eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sochaczew › Rozbudowa drogi powiatowej nr 3804W ulicy Trojanowskiej w Sochaczewie - Etap I

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-11-29

Ogłoszenie nr 500066696-N-2017 z dnia 29-11-2017 r.

Sochaczew: Rozbudowa drogi powiatowej nr 3804W ulicy Trojanowskiej w Sochaczewie - Etap I
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 47924-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 50312-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 73550-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg, Krajowy numer identyfikacyjny 75015216600000, ul. ul. Gwardyjska 10, 96500 Sochaczew, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 468 622 568, e-mail pwzdrog@poczta.onet.pl, faks 468 622 146.
Adres strony internetowej (url): http://pzd.sochaczew-powiat.bip.org.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa drogi powiatowej nr 3804W ulicy Trojanowskiej w Sochaczewie - Etap I

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

PZD.DT3.252.1.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi powiatowej nr 3804W ulicy Trojanowskiej w Sochaczewie na odcinku o długości 0,974 km od skrzyżowania z Al. 600-lecia do skrzyżowania z ul. Łąkową włącznie, gmina Miasto Sochaczew. Inwestycja realizowana jest ze środków pochodzących z Programu Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016 - 2019 oraz z budżetu Miasta Sochaczew i Powiatu Sochaczewskiego. Zakres robót obejmuje: - rozbudowę drogi na odcinku 974,0 mb, - budowę dwustronnych pasów rowerowych, - budowę jednostronnego dwukierunkowego ciągu pieszo-rowerowego, - budowę obustronnych chodników, - przebudowę 7 skrzyżowań, - budowę 4 zatok autobusowych z peronami, - budowę miejsca do kontroli pojazdów dla policji, - budowę nowej i przebudowę istniejącej kanalizacji deszczowej, - przebudowę istniejącego przepustu pod koroną drogi, - przebudowę kolizji elektroenergetycznych, wodociągowych i kanalizacji sanitarnej, - roboty drogowe w obrębie przejazdu kolejki wąskotorowej, - przeniesienie 2 kapliczek, - wykonanie jednostronnego pobocza, - wykonanie rowu przydrożnego, - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego oraz elementów bezpieczeństwa.


II.4) Główny kod CPV: 45233000-9
Dodatkowe kody CPV:

45200000-9,

45111000-8,

45100000-8

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Pierwotnie do dnia 31.10.2017 r. Aneksem nr 1 zmieniono termin do dnia 20.11.2017 r. Aneksem nr 2 zmieniono termin do dnia 28.11.2017 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Rozbudowa drogi powiatowej nr 3804W ulicy Trojanowskiej w Sochaczewie - Etap I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 25/04/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

P.H.U. PRIMA Bogdan Głuchowski, , Karwowo 8, 96-500, Sochaczew, kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 3404484.04 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
28/11/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zmianie uległa wysokość wynagrodzenia należnego wykonawcy z uwagi na wykonane roboty dodatkowe. 1. W zakresie kanalizacji deszczowej: a) wykonanie 3 studzienek ściekowych z wpustami i przykanalikami o długości 27 mb wraz z robotami ziemnymi, b) wykonanie włączenia nowej studni rurą kanalizacyjno-deszczową o długości 12 mb do istniejącego kanału deszczowego przy skrzyżowaniu z ul. Łąkową wraz z robotami ziemnymi, c) wymiana 12 szt. włazów na istniejących studniach kanalizacji deszczowej wraz z wymianą 2 szt. kręgów, płyt nastudziennych i pierścieni odciążających. 2. W zakresie robót drogowych: a) do ułożenia dodatkowego opornika na długości 100 mb.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
1. Na etapie realizacji, w trakcie wykonywania robót stwierdzono zły stan techniczny istniejących studni ściekowych. W celu prawidłowego odprowadzenia wód opadowych podjęto decyzję o ich wymianie wraz z przykanalikami. 2. Z uwagi na zmianę projektową polegającą na zmianie lokalizacji wlotu skrzyżowania w ul. Łąkowej zaistniała konieczność wybudowania nowej studni wraz z włączeniem do istniejącego kanału deszczowego. 3. Ze względu na zły stan techniczny włazów na istniejących studniach kanalizacji deszczowej podjęto decyzję o ich wymianie wraz z uszkodzonymi kręgami, płytami nastudziennymi i pierścieniami odciążającymi. 4. Dodatkowo zaistniała konieczność wykonania opornika wzdłuż jezdni przy poboczu o nawierzchni tłuczniowej na wysokości hurtowni materiałów budowlanych w celu wzmocnienia krawędzi jezdni z uwagi na duży ruch samochodów ciężarowych. 5. Wykonanie robót dodatkowych zlecono obecnemu wykonawcy ze względu na: - zmiana wykonawcy wiązałaby się z dodatkowymi kosztami dla zamawiającego, np. dużo droższe wykonawstwo spowodowane koniecznością stworzenia zaplecza robót "dodatkowego" wykonawcy; - powodowałaby niedogodność polegającą na przestoju robót wynikających z umowy podstawowej, ze względu na czas niezbędny do wyłonienia wykonawcy dla robót dodatkowych i wprowadzenia go na teren budowy, co z kolei mogłoby spowodować niedotrzymanie terminu przez wykonawcę umowy podstawowej; - wykonawca "podstawowy" musiałby wstrzymać wykonywanie części swoich robót, aby wykonawca robót dodatkowych mógł zakończyć swoje roboty; - wykonanie robót dodatkowych stało niezbędne do prawidłowego i zgodnego ze sztuką budowlaną wykonania robót wynikających z umowy podstawowej; - wartość robót dodatkowych wynosi 43 133,95 zł, co stanowi 0,01% wartości umowy podstawowej, a więc nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowy. 6. Jednocześnie spełnione zostały przesłanki art. 144 ust. 1 pkt 1 Pzp - zamawiający w ogłoszeniu o zamówieniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia przewidział możliwość dokonania zmian zawartej umowy poprzez określenie warunków wprowadzenia tych zmian. 7. Ponadto powyższe zmiany umowy są nie istotne, w rozumieniu art. 144 ust. 1e Pzp.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.