż termy przepływowej 14. Malowanie farbami silikonowymi 5. Pokój dyrektora 1. Wykucie otworu na drzwi 2. Obsadzenie drzwi z obróbką obsadzenia 3. Malowanie farbami silikonowymi ściany z obsadzonymi drzwiami 4. Montaż termy przepływowej w sekretariacie

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45453000-7, 45111300-1, 45421000-4, 45430000-0, 45310000-3, 45330000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 67301.23
Waluta PL

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Remontów Ogólno - Budowlanych Wiesław Rudziński
Email wykonawcy: wieslaw.rudzinski@onet.pl
Adres pocztowy: ul. Zagłoby 20
Kod pocztowy: 07-300
Miejscowość: Ostrów Mazowiecka
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 63948.21
Oferta z najniższą ceną/kosztem 63948.21
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 99941.20
Waluta: PL

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.